2023-07-12, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjingeling1814
Korrekt

Kvinnan i bilen är inte identifierat utåt.
En person här i tråden känner till kvinnan i bilen mkt väl og vet att kvinnan i bilen INTE är JB eller gäddans sambo.

Eftersom jag lovat personen här inne att inte outa namnet på kvinnan i bilen. Gör jag heller inte det.
Tack!
Citera
2023-07-12, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Alltså inte personen jag frågade och du skrev hade svarat. Ååååkej.

Ta om den meningen och gör den till nåt som man kan förstå.
För det där låter som nåt från förskolan.
Vad menar du
Citera
2023-07-12, 22:16
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2
Så rolig gubben med hatten. Aldrig sett någon studera bilder med sitt eget könsorgan så noggrant 😆
Han ansåg ju sig vara grov.

Har ett antal tjejer att meddela att de haft fel om min avsaknad av grovhet. Om man ska gå efter gubbens måttskala då.
Citera
2023-07-12, 22:22
Medlem
Rashygiens avatar

Riktigt obehaglig. Vad heter hans kanal och finns den kvar? Det är svårt att välja vilken fisk som är fulast. Nylongäddan #102 och Cashanddrugz #239 är två som jag önskar en långsam och plågsam död.
Citera
2023-07-12, 22:44
Medlem
Sommargays avatar
Det är bara lyfta på hatten för en av de mest underhållande konfrontationerna på länge. Riktigt bra kemi mellan gubbkuken och Patrik. Och hur han bollade helt sömlöst mellan Saras detektivarbete och Patriks munhugg och utfall. Fem av fem. Man hade velat se gubbkuken som gäst i dumpens podcast helt klart. Gärna som fast bisittare, han hade kunnat agera "särskilt sakkunnig". Och sen en snärt lyteskomik med rulltrappan som avslut. 👌
Citera
2023-07-12, 23:01
Medlem
Oscaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Jävligt roligt när senaste gäddan skulle fly scenen och råkade gå ner för den uppåtgående rulltrappan

Jag kan se det där hur många gånger som helst! Pilsnerfilm deluxe! 😂
Citera
2023-07-12, 23:10
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Jag har en del kontakt med Sara Nilsson, och hon låter hälsa ”flashbackarna” att det är absolut inte JB som sitter i husbilen. Hon är mån om att detta inte drabbar JB på fel sätt.
Hon sitter just nu utan inlogg för flashback och bad mig nämna detta.
Citera
2023-07-12, 23:17
Medlem
Blackdollkillers avatar
Tycker Patrik och Sara skärp till sig lite med att inte stressa upp sig och prata i mun på varann sista tiden. Men nu börjar det spåra igen🙄. Sara pratar med peddot, Patrik gaggar med peddot samtidigt, samtidigt som peddot lyssnar på sara men pratar med patrik under tiden. Det hela slutar med att peddot går där ifrån och konfrontationen är slut tidigare än man hade velat. Alla hör varann och alla pratar med varann samtidigt, men ingen hör var nån säger trots att alla lyssnar och pratar samtidigt🤦🏼

Bla bla bla bla…. Så jävla tråkigt, blir inget bra avslut.
Citera
2023-07-12, 23:18
Medlem
Blackdollkillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Jag har en del kontakt med Sara Nilsson, och hon låter hälsa ”flashbackarna” att det är absolut inte JB som sitter i husbilen. Hon är mån om att detta inte drabbar JB på fel sätt.
Hon sitter just nu utan inlogg för flashback och bad mig nämna detta.

Vem är nu JB? Börjar bli mycket i tråden nu. Behöver inte namn, men vilken relation har ”jb” till lilltjockisen?
Citera
2023-07-12, 23:23
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackdollkiller
Vem är nu JB? Börjar bli mycket i tråden nu. Behöver inte namn, men vilken relation har ”jb” till lilltjockisen?

Diskussionen - vem är tjejen i husbilen….
Citera
2023-07-12, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackdollkiller

JB jobbar med gäddan eller ett företag som gäddan har.
JB har gjort det tydligt på sin fb sida att hon kommer avsluta samarbetet och starta eget bolag
Samt att det INTE var hon som är med på filmen
Citera
2023-07-12, 23:43
Medlem
Blackdollkillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjingeling1814
JB jobbar med gäddan eller ett företag som gäddan har.
JB har gjort det tydligt på sin fb sida att hon kommer avsluta samarbetet och starta eget bolag
Samt att det INTE var hon som är med på filmen

Ahh ok, då fattar jag. Tack!! Är det hon som enligt nån här på FB skrev att hon va crazy bitch eller hur hen formulerade det?

Finns det nån rebus till hennes Facebook? Varit kul att se vad det är för nån och vad hon säger om negern.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in