2023-07-14, 23:25
Medlem
Satan vad hårt fallet för (köns)organisten blir. Betydligt hårdare än för andra som haft mindre att förlora yrkesmässigt och socialt. Vissa verkar knappt verkar bry sig och t.o.m. återkommer en andra vända. Jag kan dock inte tycka synd om honom.

Däremot tänkte jag på att han kanske klarat sig om han sagt att han bara var på väg hem då han blev approachad just vid ytterdörren till bostaden. Lite skillnad mot dem som bokar date på en Rusta-parkering. Korten hade han kunnat medge föreställer honom men han hade kunnat ljuga och säga att dessa kort hade han skickat till vuxna personer på tinder.

Det hade då blivit svårt att outa honom då det hade kunnat vara en mikroskopisk möjlighet att något gammalt tinderragg, som ville honom illa och kände till vilken tid han skulle komma hem, låg bakom det hela. Hans reaktion gjorde dock det hela glasklart.
Senast redigerad av Bushbuck 2023-07-14 kl. 23:52.
Citera
2023-07-14, 23:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
Är ganska säker på att det är spänningen som lockar. Själva knullet tror jag inte är allt. Gubben som jobbade för SAAB satte allt på spel. Det kittlar säkert jättemycket att ha det där dubbellivet. Tror också dessa personer får ut ganska mycket bara av att dela sina bilder med yngre. Det är hemlighetsmakeriet tillsammans med barnen som dom tänder på. Dom njuter av att barnen kollar på bilderna och att det eventuellt skulle uppstå något sorts intresse. Det finns också ett maktspel där dessa personer kan visa upp vuxenvärlden, liknande psykologi som när rika personer får visa sina ekonomiska muskler.

Det är en del av svaret. Sen är det andra personer med väldigt svåra problem med sexualitet. De kommer aldrig nära en vuxen kvinna. Säkert givit upp för flera år sedan.
Andra har utvecklingsstörning som inte är svår nog för att ha övervakad vardag.

Psykoser har man sett där personen tydligt är helt oförmögen att förstå sitt fel.

Bögar har andra regler och behöver tumma på mer då deras läggning filtrerar bort så många möjligheter. De har också ett uppdämt behov från yngre ålder att återta det de inte fick. Bögar brukar inte bry sig särskilt mycket om ålder.

Mitt i prick, särskilt ditt första och sista stycke tror jag det ligger mycket i.
Citera
2023-07-14, 23:41
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
Bögar har andra regler och behöver tumma på mer då deras läggning filtrerar bort så många möjligheter. De har också ett uppdämt behov från yngre ålder att återta det de inte fick. Bögar brukar inte bry sig särskilt mycket om ålder.
Inte mindre än heterosexuella. Har du sett gäddorna på dumpen?

Snälla människa. Har du examen i homoexpertis?
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Begriper inte att de fortfarande går på det. En del verkar nästan inse att det är Dumpen de chattar med men fortsätter ändå tvångsmässigt til the bitter end. Kyrkgäddan måste innerst inne ha fattat. Vad fan driver dem?
De lider av en störning.
Måste vara den enda förklaringen.
Senast redigerad av Conjuring 2023-07-14 kl. 23:43.
Citera
2023-07-15, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Dumpen har outat han från incestgruppen av misstag ser jag.

Man har strukit över efternamnet i stämningsansökan man lagt in, men missat på ett ställe under "muntlig bevisning".

https://dumpen.se/2023/07/14/vagen-fran-incestgrupp-till-rattegang/

Finns på krimfup
Om någon vill hämta

https://www.krimfup.se/search/efternamn-bengt-t*n*
Citera
2023-07-15, 00:17
Medlem
Kan det bli dumpen träff mellan två som blivit publicerade från Trelleborg. Båda är väl i samma trappuppgång ibland?

https://dumpen.se/2022/01/23/vem-ar-erns-rohm-napp-igen/

och

https://dumpen.se/2023/07/14/kyrkogaddan-napp-256-trelleborg/
Citera
2023-07-15, 00:29
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Ang. kyrkogäddan #257 så skriver Trelleborgs församling såhär på deras Facebook:

"Information om den uppkomna situationen i Trelleborgs församling.
En av våra medarbetare är publicerad på en sajt.
I skrivande stund hanterar vi den uppkomna situationen med berörda.
Vi vet att detta upprör och Svenska kyrkan i Trelleborg tar självklart avstånd från pedofili och sexuella övergrepp i all form. Vi för samtal med polismyndigheten och kommer vidta lämpliga åtgärder."

https://www.facebook.com/trelleborgsforsamling1

Och ett par inlägg tidigare på deras Facebook så berättar en kvinnlig präst att "idag välkomnar vi vår nya kyrkomusiker Ilnara", den 9:e Juli. Borde ju betyda att de hittat en ersättare efter att ha sparkat peddon, själva konfrontationen har ju säkert filmats långt innan publiceringen.
Citera
2023-07-15, 00:36
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrskylight
Kan det bli dumpen träff mellan två som blivit publicerade från Trelleborg. Båda är väl i samma trappuppgång ibland?

https://dumpen.se/2022/01/23/vem-ar-erns-rohm-napp-igen/

och

https://dumpen.se/2023/07/14/kyrkogaddan-napp-256-trelleborg/

Där är ju denna jeppen också, en av de äckligaste tjockis-peddona som dessutom är dömd ett par ggr. Tycker att folk i ett litet samhälle som Trelleborg borde jaga iväg svinen:

https://dumpen.se/2023/04/14/andre-soker-nya-offer-napp-215-trelleborg/
Citera
2023-07-15, 02:16
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Där är ju denna jeppen också, en av de äckligaste tjockis-peddona som dessutom är dömd ett par ggr. Tycker att folk i ett litet samhälle som Trelleborg borde jaga iväg svinen:

https://dumpen.se/2023/04/14/andre-soker-nya-offer-napp-215-trelleborg/
Han är ju helt störd.
Hur kan han fortfarande vara vid liv?!
De som blir dömda flera gånger begår aldrig självmord av nån anledning.
Citera
2023-07-15, 02:34
Medlem
skoputss avatar
Jag har tidigare varit helt emot Dumpen, men börjar ändra inställning. Hur i h-e finns det så många äckel som groomar barn?

Störst intryck har nog den självgoda gäddan gjort, han som filmade sig själv med handduk på huvudet när Sara knackade på. Men även knullrasta lämnar övrigt att önska. Lagstadga om hårda straff för grooming och höj straffsatserna rejält för de personer som förgriper sig på barn.

Visst är Sara och Patrik som elefanter i en porslinsbutik, men bättre med dessa socialt osmidiga typer än inga alls.
Citera
2023-07-15, 03:17
Medlem
MrFolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conjuring
Inte mindre än heterosexuella. Har du sett gäddorna på dumpen?

Snälla människa. Har du examen i homoexpertis?

De lider av en störning.
Måste vara den enda förklaringen.

Det är klart att de lider av en störning. Även de som vill ha fysiskt könsmogna 14-åringar för "vanligt sex" avviker från någorlunda normala vuxna eftersom insikten att det rent psykiskt rör sig om ett barn hämmar eventuell lust som skulle kunna uppstå vid åsynen av en 14-åring med en utvecklad kropp

Tyvärr undrar jag om den hemlighet som dessa människor lever med på något vis blir självförstärkande så att de blir ännu mer fixerade vid sitt sexuella intresse för barn. Sen får väl tyvärr en hel del av dem förstärkning på ställen som Flashbacks pedofilforum eller slutna grupper där de kan sitta och intala varandra att de inte gör något fel.

Sen är ju sex för många en väldigt stark drivkraft. Jag funderade lite som ett tankeexperiment om jag levt i ett samhälle där helt vanliga heterosexuella kontakter varit förbjudna av någon anledning. Vad skulle jag varit beredd att riskera för att träffa kvinnor kanske 5-10 år yngre än mig själv (jag är lite över 50) för att mysa och ägna oss åt det helt vanliga och möjligen inte så spännande sex som flertalet ägnar sig åt. Och utifrån hur viktigt det här varit för mig sen jag kom i puberteten och hur mycket jag saknat det i de perioder jag inte haft det så kan jag tänka mig att jag varit villig till en del risker. Trots min laglydighet och försiktighet. Och om porr (vanlig) också varit förbjuden? Ja, jag hade nog riskerat en del där också.

Så jag tänker att driften i sig själv nog förklarar en hel del av gäddornas beteende också. Sen verkar det finnas självdestruktiva inslag i det hos vissa av dem åtminstone, även om jag tror man ska vara försiktig med att psykologisera på det sättet. Jag tror inte de flesta vill åka fast innerst inne - i varje fall inte om det funnits alternativ där de helt riskfritt kunde ägna sig åt att förgripa sig på barn av det kön och den ålder de går i gång särskilt på.
Citera
2023-07-15, 03:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Jag har tidigare varit helt emot Dumpen, men börjar ändra inställning. Hur i h-e finns det så många äckel som groomar barn?

Störst intryck har nog den självgoda gäddan gjort, han som filmade sig själv med handduk på huvudet när Sara knackade på. Men även knullrasta lämnar övrigt att önska. Lagstadga om hårda straff för grooming och höj straffsatserna rejält för de personer som förgriper sig på barn.

Visst är Sara och Patrik som elefanter i en porslinsbutik, men bättre med dessa socialt osmidiga typer än inga alls.

Ja! Något måste göras, polisen måste få mer resurser. De borde sitta och grooma folk, särskilt de som pratar om att de vill ha barn i burar, eller skriver att de har barnporr eller vill träffa s k pedofilkvinnor och deras barn som de vill stoppa in kuken i. Värst var den som skulle träffa en mamma med en tre fyraåring och hade sprej för att spreja barnet i halsen så hon inte skulle kräkas när han körde in kuken i henne, men han såg däremot fram att hon skulle gråta för det förhöjde stämning mycket.

Sen alla de som vet att de ska träffa ett barn som har stora problem och ska ge dem jackor, skor, presenter, pengar, cigaretter, alkhol i olika former och det har ju funnits även de som vill ge dem knark och svamp.

Så mer resurser och sen hårdare straff så de hålls borta från folk så länge som möjigt och att de som är offer känner att deras förövare har fått ett lämpligt straff.

Jag undrar om oganistgäddan har något som han dolt i chatten. Det känns som han är en elak jävel. Kan inte sätta fingret på det än.
Citera
2023-07-15, 06:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av den.dryge
Hans förnamn är en välkänd Wallenberg, som dig 1947
Hans efternamn är Karlsen, men byta ut K mot den tredje bokstaven i alfabetet .

Det sjuka är att jag känner han, allt trevlig och artig.
Inga tjaffs eller gnäll, utan en god människa.
Svept många öl med han.
Så detta kom ta mig fan som kalldusch, med jävla massa kallt vatten.

Fattar ta mig fan inget🥺🥺
Han verkar va en vanlig snubbe som gillar åka på festivaler och dricka bärs…men i dom lugnaste vatten simmar dom värsta tydligen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in