2023-07-16, 15:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
För stora? Tycker det känns som att Linn alltid har för små skor. Hennes tår ser ut att göra hål i hennes vita gympaskor när som helst och hälen och tårna sticker ut från hennes sandaler och klackar

Hhahahh låter mer logiskt hon vägrar erkänna att hon har storlek 43 för hennes enorma bjässe stortå som tar upp så mycket plats så hon klämmer bestämt in sig i storlek 37
Citera
2023-07-16, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Hhahahh låter mer logiskt hon vägrar erkänna att hon har storlek 43 för hennes enorma bjässe stortå som tar upp så mycket plats så hon klämmer bestämt in sig i storlek 37
Ja jag har inte släppt det där med Ölands-tån än 😅😂😂😂
Citera
2023-07-16, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattsvansarna
Vem var killen hon träffade mellan G och S? Är det någon som kan hitta blogginlägget där hon skrev om varför det ”tog slut” med honom?
För övrigt sjukt att hon och G gjorde slut i mars, hon var på ”livets dejt” med en kille i maj (en dejt som hon dessutom tog med J på), och denna killen hann träffa hennes vänner, Ts pappa och hennes syster. Sen funkar inte det och i juni presenterar hon S och blir gravid i typ september. Förstår hon inte själv att det inte är olika pappor till barnen som är problemet? Problemet är att hon presenterar nya killar och för sina barn innan hon själv lärt känna dom ordentligt, låter dom flytta in och skaffar barn med dom så fort. Tänker hon inte på sina anda barn och hur det påverkar dom med alla uppbrott, halvsyskon och nya män?

Oerhört omoget och egoistiskt beteende, absolut inte att sätta sina barn i första hand. Jag fick också barn ung, yngre än henne, jag var 16 år. Fick två barn med samma kille och för barnens skull höll vi ihop i 6 år även om relations mest var på kompis nivå efter något år, sen valde jag att leva ensam med mina barn under 4 år för att slippa dra in män till höger och vänster, jag fokuserade 100% på barnen, dom gånger jag var barnledig hände de att jag träffade nån kille då å då i perioder absolut men aldrig någon som fick träffa barnen eftersom de hade känts otroligt galet och fel. Först när jag verkligen kände att jag hade träffat en kille seriöst under lång tid, nu snackar vi mer än ett halvår så träffade vi varandras barn
Citera
2023-07-16, 16:35
Medlem
Hennes fötter har ju blivit en grej också för att hon jämt tar upp att dom är så himla små, men hade det inte varit en lögn hade hon visat sin skostorlek. Sån himla onödig och märklig grej att ljuga om
Citera
2023-07-16, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322

Ölands-tå? Vad har jag missat? 😂
Citera
2023-07-16, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokomolo
Ölands-tå? Vad har jag missat? 😂
Hon la upp en bild på fötterna när hon var på Öland, hon hade målat naglarna i samma färg som ett barn där. Hennes ena stortånagel var kortklippt, den på andra foten var jättelång. Såg väldigt märkligt ut.
Citera
2023-07-16, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Hennes fötter har ju blivit en grej också för att hon jämt tar upp att dom är så himla små, men hade det inte varit en lögn hade hon visat sin skostorlek. Sån himla onödig och märklig grej att ljuga om
Ja, och sen går hon väldigt konstigt också. Vet inte om det är kobent eller hjulbent eller något annat.
Hon kan ju inte hjälpa det, och är väl elakt att göra sig lustig över det, men det kan inte vara bra för kroppen. Hon borde ha skor utformade av fotortoped eller nåt istället för skitskor hon har idag.
Citera
2023-07-16, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattsvansarna
Vem var killen hon träffade mellan G och S? Är det någon som kan hitta blogginlägget där hon skrev om varför det ”tog slut” med honom?
För övrigt sjukt att hon och G gjorde slut i mars, hon var på ”livets dejt” med en kille i maj (en dejt som hon dessutom tog med J på), och denna killen hann träffa hennes vänner, Ts pappa och hennes syster. Sen funkar inte det och i juni presenterar hon S och blir gravid i typ september. Förstår hon inte själv att det inte är olika pappor till barnen som är problemet? Problemet är att hon presenterar nya killar och för sina barn innan hon själv lärt känna dom ordentligt, låter dom flytta in och skaffar barn med dom så fort. Tänker hon inte på sina anda barn och hur det påverkar dom med alla uppbrott, halvsyskon och nya män?

David Ekdahl från Katrineholm. Har en kompis som gymmar med honom. Enligt utsago ville hon att han skulle flytta in till henne i Örebro och leka ”mamma pappa barn”. Hon köpte radhuset och dom firade ihop. Han var dock smart nog och sa nej, annars hade han varit babydaddy nr 3. Dessutom litade han inte på att hon verkligen tog p-piller. Hon försöker hitta en man som kommer acceptera hennes barn som sina egna och sedan vara som hennes lilla slav. Dvs som hon gjorde med både G och S. Tog familjefoton med S efter några veckor bara, vem gör så?
Citera
2023-07-16, 17:39
Avslutad
Citat:

Precis 🤣🤣 inte jag heller!! Skräckupplevelse! Ena tån led av grov nageltrång och den andra..10 centimer lång häxnagel 😳🤣 gotlands-tån 👀
Citera
2023-07-16, 17:43
Avslutad
Skulle aldrig stå ut med en grabb som Simme. Stelaste tränings videon till dendär mäktiga musiken. Hur skäms man inte?
Håret svingar hejvilt
Vem betalar hans gymkort
Citera
2023-07-16, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrianskammare
David Ekdahl från Katrineholm. Har en kompis som gymmar med honom. Enligt utsago ville hon att han skulle flytta in till henne i Örebro och leka ”mamma pappa barn”. Hon köpte radhuset och dom firade ihop. Han var dock smart nog och sa nej, annars hade han varit babydaddy nr 3. Dessutom litade han inte på att hon verkligen tog p-piller. Hon försöker hitta en man som kommer acceptera hennes barn som sina egna och sedan vara som hennes lilla slav. Dvs som hon gjorde med både G och S. Tog familjefoton med S efter några veckor bara, vem gör så?

Linn "skyddar" sig ju endast med appen Natural cycles..alltså inte alls.
Så det var ju tur för David att han drog ut k*ken och åkte hem till Katrineholm..
Citera
2023-07-16, 18:12
Medlem
Citat:
Ja, och sen går hon väldigt konstigt också. Vet inte om det är kobent eller hjulbent eller något annat.
Hon kan ju inte hjälpa det, och är väl elakt att göra sig lustig över det, men det kan inte vara bra för kroppen. Hon borde ha skor utformade av fotortoped eller nåt istället för skitskor hon har idag.

Jag trodde hon var plattfot.. pga att hon vaggar fram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in