2023-07-18, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr13c
Är det någon som hört något från husbilsnegern gädda #253

Bor han kvar med nerdragna persienner för sina fönster. Eller är allt som vanligt för han? Har någon listat ut vem tjejen var som var med eller visste hon inget som hon sa?

Tjejjen är identifierad men ej publicerad här.

Någon här inne känner tjejjen väl
Citera
2023-07-18, 22:26
Avstängd
tramsebyxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGreatWhiteBitch
#259 skickade inga bilder. Ovanligt. Om han varit smart så hade han nekat. -Vad snackar ni om? Vilket barn? Jag ska bara handla…

Pedofilerna är ju inte direkt smarta överlag. Tänker uppenbarligen enbart med kuken och reptilhjärnan. Och det är ju tur för dem, med tanke på alla hjärndöda konversationer som de har med vad de tror är barn som de ska få knulla.

Bra kunskap för dottern dock, nu vet hon bättre än att låta sin lille son sova över hos morfar framöver.
Citera
2023-07-18, 22:29
Medlem
norther1s avatar
Stackars #259:s dotter och barnbarn. Hur fasiken ska man hantera något sånt här
Citera
2023-07-18, 22:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Han hade i bil först trakasserat och sen förföljt en trettonåring som bad honom sluta och tills slut var så rädd att hon sprang fram till en förbipasserande kvinna och bad om hjälp och skydd. Det är inte ett misslyckat raggningsförsök och tycker du uppriktigt det är du lika störd som Twatty.

Han raggade på 01:15 åring. Enligt henne så ska han ha för fullt henne fast det är ingenting som är säkert. Däremot om så skulle vara fallet så kan man förstå att folk hade velat slå en sån människa oavsett hur gammal tjejen var.
Citera
2023-07-18, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PundarSara
Du tycker väl att det var häftigt att han blev misshandlad?
Varför skulle jag det? Fattar inte hur någon kan riskera att straffas för att ge missfostret några örfilar.

Citat:
Han raggade på 01:15 åring. Enligt henne så ska han ha för fullt henne fast det är ingenting som är säkert. Däremot om så skulle vara fallet så kan man förstå att folk hade velat slå en sån människa oavsett hur gammal tjejen var.

Var det en 1,15 -åring? Det finns både film av flickan, övervakningskamera och vittnesmål från kvinnan hon fick hjälp av, läste allt det där är det var aktuellt, det var extremt tydligt. Tjejen hade aldrig sett äcklet förut och visste inte vem det var tills de efterlyste honom och varnade andra i lokala Facebook-gruppen och han kändes igen. Så pundarsnubben visste inte hur gammal hon var heller. Han hängde samma vecka utanför den lokala högstadieskolan, alltså ungar mindre än halva hans ålder... fattar att de är rädda för fula gubben.
Citera
2023-07-18, 22:41
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Ny gubbgädda #159

https://dumpen.se/2023/07/18/jag-ar-inte-pedofilgaddan-napp-159-karlshamn/
Det är ju sanslöst hur många homosexuella dom fiskar upp hela tiden...
Men 159 är det minsann inte.
Det är ett särskilt rövhål, pappagäddan som smått börjar veva inne på Ikea.
Senast redigerad av StigEngstrom 2023-07-18 kl. 22:58.
Citera
2023-07-18, 22:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Varför skulle jag det? Fattar inte hur någon kan riskera att straffas för att ge missfostret några örfilar.

Var det en 1,15 -åring? Det finns både film av flickan, övervakningskamera och vittnesmål från kvinnan hon fick hjälp av, läste allt det där är det var aktuellt, det var extremt tydligt. Tjejen hade aldrig sett äcklet förut och visste inte vem det var tills de efterlyste honom och varnade andra i lokala Facebook-gruppen och han kändes igen. Så pundarsnubben visste inte hur gammal hon var heller. Han hängde samma vecka utanför den lokala högstadieskolan, alltså ungar mindre än halva hans ålder... fattar att de är rädda för fula gubben.

Det kanske bara är andra som beskriver situationen som att han följer efter? Jag tycker inte han är så ful faktiskt och kan tänka mig att en del tjejer faktiskt finner han attraktiv
Citera
2023-07-18, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norther1
Stackars #259:s dotter och barnbarn. Hur fasiken ska man hantera något sånt här
extremt sorgligt. fattar inte hur egoistiska de är de här äcklen. Okej att de helt efterblivna inte greppar anhörigas perspektiv, men de flesta skiter nog både i ungen de limmar på och utsätter och i sina anhöriga. Sen är de synd om dem och dumma Dumpen när de torskar. Losers.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Det är ju sanslöst hur många homosexuella dom fiskar upp hela tiden...

Det sägs att vara homosexuell oftast går hand i hand med att vara pedofil. Skojar, ärligt talat så är majoriteten av dumpens gäddor inte ens pedofiler.
Citera
Medlem
Dylans avatar
68 år och 2771 dagar på Kik? (259)
Bara det räcker för livstids fängelse i min bok.
Citera
2023-07-18, 22:50
Medlem
Citat:
Det kanske bara är andra som beskriver situationen som att han följer efter? Jag tycker inte han är så ful faktiskt och kan tänka mig att en del tjejer faktiskt finner han attraktiv
Du driver va? Den enda som skulle beskriva situationen annorlunda är Twatty själv. Tror ingen kan uppfatta honom som annat är en riktigt ful, obehaglig, sliten pundare med grandios självbild och ett intellektuellt funktionshinder. Han verkar inte ens fatta när folk drev med honom på TT. Han är farlig för snorisbrudar för han är totalt efterbliven och helt utan självinsikt.
Citera
2023-07-18, 22:55
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjingeling1814
357 nu :-)
356 nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto