2023-07-21, 22:56
Medlem
DrOutlaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZtarZcream
Snubben satt ju förfan inne under mordet 😂 Vilken clown asså!

Ja han menar ju att han beställde mordet när han satt inne, och tittade live från cellen på facetime när dom dödade einar.
Citera
2023-07-22, 00:37
Medlem
ZtarZcreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrOutlaw
Ja han menar ju att han beställde mordet när han satt inne, och tittade live från cellen på facetime när dom dödade einar.

Han "beställde" ett mord han inte har råd med ens 😂 Snubben i tingsrätten "Jag har en bil värd 100K" som om det är stora pengar 😂
Citera
2023-07-22, 02:36
Medlem
darkSkyes avatar
Citat:

Det är bullshit
Citera
2023-07-23, 00:24
Medlem
Citat:

Allt det där han påstår i låten är uppgifter han fått från Flashback & Kvällstidningarna
Citera
2023-07-23, 07:56
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gnabry
Allt det där han påstår i låten är uppgifter han fått från Flashback & Kvällstidningarna
Haval bor inte i Sverige med sin tjej och barn, eller hur?
Hörde Norge senast. Det går alltså bra att fabulera texter och vara stor i mun på distans, så länge Haval kan gömma sig?

Tror inte ett smack på att någon ringt honom till häktet precis efter Einars död. Polisen gick väl ju ut med att de såg vem samtalet var till.
Citera
2023-07-23, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Haval bor inte i Sverige med sin tjej och barn, eller hur?
Hörde Norge senast. Det går alltså bra att fabulera texter och vara stor i mun på distans, så länge Haval kan gömma sig?

Tror inte ett smack på att någon ringt honom till häktet precis efter Einars död. Polisen gick väl ju ut med att de såg vem samtalet var till.

Haval är inget på gatan och han ljuger såklart om mordet och hans inbladning. Om det skulle varit sant så rappar man ju inte om det.
Citera
2023-07-23, 22:30
Medlem
Angående 23 och relationen till Einar.
Jag har lyssnat igenom låtarna som 23 släppt efter kidnappningen och vid flera tillfällen så sjunger han om en bror som han saknar. Ta tex låten "Koppla Av" som har exakt samma namn som Einars låt "Koppla Av" dessutom.
23 sjunger i refrängen "för min bror som inte finns idag vi minns imorrn som vi minns idag",
"Blöder från själen" med Sebbe staxx där de garanterat syftar på Nisse. "För att få tillbaka dig jag skulle gett hela världen "
I en annan låt sjunger han att han skulle gett mer än en miljon för att få sin bror tillbaka.
I låten "frågor" sjunger han "tog mitt hjärta och min bästa vän "
I en annan låt syftar han på Dumle när han sjunger "Bränner sina vänner för 100k hur kan du fucking säga att du är 100 då?". Dumle har släppt en låt tidigare där han sjöng att han är 100. Någon har poängterat denna rad tidigare i tråden.

Plus

Einars flickvän kör 23 låtar ibland på sin stort. Följer varandra plus mamman på insta.

Dessutom

23 lackar när Haval försöker få ner Voi låten och lägger då upp en story där han visar sitt halsband och har Voi låten på.

Därefter

Släpper 23 låten "Many men" där han sjunger "Skrattar åt drängar, de hotar på internet kolla han spela en thug är det för vi gör pengar eller är det kanske för hans brorsa är ....."

Varför skulle 23 gå på Haval om det inte vore för att han känner stark sympati och vänskap med sin bror Nisse? Haval var aldrig någon opp till 23 från början. 23 tillhör May och har vårby som opp.

Plus

23 var med i många av Einars videos.

Jag drar slutsatsen att 23 var väldigt nära Nisse och såg honom som en mycket bra vän. Det är ofrånkomligt att dra den slutsatsen när man lyssnar på 23 låtar efter Nisses död. Eller i låten "schack" sjunger han "alla vill åt kungen".

Plus

23 har gjort låtar med alla som stod nära Nisse iprincip, Dani M, VC Barre, Sebbe stax.

Jag konstaterar att 23 och Einar var mycket nära vänner och att 23 saknar honom.

Den som vet mer om deras vänskap får gärna berätta mer.
Citera
2023-07-23, 22:31
Medlem
Förlåt menar självklart låtarna som 23 släppt efter Einars död
Citera
2023-07-23, 22:52
Medlem
Måste bara poängtera detta också:
23 i låten 08 Zoo som släpptes strax efter Nisses död. Där 1cuz redan i låten skadad syftar på Nisse och konstaterat att "vi lever i ett Zoo De betalar en miljon för han aldrig ska vakna
Det är bara en pistol men i handen på apan"

Sen kommer 23 med låten 08 Zoo.
"Saknar brorsan i himlen, du sa vi lever i filmer
Skulle ge mer än en mille för att få honom tillbaks"

Nisse sjöng "mitt liv är som en film" i en låt.

Ofrånkomligt att 23 syftar på Nisse enligt min uppfattning. Dessutom summan mer än en miljon. Det har snackats mycket om att det låg en miljon på Nisses huvud.
Citera
2023-07-23, 23:07
Medlem
darkSkyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanni
Måste bara poängtera detta också:
23 i låten 08 Zoo som släpptes strax efter Nisses död. Där 1cuz redan i låten skadad syftar på Nisse och konstaterat att "vi lever i ett Zoo De betalar en miljon för han aldrig ska vakna
Det är bara en pistol men i handen på apan"

Sen kommer 23 med låten 08 Zoo.
"Saknar brorsan i himlen, du sa vi lever i filmer
Skulle ge mer än en mille för att få honom tillbaks"

Nisse sjöng "mitt liv är som en film" i en låt.

Ofrånkomligt att 23 syftar på Nisse enligt min uppfattning. Dessutom summan mer än en miljon. Det har snackats mycket om att det låg en miljon på Nisses huvud.

Allt det här är redan konstaterat sedan långt tillbaks, skönt att du är någorlunda på banan iallafall..

Även 1 cuz nämnde Nisse i några av låtarna efter hans död.
Många andra också.
Citera
2023-07-23, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkSkye
Allt det här är redan konstaterat sedan långt tillbaks, skönt att du är någorlunda på banan iallafall..

Även 1 cuz nämnde Nisse i några av låtarna efter hans död.
Många andra också.

Jo men i tråden har det nämnts att 23 inte alls var vän med Nisse och att det sket sig när Nisse lämnade västerås.
Min uppfattning är att 23 mycket tydligt i sina låtar uttrycker att han saknar Nisse och att de således var mycket nära vänner. Den som vet mer om deras vänskap berätta gärna.
Citera
2023-07-23, 23:11
Medlem
Tänk vad mycket man - med en miljon - kan förändra i sitt eget liv, istället för att förstöra någon annans.

Är det här brottet polisiärt uppklarat? Någon häktad eller lyst?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in