2023-07-11, 14:43
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Lilla gubben.
De har tyvärr inte ens kommit fram till första!
Säger den lille zigenaren som inte tror att pissryssarna använt klusterbomber.

Ut ur mitt land din lille pissovjetfanatiker. Vem försöker du lura med ditt användarnamn? 🤡🤡🤡
Citera
2023-07-11, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av platyzma
Var är dom riktiga Rysstrollen, det är ju bara sopiga Nazzar här från den sidan nu?

De ryska desinformatörerna är förmodligen til briefing för att informeras om situationer efter att Sverige blivit Nato-accepterat av Turkiet. Det finns nog inget beröm till desinformatörerna för deras misslyckade desinformationskampanj, men nu är det en ny situation där nya instruktioner och lögnkampanjer måste genomföras – så det blir nog inte så mycket sommarlov.
Citera
2023-07-11, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hash
Nu hänger krimbron löst

Knappast. Detta är bara ett franskt namn för Stormshadow, som Ukraina redan har fått av Storbritannien. Och bron står fortsatt kvar.
Ryssarna verkar inte just nu ha några större problem att skjuta ner dem. Även lyckats tagit hem en helt oskadd.
Citera
2023-07-11, 14:49
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Säger den lille zigenaren som inte tror att pissryssarna använt klusterbomber.

Ut ur mitt land din lille pissovjetfanatiker. Vem försöker du lura med ditt användarnamn? 🤡🤡🤡

Kan man begära lite högre nivå på dina inlägg framöver ?

Kan inte du med karta visa var detta ska ha skett?

När du ändå håller på med dessa kartor så kan du väl passa på och se var frontlinjen var i slutet på maj innan offensiven drog igång och se var den är nu.
Citera
2023-07-11, 14:54
Medlem
sektledarenIIs avatar
Citat:
Kan man begära lite högre nivå på dina inlägg framöver ?

Kan inte du med karta visa var detta ska ha skett?

När du ändå håller på med dessa kartor så kan du väl passa på och se var frontlinjen var i slutet på maj innan offensiven drog igång och se var den är nu.

Varför ska man höja nivån i diskussioner med dig som inte vill ta till dig att ryssen använt klusterbomber?

Du kanske ska skapa en egen tråd där dina påhitt är sanningar.
Citera
2023-07-11, 14:55
Medlem
leachs avatar
"The G7 countries (France, USA, Great Britain, Germany, Japan, Italy, Canada) will make a joint statement regarding security obligations for Ukraine", - said Chancellor of Germany Scholz.
https://twitter.com/Maks_NAFO_FELLA/status/1678748958372384768
Citera
2023-07-11, 14:58
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sektledarenII
Varför ska man höja nivån i diskussioner med dig som inte vill ta till dig att ryssen använt klusterbomber?

Du kanske ska skapa en egen tråd där dina påhitt är sanningar.

Jag står inte på ryssen sida och jag står inte på nato sida.
Jag vill ha fred.

Jag är inte en sämre man än att jag ändrar mig om jag har fel.
Så kan inte du höja nivån lite då och visa mig GoPro filmer om just klusterbomber i Ukraina ?
Jag nöjer mig inte med att BBC skriver något. Skrämmande att så många av er gör det
Citera
2023-07-11, 14:59
Medlem
Citat:
I min värld har ryssarna inte använt några klusterbomber än.
Så mycket GoPro filmer det finns ute så borde det finnas en hel hög med bra klipp.
Tycker du inte det?
Jag är mer svensk än du någonsin kommer bli.
Så den diskussionen kan vi väl spara tråden!
Jag tror inte på lögnmedia bara. Kräver bättre mer opartiskt bevis.

Din värld stämmer inte med verkligheten. Faktaresistens på flat earth nivå.
Citera
2023-07-11, 15:01
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YBB641
Din värld stämmer inte med verkligheten. Faktaresistens på flat earth nivå.

Du till skillnad mot er så är jag inte faktaresistens.
Men nu är det 3 gången gillt.
Kanske du kan skicka fram någon vettig film på det hela ?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jasonlives
Knappast. Detta är bara ett franskt namn för Stormshadow, som Ukraina redan har fått av Storbritannien. Och bron står fortsatt kvar.
Ryssarna verkar inte just nu ha några större problem att skjuta ner dem. Även lyckats tagit hem en helt oskadd.
Utveckla tack?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Oprovocerat? Du verkar inte ha en aning vad som pågått i östra Ukraina sen 2014.
Uppenbarligen har du missat hela ockupationen av delar av donbass och det lidande den kvarvarande befolkningen utstått från ockupationsmakten.
Så helt oprovocerat om man bortser att väst lät Putin härja fritt i till hans försök till en fullständig invasion.
Ja jag vet att du varit betald av Sovjet och då vet du precis vad som sker.
I alla fall om man skall tro dina äldre inlägg.
Citera
2023-07-11, 15:02
Medlem
ReijoHervonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reraised
De flesta är avstängda 6 månader framåt, nidhoogen, ali, fyllot, pelle och allt vad de heter.

Ytterligare patriot till Ukraina från Tyskland. 40 Marders och 25 Leopard. Det går bra nu!
Leveranserna från väst kommer bara att öka och öka medan den ryska krigsindustrin har totalhavererat och allt äldre skit kommer till fronten för ryssen.
Nu ska tyskarna slå upp en fabrik på Ukrainsk mark som levererar 400 nya tanks i året.

Man undrar ju vad ryssarnas långsiktiga plan och slutmål är? Tror dom seriöst att dom ska klara av att vänta ut och nöta ner hela västvärldens ekonomi? Samtidigt som ryssen skrapar ur botten på kistan så lägger G7 länderna upp en tioårsplan för att garantera ukrainska arméns finansiering
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in