2023-07-19, 07:56
Medlem
Haubits77Bs avatar
Gädda 259 är en riktig snuskgubbe.
Citera
2023-07-19, 08:09
Medlem
Mr13cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B

Jo det är nog en riktig snuskgubbe. 🤢
Bara gud vet vart han har i garderoben..
Citera
2023-07-19, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Att han inte ändrar sin inställning på fb den är ju i stort sett öppen så det går kommentera, och det är kommenterat en hel nu på sidan.
Många kommer nog hamna i fb-jail😂 pga sina kommentarer går väl under hatretorik-sexuell läggning,
Citera
2023-07-19, 08:58
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Att han inte ändrar sin inställning på fb den är ju i stort sett öppen så det går kommentera, och det är kommenterat en hel nu på sidan.
Många kommer nog hamna i fb-jail😂 pga sina kommentarer går väl under hatretorik-sexuell läggning,

Möjligt, men är det pedofili som omskrivs så är det inte en sexuell läggning i detta land utan en psykisk åkomma om jag minns rätt.

Oklokt av gädda 259 att ha öppna sociala medier i detta läge i vilket fall.

Å andra sidan visade hans beteende under konfrontationen att han inte ser något konstigt i sitt eget beteende. Vad var det han sa? "Lägger ni ut falska ANNONSER"....
Citera
2023-07-19, 09:36
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Han är 68, skulle inte förvåna mig om han inte begriper hur han ändrar inställningar eller tar bort sin Facebook och sitter och krigar med detta just nu.
Tillägg:
Nu verkar fb vara borta, han lyckades!
Senast redigerad av StigEngstrom 2023-07-19 kl. 09:39.
Citera
2023-07-19, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Kanske är det för att utbudet är betydligt mindre för dessa om nu siffran är så låg bland befolkningen. Svårare att ragga på krogen än för en hetero, stigma, de är vana att gå under radarn etc. Men ja... Det är en jävla skillnad att gå från att söka träff med en skäggig gubbe och en fjortonårig pojkvasker.

Det är inte svårare för en bög att ragga, det är lättare, särskilt på större orter. De har särskilda klubbar, mötesplatser, appar (Grindr och liknande) och är inte alls picky med vilka de ligger med som många heterosexuella är. Incel-fenomenet lär vara ovanligt i homovärlden. Stigmatisering är inte särskilt relevant att prata om i dag när minsta lilla landsortshåla har ett eget Pride-tåg.

De här människorna har förvriden, förhöjd sexualitet och ett tändningsmönster som heteros inte kan relatera till. Det är inget konstigt i deras värld att tända på och ha sexuell kontakt med 13-14-åriga pojkar och de kommer inte bli dömda bland sina egna om de gör något sådant. Jag skulle tro att deras överrepresentation vad gäller pedo- och hebefili är ännu värre än vad Dumpen speglar.
Citera
2023-07-19, 10:12
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andsved
Tycker inte om några gäddor bögar eller straighta.

Men väldigt många bögare verkar ju gilla småpojkar.

Men med den generaliseringen så vill ju alla vi hetro män knulla småflickor? Är inte majoriteten av gäddorna män som vill knulla flickebarn?
Citera
2023-07-19, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Han är 68, skulle inte förvåna mig om han inte begriper hur han ändrar inställningar eller tar bort sin Facebook och sitter och krigar med detta just nu.
Tillägg:
Nu verkar fb vara borta, han lyckades!
Då är du nog blockad för jag ser hans sida
Citera
2023-07-19, 10:18
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Då är du nog blockad för jag ser hans sida
Rättning, jag hittade den nu.
Citera
2023-07-19, 10:27
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Men med den generaliseringen så vill ju alla vi hetro män knulla småflickor? Är inte majoriteten av gäddorna män som vill knulla flickebarn?
Dom kanske är i majoritet men tar man homosexuella gäddor i förhållande till homosexuella i samhället, runt 2% så är dom överrepresenterade utav bara tusan. Det är ju ett faktum.
Sen vad det beror på kan man spekulera i.
Citera
2023-07-19, 10:36
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av syrakk
Han kommer att bli en av de mer spänande gäddorna att följa. Utbildad och framgångsrik inom en väldigt nischad karriär, blev tagen på bar gärning och la benen på ryggen. Ett abrupt slut på karriären. Hädanefter blir det något ströjobb och varje dag kommer han att bli påmind om en lovande och framgångsrik karriär som avslutades efter att hans sexuella drifter blev för starka.

Jag tror att självmord ligger i framtiden, runt julen, när den kyrkliga andan genomsyrar samhället, högtider och familj samlas för att prata om det gågna året och att det har gått ett tag sedan konfrontationen - han har hunnit smälta att hans karriäre inom kyrkan är över.
Jag tror han är en av gäddorna som har ekonomi nog att packa och flytta utomlands, gå under radarn i nya landet och få ett nytt arbete inom kyrkan.
Tror inte han blir kvar i Sverige för att bli nån uttittad tidningsutdelare, tyvärr.
Senast redigerad av StigEngstrom 2023-07-19 kl. 10:39.
Citera
2023-07-19, 10:55
Medlem
Ilpadres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conjuring
Det finns människor till allt, men det ska nog gå bra.

Gädda #259
Han hade ingen bild, men de läcker direkt under press.

Ja, jag är inte så orolig! Däremot så kan man ifrågasätta hur säkert det är. Känns som att dom är flitiga nu och det är många som hejar på och vill ha mer. De måste ju ha sina egna pressetiska regler. Hur ser dom ut? När bryts de? En annan sak är ju det här med ekonomin, swishar inte folk till dumpen? Hur mycket får dom in? Såna frågor försvinner i jakten på peddosar. Den senaste hade ingen bild. Jag kan inte tolka det på annat sätt än att det är konfrontationen som säkerställer identiteten, inget annat.

Ont: F ö 259: guilty as charged! Trots mina frågor så häpnar man över mängden gubbar som vill ha lammkött och blundar för det osannolika. Han lär ha en del att förklara för barn och barnbarn. Sorgligt allting.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in