Citat:
Ursprungligen postat av
Kattsvansarna
Vem var killen hon träffade mellan G och S? Är det någon som kan hitta blogginlägget där hon skrev om varför det ”tog slut” med honom?
För övrigt sjukt att hon och G gjorde slut i mars, hon var på ”livets dejt” med en kille i maj (en dejt som hon dessutom tog med J på), och denna killen hann träffa hennes vänner, Ts pappa och hennes syster. Sen funkar inte det och i juni presenterar hon S och blir gravid i typ september. Förstår hon inte själv att det inte är olika pappor till barnen som är problemet? Problemet är att hon presenterar nya killar och för sina barn innan hon själv lärt känna dom ordentligt, låter dom flytta in och skaffar barn med dom så fort. Tänker hon inte på sina anda barn och hur det påverkar dom med alla uppbrott, halvsyskon och nya män?
Oerhört omoget och egoistiskt beteende, absolut inte att sätta sina barn i första hand. Jag fick också barn ung, yngre än henne, jag var 16 år. Fick två barn med samma kille och för barnens skull höll vi ihop i 6 år även om relations mest var på kompis nivå efter något år, sen valde jag att leva ensam med mina barn under 4 år för att slippa dra in män till höger och vänster, jag fokuserade 100% på barnen, dom gånger jag var barnledig hände de att jag träffade nån kille då å då i perioder absolut men aldrig någon som fick träffa barnen eftersom de hade känts otroligt galet och fel. Först när jag verkligen kände att jag hade träffat en kille seriöst under lång tid, nu snackar vi mer än ett halvår så träffade vi varandras barn