Citat:
Ursprungligen postat av
KFCnogger
Som vanligt slås bara muslimerna när de är i överläge, annars smiter de undan som ett gäng svin.
En hel del negativt kan man säga om muslimer som militär, men just feghet vet jag inte om jag skulle tillskriva dem (att blattegäng uppvisar sådant uppförande är en annan sak).
Jag reste ju i mellanöstern när ryska armen fick sina första stora motgångar i Ukraina, och de muslimer jag talade med tyckte det var underligt att ryssarnas uselhet blev en överraskning för väst, då de själva slagits mot ryssen i Aghanistan, Tjetjenien och Syrien och fått en del insikter i deras krigsföring.
Vad ryssarna i regel gör innan de attackerar är att överösa med enorma mängder artilleri till det bara är småsmulor kvar, och först då går de in med sina fotsoldater.
Dessa är inte särskilt bra soldater, och muslimerna sade att en av deras soldater kan ta tio ryska soldater och problem uppstår först när den elfte kommer in då ryssarna är såpass många.
Därmed fruktar muslimska soldater knappast ryska soldater i sig, men de som däremot fruktar dem är civilbefolkningen då ryssarna verkligen härjar och svinar runt där.