I videon från konfrontationen syns en logotype på hans högra ben, vet inte om det är en företagslogga eller märket på arbetsbyxans tillverkare. Den syns när han springer över vägen.
EDIT:
Verkar vara loggan för "Göteborgs Stad".
Senast redigerad av W3HuntUD0wn 2023-07-22 kl. 03:08.
Men vem är bruden i bilen? Hon var med och givetvis helt insatt. Du verkar ha blivit skrämd till tystnad?
Bägge 2 i husbilen var mycket väl införstådda med vad som skulle hända.
Synd att inte fiskaren talade om att den unge killen var lite nyfiken på en tjej då hade hon hamnat i nätet också.
Nån som har mer intressant info om hongäddan? https://dumpen.se/2023/07/20/hongadda-pa-kik-domd/
Det var en snubbe som våldtog sin systerdotter (som var spädbarn) i över ett års tid i Borås. (Han fick fängelse)
Kan det vara hon?
Det som är skrämmande är att hans syster visste till 100% om vad som skedde. Vidrigt!!
Familjen är också offer för gäddorna måste man komma ihåg.
Ja självklart. Men det finns ingen anledning för oss troll att göra situationen värre för de anhöriga än den redan är. Om du ser någon bli misshandlad på stan så går du förmodligen inte fram och hånskrattar åt offret. Lite samma grej här. Bara för att gäddan gjort fel så behöver man inte jävlas med offren.
Ja självklart. Men det finns ingen anledning för oss troll att göra situationen värre för de anhöriga än den redan är. Om du ser någon bli misshandlad på stan så går du förmodligen inte fram och hånskrattar åt offret. Lite samma grej här. Bara för att gäddan gjort fel så behöver man inte jävlas med offren.
Nu tror jag du missförstod mig. Det jag menar är att just för att familjen är offer så ska man låta dem vara eftersom de har mycket att bearbeta. Så jag håller med dig.
Vafan Krille, nu får du lugna ner dig lite med snusksnacket
"Om vi får snygga barn, vill du ligga med dom då?"
Ok så om dom blir fula så slipper dom då
Senast redigerad av StigEngstrom 2023-07-22 kl. 12:34.