2023-07-22, 20:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Husbilsnegern är fanimej en riktigt sorglig stackare…. Pundarrasta, tandlös, brun, pederast och trosbärare. Undrar om han har extra trosor med sig på husbilssemestern?

https://imgur.com/a/74gpYcV
Nu är vi nog många som med skräckblandad förtjusning ser fram emot ditt kommande porträtt av senaste kebabsås-gäddan 261. Det ligger väl nära till hands att det blir någon tavla med inslag av pizza? 🍕🍼🤢
Citera
2023-07-22, 20:55
Medlem
122OrtKrigarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Fyfan vilket äckel senaste var, kan dock inte annat än att tycka synd om kräket. 38 år, förmodligen oskuld och bor på 22 kvm.

Däremot fattar jag inte hur det kan vara så svårt att:

1: Posta konversationen EN gång
2: Inte skärmdumpa så fort gäddan svarat utan skärmdumpa EN HEL SIDA med konversationen innan man lägger ut
3: Posta konversationerna SAMMANHÄNGANDE

Inte första gången dumpen bara bombar med bilder som ligger helt i oordning och dubbletter, ja till och med tripletter.
Ja, det var ganska jobbigt att läsa konversationen. Det verkar som att konversationen hålls på tiktok. Jag hittar dock inte hans konto. Man ser på första skärmdumpen att sperma-på-burk-gäddan har 525st följare.
Citera
2023-07-22, 21:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Ny gädda!

Västeråsgurkan (Napp #193)

https://dumpen.se/2023/02/19/vasterasgurkan-napp-193-vasteras/

Han försöker med damage control i chatten ser man men som vanligt är det lönlöst. Han "ångrar" sig och tycker flickan är för ung men det är ju när konfrontationen redan är genomförd.

Någon som vet hur det gått för Västeråsgurkan?
Citera
2023-07-22, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
276
Hade 277 när jag kollade idag. Kan han ha slagit rekord i tappade vänner innan nedstängning?
Citera
2023-07-22, 21:39
Medlem
Mr13cs avatar
Är det någon som vet hur det gick för
FreeTrippy han har inget nr.
Han jobbade inom sjukvården i Malmö
Han trodde även att flickan var nio..
Citera
2023-07-22, 21:41
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Har kebabsåsgäddan någon hudsjukdom? Han ser ut som en finnig tonåring, åldern till trots. Om jag skulle gissa, så tror jag aldrig att han haft en tjej. Han är nog en sån där gädda som kanske egentligen inte är peddo. Men där ensamhet, sexuell frustration och för mycket porrsurfande gjort att det slagit slint i huvudet. Svårt att veta hur sexualiteten fungerar på en människa som aldrig fått utlopp för den på ett normalt sätt.
Man kan inte komma komma på såna tankar utan att lida av en riktig störning som inte ens finns i böcker.

Jag har redan förträngt vad den vandrande Hawaii-pizzan skrev.
Citera
2023-07-22, 21:59
Medlem
HassanVonEssens avatar
Man blir lite besviken härinne. Det är väldigt sällan någon frågar hur det gick för någon av våra tidiga gäddor. Det verkar bara vara gäddorna med nummer 120+ som finns kvar i mångas minne, eller så har nya tittare inte gått igenom de tidigaste gäddorna.

https://dumpen.se/2022/02/06/5945/

Ta FreeTrippy t.ex., han är värd att hängas ut ånyo. Jag tycker inte man ska bli av med "gamla meriter" i den här branschen. Han ville möta upp en pedofilmamma för att utnyttja hennes dotter. Sjuksköterska jobbade han som dessutom, om jag inte minns fel. Han bor åtminstone kvar på samma adress som när det begav sig. Verkar inte hänt så mkt i hans liv.
Citera
2023-07-22, 22:27
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conjuring
Man kan inte komma komma på såna tankar utan att lida av en riktig störning som inte ens finns i böcker.

Jag har redan förträngt vad den vandrande Hawaii-pizzan skrev.

Ang. 261

Du är efterbliven. Du är ursäktad för att ditt minne är kort. Alltid den senaste som är den värsta.

Den här gäddan var inget särskilt. Lite oerfaren och efterbliven bara.

Det har ju varit många gäddor som velat värre saker. Var det inte den här migränmannen som ville köra en bajsig kuk ner i halsen på en sjuåring? Eller om hon var sex?

Väl utvecklade fantasier hos en del. Roligt att läsa, men det mesta är nog hjärnspöken från långvarigt runkande i ensamhet.
Citera
2023-07-22, 22:34
Medlem
Bertil.1987s avatar
Kebabsåsgäddan har en annan Facebookprofil som har 180 vänner i dagsläget men även den vänlista minskar dramatiskt
Citera
2023-07-22, 22:49
Medlem
ZlatanManias avatar
Verkar som att #261 har tagit bort facebook eller ändrat om i inställningarna för nån profil hittar man inte.. Riktigt vidrig jävel.
Citera
2023-07-22, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Kebabsåsgäddan har en annan Facebookprofil som har 180 vänner i dagsläget men även den vänlista minskar dramatiskt
Han har stängt sin fb
Edit såg han har en gammal kvar uppdaterad 2011 förmodligen glömt pw
På denna finnes hans mor med det gjorde hon inte på hans sista som togs bort
Senast redigerad av hemorojdbiff 2023-07-22 kl. 23:00.
Citera
2023-07-22, 22:56
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Verkar som att #261 har tagit bort facebook eller ändrat om i inställningarna för nån profil hittar man inte.. Riktigt vidrig jävel.
Han har ett konto kvar, vet inte om han bara tagit bort allt och bytt profilbild eller om det är ett alternativt konto. Kontot syns fortfarande längst upp när man söker i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in