2023-07-16, 22:30
Medlem
Mr.Berits avatar
Säger inte att jag är stensäker på att trädet är #258.

Men den andre föreslagna är inte ens lik. Helt otroligt att det skulle vara honom.
Citera
2023-07-16, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Berit
Säger inte att jag är stensäker på att trädet är #258.

Men den andre föreslagna är inte ens lik. Helt otroligt att det skulle vara honom.

Vilken andra menar du? Han med pridefärger?
Citera
Medlem
Oscaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Vi ska heller inte glömma att det finns möjlighet att det finns medvetna förvillare som agerar i tråden. Användaren Skevskruv som först kom med Trädet som förslag har bara skrivit fem inlägg på forumet. Det första är två år gammalt och handlade om risken att åka fast när man går till en prostituerad. De övriga fyra är i den här tråden och handlar om att sätta strålkastarljuset på Trädet.

Bra poäng! Men bilderna som är på ekens FB är ju med 99% säkerhet gäddan. Och det kryllar ju av bilder.
De få bilderna på MLs FB är ju inte ens likt. Gäddan har tydligt bruna ögon, precis som eken. ML har ju blåa ögon.

PS. Nej, jag trollar inte. Och är inte bög.
Citera
Medlem
Blaisens avatar
Men är ni blinda?. Det är helt solklart tvåbokstavsträdet som är gädda #258!
Citera
2023-07-16, 22:33
Medlem
shr00mzxzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Nåt verkar jävligt skevt med honom i alla fall. Undrar vad han jobbar med? Verkar som det är hans arbetsgivare som äger husbilen då loggor blurras på både bil och kläder.

de e hans företags-logga på hans egna (elr sambos) husbil!
Citera
2023-07-16, 22:34
Medlem
Oscaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Men är ni blinda?. Det är helt solklart tvåbokstavsträdet som är gädda #258!

Ja, det verkar så tydligt. Bilderna som ML har på sin FB är ju inte ens likt.

PS. Det är alltså GÄDDKUK som ska in på Lodrätt 258.
Citera
2023-07-16, 22:36
Medlem
Någon har skrivit på Dumpens fb sida att han är från söl***borg

Lutar mer o mer åt eken
Citera
2023-07-16, 22:37
Medlem
shr00mzxzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Trots allt; äger tre bilar, varav två stycken från 2021. Eget företag. Villa på 180m2 i R*debäck, inte sämsta området. En 13 år äldre kvinnlig sambo, två barn antagligen. Så trots allt lite fallhöjd även om umgängeskretsen kanske ser med blida ögon på PRIDE-aktiviteter som att knulla 11-14-åriga pojkar. "Det är ju bara en sexuell läggning".

han har en son på 15 år också, som enl. honom mår skitdåligt just nu !
Citera
2023-07-16, 22:38
Medlem
ML har alla fall stängt ner sin fb hur man nu tolkar det?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Oscari
Bra poäng! Men bilderna som är på ekens FB är ju med 99% säkerhet gäddan. Och det kryllar ju av bilder.
De få bilderna på MLs FB är ju inte ens likt. Gäddan har tydligt bruna ögon, precis som eken. ML har ju blåa ögon.

PS. Nej, jag trollar inte. Och är inte bög.
De här två männen är lika varandra. Samma kroppsform, samma ansiktsform. Samma typ av glasögon. Bilden på Facebook på Ugglan är från 2015 och ganska mörk. Det som talar för Ugglan är anknytningen till bolaget. Han äger firman.

Trädet är också väldigt lik gäddan. Han har också samma typ av glasögon. På Facebookbilderna är han emellertid genomgående mycket smalare än på Dumpen-filmen och bilderna. Visst, folk kan gå upp i vikt. Däremot skaver tatueringen fortfarande. Varför skulle en undersköterska på kommunen tatuera in namnet på ett ställningsbyggarbolag på överarmen?

Men som sagt, jag är den förste att acceptera om jag har fel.
Citera
Medlem
Oscaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjingeling1814
Någon har skrivit på Dumpens fb sida att han är från söl***borg

Lutar mer o mer åt eken
Självklart. Bara en blind idiot kan påstå att ekens FB-bilder inte liknar gäddfan.
De som skriker att det är ML har ju allvarliga problem.
Citera
2023-07-16, 22:40
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eustache
Ny gädda.

https://dumpen.se/2023/07/16/staysoft-napp-258-karlskrona/?fbclid=PAAabBWJlNZ3e32goFeqZEiKvWiftuXzrj5-ZMy0KhAZoeI4N8AIjaQF7Ak0Q

Högst fallhöjd hittills?

Man ser att fight och flight kickade in. Hade han haft kniv på sig kunde det slutat illa för pundarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in