2023-07-12, 21:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av InteriorDecorator
Varför pratar allmänheten inte mer om detta? Att skydda barn ifrån pedofiler borde väl ändå vara prioriterat av ett civiliserat samhälle? Bör homofiler tvångsteriliseras?
Tillåt mig att översätta MAGA: idka.

varför tar ingen oss på allvar?

Svar :de flesta i världen prioriterar köksbordsfrågor såsom elpris, hyra, matpris, utbildning, vård, omsorg., gator utan hål osv.
De prioriterar folkvalda som lägger fram sin politik och försöker förverkliga den genom breda överenskommelser över block gränser.
De prioriterar ledare som inte skatte fuskar eller uppmuntrar till misstro mot skatteverket.

Endast en liten del av befolkningen, oftast de som lever i ensamhet, väljer att ägna sin tid åt konspirationsteorier eller rena påhitt. Endast en liten del av befolkningen följer en orange fet man slaviskt och tror att han ska hämnas för dem på alla kvinnor som ratat dem.
Senast redigerad av Rotebro-Christer 2023-07-12 kl. 21:53.
Citera
2023-07-13, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iifyousayso
ojoj shit vad man är bakom flötet.
Han sjunger alltså "Will convert your children, we´ll make them tolerant and fair"

Men det skrev du inte för det rimmar ju illa med ditt inlägg som är allt annat är just det.
Ja, det är säkert det de är ute efter. Det är därför transvestiter strippar framför dem, och läser sexuella sagor för dem. Givetvis försöker han få det att framstå som någonting positivt. Jag kan leta upp en nazist och göra samma sak. Here goes: Nazisten "Will convert your children, we`ll make them strong and intelligent". Så länge båda dessa sånger följs upp av transvestiter som strippar framför barn och folkmord, betyder hans ord ingenting för mig. Dessutom anser jag att det är fel att indoktrinera barn med någonting öht. Det är endast deras föräldrar som har rätt att påverka dem på det sättet, och lärare i skolan ska endast lära dem saker som kan användas och bevisas, som tex läsa, skriva, matematik, språk osv. Ingen politik och ingen religion.

De enda som är bakom flötet är naiva människor som dig som inte förstår vad det är som pågår just nu. Framförallt gällande pedofilism. Det finns riktigt många av dem, och en del av dem finns inom höga positioner. Det är så illa att en film som handlar om en person som räddar barn från detta, censureras och svartmålas.

Hade det spelat någon roll för dig om ledare för NMR hade gjort en intervju där de hade sagt "om vi får total makt kommer ingen att mördas. Vi är totalt emot mord, och vi bryr oss dessutom väldigt mycket om homosexuellas rättigheter"? Om det inte hade spelat någon roll, varför skulle det då spela någon roll för mig vad ett gäng groomers säger?

"Tolerant" är dessutom ingenting positivt om det innebär att du ska vara tolerant gällande pedofiler, groomers, våldtäktsmän, mördare osv. Om du är tolerant mot allt, då har du inga principer. Då är du dysfunktionell. Det är så det ser ut inom dysfunktionella familjer där alla familjemedlemmarna tillåter att en av dem gör vad som helst utan att de kritiserar det eller kontaktar några utomstående. Det är för mig väldigt tydligt att stora delar av väst idag fungerar på detta sättet.
Citera
2023-07-13, 13:18
Medlem
Iifyousaysos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GigiBali
Ja, det är säkert det de är ute efter. Det är därför transvestiter strippar framför dem, och läser sexuella sagor för dem. Givetvis försöker han få det att framstå som någonting positivt. Jag kan leta upp en nazist och göra samma sak. Here goes: Nazisten "Will convert your children, we`ll make them strong and intelligent". Så länge båda dessa sånger följs upp av transvestiter som strippar framför barn och folkmord, betyder hans ord ingenting för mig. Dessutom anser jag att det är fel att indoktrinera barn med någonting öht. Det är endast deras föräldrar som har rätt att påverka dem på det sättet, och lärare i skolan ska endast lära dem saker som kan användas och bevisas, som tex läsa, skriva, matematik, språk osv. Ingen politik och ingen religion.

De enda som är bakom flötet är naiva människor som dig som inte förstår vad det är som pågår just nu. Framförallt gällande pedofilism. Det finns riktigt många av dem, och en del av dem finns inom höga positioner. Det är så illa att en film som handlar om en person som räddar barn från detta, censureras och svartmålas.

Hade det spelat någon roll för dig om ledare för NMR hade gjort en intervju där de hade sagt "om vi får total makt kommer ingen att mördas. Vi är totalt emot mord, och vi bryr oss dessutom väldigt mycket om homosexuellas rättigheter"? Om det inte hade spelat någon roll, varför skulle det då spela någon roll för mig vad ett gäng groomers säger?

"Tolerant" är dessutom ingenting positivt om det innebär att du ska vara tolerant gällande pedofiler, groomers, våldtäktsmän, mördare osv. Om du är tolerant mot allt, då har du inga principer. Då är du dysfunktionell. Det är så det ser ut inom dysfunktionella familjer där alla familjemedlemmarna tillåter att en av dem gör vad som helst utan att de kritiserar det eller kontaktar några utomstående. Det är för mig väldigt tydligt att stora delar av väst idag fungerar på detta sättet.

Så mycket svammel och så lite substans.
Varför vill du inte att barn ska växa upp till toleranta människor?
Varför anser du att det är okej med hatbrott mot HBTQ personer?
Vad har du för bevis att "transvestiter", (antar du menar dragqueens men är alltför bakom flötet för att förstå skillnaden, strippar för barn? Lägg gärna fram bevis från en seriös källa, foliehatts och alt-right media räknas inte.
Visa gärna en nutida text från en HBTQ organisation som förespråkar att man ska vara tolerant mot det fetade.
Citera
2023-07-13, 15:55
Medlem
Citat:
Så mycket svammel och så lite substans.
Varför vill du inte att barn ska växa upp till toleranta människor?
Varför anser du att det är okej med hatbrott mot HBTQ personer?
Vad har du för bevis att "transvestiter", (antar du menar dragqueens men är alltför bakom flötet för att förstå skillnaden, strippar för barn? Lägg gärna fram bevis från en seriös källa, foliehatts och alt-right media räknas inte.
Visa gärna en nutida text från en HBTQ organisation som förespråkar att man ska vara tolerant mot det fetade.
Det bror helt och hållet på vad de är toleranta mot. Om de är toleranta mot kvinnor, homosexuella och mörkhyade och ser det som självklart att de ska ha samma rättigheter som alla andra, förutom när det gäller giftemål inom kyrkor, då jag tycker att det är upp till kyrkorna själva. Om de ska ha rätt till det, borde nazister även rätt att ha visa upp en swastica och muslimer borde ha rätt att ha köns-segregering. Men toleransen gäller bara för vissa grupper, och det är för mig väldigt tydligt att eliten vill att dessa grupper ska bråka med varandra så att de kan söndra och härska och lägga beslag på mer och mer pengar.

Jag har aldrig skrivit att det är okej med hat-brott mot hbtq personer, om det är våld du pratar om eller någon utbredd diskriminering, som jag inte ser några bevis för det. De får många positioner endast för att de är transvestiter eller bara homosexuella, samtidigt som vita heterosexuella män målas ut till onda nazister.

Om du har missat alla klipp där transvestiter strippar framför barn har du levt under en sten de senaste åren. Jag tänker inte leta upp några video-bevis, då jag ändå vet att de gör allt för att censurera dem. Lägg sedan till alla barn som har blivit drivna av deras föräldrar (Oftast bara en av dem) till att byta kön på dem. Om de inte gör det förlorar en av föräldrarna (den som är totalt emot det) vårdnaden om sitt barn. Om klipp från alternativa medier inte räknas, förför räknas då klipp from mainstream-media? Är de med mer pengar ärligare, har mer integritet och mod? Nej, det är FBI som samarbetar med dem för att hjärntvätta folk.

Jag orkar inte just nu leta upp någon källa där vänstern långsamt försöker få människor att acceptera pedofilism allt mer. De kallar dem för "minor attracted-people". Om de lyckas med att normalisera eller legalisera det, kommer jag att bli en seriemördare med ett bra samvete.

Västvärlden faller inifrån och andra länder vill inte ha något med oss att göra med pga väldigt mycket. Detta med transvestiter, grooming, mer och mer laglöshet, tecknology. Det viktigaste är dock att banker och WEF vill operera in ett ship i din kropp, så att du blir deras slav mer eller mindre.
Citera
2023-07-13, 16:41
Medlem
Iifyousaysos avatar
Menar du på allvar att "Kapten klänning" fick sitt jobb för att han var transvestit?
HBTQ personer anser absolut att man inte måste gifta sig i en kyrka.
Finns många andra sorters gudomliga tempel där man bör få vigas.
Moskeer, padoger, synagogor osv osv.
Så kan man även gifta sig borgerligt.
Samfund som har vigselrätt ska självklart stå upp för grundläggande demokratiska värderingar oavsett trosinriktning.
Sen så svamlar du så mycket ur foliehatten att du är totalt obegriplig. Så jag måste faktiskt ta och säga girl bye och dra ridå.

Citat:
Ursprungligen postat av GigiBali
Det bror helt och hållet på vad de är toleranta mot. Om de är toleranta mot kvinnor, homosexuella och mörkhyade och ser det som självklart att de ska ha samma rättigheter som alla andra, förutom när det gäller giftemål inom kyrkor, då jag tycker att det är upp till kyrkorna själva. Om de ska ha rätt till det, borde nazister även rätt att ha visa upp en swastica och muslimer borde ha rätt att ha köns-segregering. Men toleransen gäller bara för vissa grupper, och det är för mig väldigt tydligt att eliten vill att dessa grupper ska bråka med varandra så att de kan söndra och härska och lägga beslag på mer och mer pengar.

Jag har aldrig skrivit att det är okej med hat-brott mot hbtq personer, om det är våld du pratar om eller någon utbredd diskriminering, som jag inte ser några bevis för det. De får många positioner endast för att de är transvestiter eller bara homosexuella, samtidigt som vita heterosexuella män målas ut till onda nazister.

Om du har missat alla klipp där transvestiter strippar framför barn har du levt under en sten de senaste åren. Jag tänker inte leta upp några video-bevis, då jag ändå vet att de gör allt för att censurera dem. Lägg sedan till alla barn som har blivit drivna av deras föräldrar (Oftast bara en av dem) till att byta kön på dem. Om de inte gör det förlorar en av föräldrarna (den som är totalt emot det) vårdnaden om sitt barn. Om klipp från alternativa medier inte räknas, förför räknas då klipp from mainstream-media? Är de med mer pengar ärligare, har mer integritet och mod? Nej, det är FBI som samarbetar med dem för att hjärntvätta folk.

Jag orkar inte just nu leta upp någon källa där vänstern långsamt försöker få människor att acceptera pedofilism allt mer. De kallar dem för "minor attracted-people". Om de lyckas med att normalisera eller legalisera det, kommer jag att bli en seriemördare med ett bra samvete.

Västvärlden faller inifrån och andra länder vill inte ha något med oss att göra med pga väldigt mycket. Detta med transvestiter, grooming, mer och mer laglöshet, tecknology. Det viktigaste är dock att banker och WEF vill operera in ett ship i din kropp, så att du blir deras slav mer eller mindre.
Citera
2023-07-14, 13:00
Medlem
Citat:
Menar du på allvar att "Kapten klänning" fick sitt jobb för att han var transvestit?
HBTQ personer anser absolut att man inte måste gifta sig i en kyrka.
Finns många andra sorters gudomliga tempel där man bör få vigas.
Moskeer, padoger, synagogor osv osv.
Så kan man även gifta sig borgerligt.
Samfund som har vigselrätt ska självklart stå upp för grundläggande demokratiska värderingar oavsett trosinriktning.
Sen så svamlar du så mycket ur foliehatten att du är totalt obegriplig. Så jag måste faktiskt ta och säga girl bye och dra ridå.
Det finns inga moskeer där homosexuella får lov att gifta sig. Jag vet inte ens om moskeer utför bröllop. Hur som helst får homosexuella inte ens vistas i moskeer, och när det kommer till män och kvinnor är det 100% apartheid som gäller. Kvinnor får heller inte lov att bli imamer. Detta är ingenting någon av er kritiserar. Antingen för att ni är fegisar, eller för att ni bara vill sabotera för Kristna.

Jag är 100% för att stat och religion ska hållas separat, och att människor ska ha rätt att praktisera sina religioner hur de vill så länge det inte påverkar andra. Om jag äger ett hus bestämmer jag själv vem som får lov att komma in i mitt hus. Om jag inte vill att tex kineser ska få komma in, är det helt upp till mig. Samma sak bör gälla kyrkor. Jag hade förstått ditt argument om kyrkan var en institution som du måste ha att göra med för att kunna leva ett vanligt liv. Men så är det inte. Du behöver inte gifta dig för att kunna leva ditt liv. Det finns heller ingenting som hindrar dig från att starta din egen kyrka där endast homosexuella får lov att gifta sig, eller där alla får lov att gifta sig. Kyrkorna vill heller inte på något sätt skada homosexuella. De vill bara inte viga dem, då de anser att det är en synd.

De flesta kristna anser att homosexualitet är fel, och därför är det givetvis fel att tvinga dem att viga homosexuella. Det är som att tvinga moskeer att servera griskött. Du kanske också ska fundera lite över varför makten är så besatta över att homosexuella ska få vigas i kyrkor, samtidigt som de inte kritiserar någonting som sker i moskeer. De kritiserar inte deras syn på homosexuella eller deras syn på kvinnors rättigheter. Kan det kanske ha någonting att göra med att de vill förstöra Kristendomen? Kan det kanske vara som så att många av de som vill det är judar och kommunister? Därför att om det verkligen hade handlat om att de hade brytt sig om homosexuellas och kvinnors rättigheter, hade de givetvis kritiserat Islam 100 gånger mer än kristna kyrkor.

Det finns endast en enda religion i västvärlden som konstant kritiseras offentligt, och det är Kristendomen. Det finns väldigt få kristna som utför våld eller ställer till med några problem öht. Jag har hört talas om någon enstaka bomb mot någon abort-klinik i USA. Thats it. Utöver det är kristna de som hjälper alla, oavsett om de är kristna, muslimer eller judar. Så är det verkligen inte med muslimer och judar. De hjälper endast muslimer och judar. Jag har aldrig hört talas om någon större grupp kristna som vill mörda homosexuella eller ta bort någon grupps rättigheter. Det enda de vill är att inte bli tvingade att viga homosexuella, och att aborter inte ska utföras. Anledningen till att det finns människor (framförallt judar) som vill att de ska viga homosexuella och vara för abort, är pga att det innebär slutet för Kristendomen. Vad skulle meningen med Kristendomen vara om prästerna konstant utför och är för saker som anses vara stora synder inom Kristendomen?

Om du är för att präster ska tvingas viga homosexuella borde du även vara för följande:

1. Enligt svensk lag ska kvinnor ha rätt att be tillsammans med män utan slöjor på sig i alla moskeer i Sverige

2. Kvinnor, Homosexuella, bisexuella och transvestiter ska ha rätt att be och arbeta som imamer i alla moskeer i Sverige.

3. Människor som äter griskött ska få lov att be och arbeta som imamer i alla moskeer i Sverige. De ska få lov att äta griskött i moskeerna

4. Människor ska ha rätt att avbilda profeten Mohammed och bränna koranen i alla moskeer i Sverige. De ska också få lov att arbeta som imamer.

5. Människor som dagligen dricker alkohol ska få lov att be i moskeer i hela Sverige, så länge de inte är fulla när de befinner sig i mosken.

Om du inte är för dessa saker, vad är skillnaden mellan dessa saker och att präster inte vill viga homosexuella? Om du är för det, då tycker jag att du bör rikta din kritik mot moskeer och imamer istället för kyrkor och präster.
Citera
2023-07-14, 13:05
Medlem
Svavelbryggas avatar
I Malmö fanns slagordet "We're here, we're queer, we're gonna fuck your children". Det är humor, men klart att det går över huvudet på folk som tror att det är något pridefolk vill.
Citera
2023-07-14, 13:07
Medlem
Inte förvånande alls. Om man kollar upp alla historiskt stora namn inom queer-ideologin, som byggde upp ideologin, så finner man att nästan samtliga också förespråkade pedofili: Foucault, Gayle Rubin, Pat Califia, Judith Butler och så vidare är alla skyldiga till detta.

Titta bara här i Sverige på RFSL där man öppet förespråkade pedofili långt in i på nittiotalet. Det är ingen slump, utan ett resultat av ett queer-ideologin i grunden är för pedofili.
Citera
2023-07-14, 13:07
Medlem
Svavelbryggas avatar
Angående vigsel är det egentligen bara en symbolfråga men i USA och andra länder med sambeskattning är det en rätt tung ekonomisk fråga.
Citera
2023-07-14, 13:10
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rookie81
Vi är åtminstone i fasen att pro-LGBTQ-människor vägrar inse att rörelsen är nerlusad med en massa äckliga peddos. Nästa fas är nämligen att vi vanliga människor ska acceptera peddos och våra barn är diskriminerande som inte låter dem leka med dem. Jag vet, vissa är redan där, men vi är inte riktigt på allmän acceptans än. Dock tycker jag mig ana en tendens till att få Nazist-stämpeln om man hatar pedofiler. Snart kommer det...
Förskolor som anställer pedofiler och polisanmäler skräckslagna föräldrar för HMF för att de vägrar låta sina barn vara delaktiga i experimenten?

Coming soon to a gated community near you?
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in