2023-07-15, 16:56
Avslutad
Om det nu är så att kvinnan antingen var psykisk sjuk eller våldsutsatt så varför ta med sig barnen in i döden? Barnen hade ju kunnat omplacerats, bo hos släktingar eller liknande.
Samma sak med kvinnan i Hässleholm, barnen hade ju kunnat tas hand om några andra än pappan.

Men samhället har väl svikit, för de prioriterar invandrare (om det nu skulle vara så att hon var våldsutsatt) eller låter en vålsam far ha kontakt med barnen..

fy fan. Hoppas det kommer fram vad motivet var.
Citera
2023-07-15, 16:57
Medlem
Ålder på barnen??
Citera
2023-07-15, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Munkustrap
Ålder på barnen??

Har du kraft att bläddra någon sida bak så står det där
Citera
2023-07-15, 17:00
Medlem
Märkligt att åklagaren säger Barnbarnen.
Är det en felsägning eller försäger han sig?
Isåfall är ju trådens GM felaktig.

Ni som gått ut med namnet, är ni fortfarande säkra på att det är rätt GM?
Citera
2023-07-15, 17:01
Medlem
Klarabella79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flesh-flute
Inte direkt hatare. Men det är ju vilda spekulationer du kommer med. Om vi inte VET att allt du säger om karln är sant, då är ju din berättelse faktiskt ett alternativ.

Ja? Vi alla spekulerar här mer eller mindre? Det var min spekulation. Får se vad utredningen visar. Men äldre kvinna? Hur gammal var mamman? Menas det ”äldre” som i äldre än barnen eller ”äldre” som i gammal?

Som sagt jag vet inte heller men blir alltid lika berörd när det gäller barn, tror man blir mer rörd när man har barn själv
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av listigtjej
Om det nu är så att kvinnan antingen var psykisk sjuk eller våldsutsatt så varför ta med sig barnen in i döden? Barnen hade ju kunnat omplacerats, bo hos släktingar eller liknande.
Samma sak med kvinnan i Hässleholm, barnen hade ju kunnat tas hand om några andra än pappan.

Men samhället har väl svikit, för de prioriterar invandrare (om det nu skulle vara så att hon var våldsutsatt) eller låter en vålsam far ha kontakt med barnen..

Man kan ju också verkligen förstå att hon inte litar på att samhället skulle ta ansvar för barnen med tanke på hur illa det går för socialtjänsten nuförtiden att skydda barn... Sverige är ju katastrof när det gäller att hjälpa och skydda barn
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av listigtjej

Det vanligaste "motivet" för speciellt kvinnor är att världen är så hemsk så att mina barn ska inte behöva leva i den, därför tar jag dem med mig i döden. Som tidigare sagt här är hämnd vanligare bland kränkta män.
Citera
2023-07-15, 17:03
Medlem
Bara en fundering ang " barnbarn "... Kan det vara mormor som är GM?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lacus
Märkligt att åklagaren säger Barnbarnen.
Är det en felsägning eller försäger han sig?
Isåfall är ju trådens GM felaktig.

Ni som gått ut med namnet, är ni fortfarande säkra på att det är rätt GM?

Källa på de?
Citera
Medlem
flesh-flutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klarabella79
Ja? Vi alla spekulerar här mer eller mindre? Det var min spekulation. Får se vad utredningen visar. Men äldre kvinna? Hur gammal var mamman? Menas det ”äldre” som i äldre än barnen eller ”äldre” som i gammal?

Som sagt jag vet inte heller men blir alltid lika berörd när det gäller barn, tror man blir mer rörd när man har barn själv

Ja. Tack för ditt bidrag.
Citera
2023-07-15, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb7
Har du kraft att bläddra någon sida bak så står det där

Letar å letar men hittar inte den uppgiften. Tacksam för två siffror bara.
Citera
2023-07-15, 17:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tokugawa
Hur pass kraftig är en tävlingspistol? Vilken ammunition? Kan inte tro att de använder den värsta ammon.
Brukar ligga på .22 tror jag, men i det här fallet hade ju kvinnans man en 9mm Glock och det lär väl göra rejäl skada på småbarn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in