Citat:
Ursprungligen postat av
Zurfarn08
Nu är det så här att du skrev om ett specifikt uttalande Johanna hade gjort, som hon sedan medgav var en lögn. Vad du försöker göra nu är att smyga iväg från det här specifika uttalandet, och låtsas som att vi pratar om ifall Johanna är trovärdig eller ej rent generellt. Men nej du, I call bullshit. Vi pratar endast om uttalandet från Johanna att Maja inte var med i köket. Det ingick i hennes första historia som hon själv har medgett är lögn. Och nu vill du stötta dig på hennes lögn för att den råkar passa din agenda. Trams.
Så du menar att Johanna talar sanning när hon säger att det hon sa var en lögn?
Är Johanna alltså att lita på, enligt dig?
Kan du citera Johanna när hon säger att det var en lögn. Eller är det något du har hittat på nu att hon sa?
Du snurrar in dig värre än Johanna i dina egna fantasier.
Att Johanna sa det jag skrev, och refererade, är ett faktum. Huruvida det var en sanning eller en lögn är upp till var och en att avgöra. Jag tror mer på den detaljen, än på de detaljer hon senare uppger när hon behöver överge sina ursprungliga lögner och hitta på nya för att försöka undkomma ansvar för mord och att skylla ifrån sig så gott det går. Du får tro vad du vill. Det mest beklämmande, rent skrattretande, för dig, är att du inte ens kan medge att delar att det Johanna sagt är sant, trots att vi alla vet att det är så. Det säger allt om dig och inget om mig eller Johanna.