2023-07-18, 01:37
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Jag har sett att vissa tjejer, särskilt de som väger mycket (men inte alltid) har knän som potatissäckar, det vill säga en massa knölar kring sina knän. När en kille eller man ser detta, blir han avtänd? Jag blir avtänd. Har sett flera kvinnliga kändisar som är unga, snygga och smala, men har knän som potatissäckar, och då blir jag genast avtänd.

Hur reagerar ni på tjejer med knän som potatissäckar rent sexuellt?

(Folk med potatissäckar, ta det lugnt, inget personligt)

Hälsningar

Kippen
Citera
2023-07-18, 01:45
Medlem
Klagans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kip.Kinkel
Jag har sett att vissa tjejer, särskilt de som väger mycket (men inte alltid) har knän som potatissäckar, det vill säga en massa knölar kring sina knän. När en kille eller man ser detta, blir han avtänd? Jag blir avtänd. Har sett flera kvinnliga kändisar som är unga, snygga och smala, men har knän som potatissäckar, och då blir jag genast avtänd.

Hälsningar

Kippen
Tror att bara du ser det. Antagligen din helt egna "superkraft".
Citera
2023-07-18, 01:46
Avslutad
Visa bild förstår inte vad du menar men om du syftar på lipödem så är det en sjukdom som oftast kommer i samband med graviditet/hormonförändringar. Inte mycket att göra åt annat än fettsugning om man har råd.
Citera
2023-07-18, 01:46
Medlem
Luddigt inlägg,. Ja banta? Men oavsett var alla olika benstommar.
Citera
2023-07-18, 01:55
Medlem
dom är väl på knäna mycket av någon anledning
Citera
2023-07-18, 02:02
Medlem
Europes avatar
Jag har alltid sagt att knän är inte människans mest attraktiva kroppsdel. Det är den delen som inte nödvändigtvis är snygga på ens unga vackra kvinnor.
Citera
2023-07-18, 02:25
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klagan
Tror att bara du ser det. Antagligen din helt egna "superkraft".

Äsch, inte alls! Kolla in olika Hollywoodkändisar på oilika galor när de har kort kjol. 25-30 % potatissäckar. Jag garanterar och svär.
Citera
2023-07-18, 02:26
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Jag har alltid sagt att knän är inte människans mest attraktiva kroppsdel. Det är den delen som inte nödvändigtvis är snygga på ens unga vackra kvinnor.

Vissa kvinnor har jättefina knän, men bara när knäskålen håller ihop i en enda del...

https://www.youtube.com/watch?v=0v4-eAefurY
Senast redigerad av Kip.Kinkel 2023-07-18 kl. 02:38.
Citera
2023-07-18, 02:44
Medlem
kl4sseKocks avatar
Inga problem klart de måste sitta mjukt och bekvämt när de utför sina handlingar.
Citera
2023-07-18, 05:50
Medlem
F.Hansens avatar
Citat:

Hälsningar

Kippen

Har endast sett det i samband med att kvinnan är överviktig i sig vilket gör det hela motbjudande sexuellt.
Citera
2023-07-18, 05:51
Medlem
F.Hansens avatar
Citat:
Äsch, inte alls! Kolla in olika Hollywoodkändisar på oilika galor när de har kort kjol. 25-30 % potatissäckar. Jag garanterar och svär.

Nu får du leta upp bilder.
Citera
2023-07-18, 07:16
Medlem
triptykens avatar
Vänta du menar såna veck över knäskålen? Typ som en svagare version av Messi's knä-på-knän? https://static0.givemesportimages.com/wordpress/wp-content/uploads/2023/07/screenshot-2023-07-12-at-13-27-31.jpg (länk till bild på Messi's knän)

Har inte dom flesta av oss det om man inte är grovt undernärd eller totalt saknar muskler i låren? Alltså inte lika illa som Messi men nån form av veck där ska det ju vara.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in