2023-07-09, 12:54
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Det man gör och säger har konsekvenser. Och om man inte gillar konsekvenserna så gör man inte. Så kan vi ju säga.
Jag har sagt det förut och jag säger det igen.
Vill man inte att nån ska få reda på det - Gör inte det.
Citera
2023-07-09, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conjuring
Han var tillräckligt smart att acceptera nederlaget. Det kom inga protester från hans sida under samtalet och därför så förvärrade han inte situationen - Vilket gäddor brukar var experter på. Militärgäddan är ett gott exempel på hur man gör en dålig situation värre. Och ”Det kommer gå åt helvete med frugan”. Vi borde göra en dvd. Best of Gäddor.

Han sa i slutet att han inte höll på att träffa barn fast han just erkänt att han var på väg att träffa ett barn. Och före det ljög han och sa att han bara haft KiK i tio år men inte använt det förut men efter ett tag så hade han chattat med flera barn men inte träffat någon.
Citera
2023-07-09, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Jag har aldrig fattat det där med att lång tid på Kik skulle peka i någon riktning. Gäller samma sak Flashback, d.v.s. att någon som har ett konto från 2002 automatiskt är en posthora?

Mja det är ju sant, men han nekade först att han använt det förut men sen ändrade han det att han hade ett problem med att han chattar.
Citera
2023-07-09, 12:58
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Han sa i slutet att han inte höll på att träffa barn fast han just erkänt att han var på väg att träffa ett barn. Och före det ljög han och sa att han bara haft KiK i tio år men inte använt det förut men efter ett tag så hade han chattat med flera barn men inte träffat någon.
Var det karategäddan?
Har blandat ihop isf.
Men det är stor kontrast på telefonsamtalen mellan karategäddan och militärgäddan. Du förstår vad jag menar.
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Vem är det dom pratar om i Expressen??
Lägger vikt på vad ETC har att säga. Normalisering av pedofili.
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Jag är övertygad om att Dumpen är noga som fan bland annat av den anledningen. De har avstått från at hänga ut nästan 100 pers då de inte varit helt säkra. Och de har numera en hel del mer stöd från it-forensiker och liknande än de hade i början. Fler kontakter och supportrar på mycket bra positioner i samhället.
Suveränt.
Citera
2023-07-09, 13:00
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Vem är det dom pratar om i Expressen??

https://dumpen.se/2022/01/12/fran-hard-till-slak-pa-en-tredjedels-sekund-mrx-fastnade-pa-kroken/
Citera
2023-07-09, 13:03
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Var det karategäddan?
Har blandat ihop isf.
Men det är stor kontrast på telefonsamtalen mellan karategäddan och militärgäddan. Du förstår vad jag menar.

Suveränt.

Varför får du det att låta som om att jag bryr mig om nån jävla horunge dö??😀
Citera
2023-07-09, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
https://dumpen.se/2022/01/12/fran-hard-till-slak-pa-en-tredjedels-sekund-mrx-fastnade-pa-kroken/

Den tokrunkande mrX
Citera
2023-07-09, 13:30
Medlem
Citat:
Och grejen är ju att exakt så har ALLA gäddor som argumenterat om KIK sagt, att de typ aldrig använt det på tio år.
Citera
2023-07-09, 13:34
Medlem
Citat:
Var det karategäddan?
Har blandat ihop isf.

Suveränt.

Ja det var karategäddan som Sara var smart för att han lyckades köra med bilen hit och dit när han skulle träffa barnet. Han erkände ju då att han var smart som hade gjort det. Så nu vet alla att han åkt för att träffa barnet han skulle våldta.

Militärgäddan var en helt annan sort. Skrattade som fan åt när Patrik så något och han halvröt IDENTIFIERA DIG.

Hans situation är helt annan. Han är äldre och han kan inte rehabilitera sitt liv vad gäller förhållanden och arbete. Och släkt och vänner. Han skrev ju ofta till barnet att han var snäll men han skrev också att hon skulle vara hans lilla knulldocka. Och hon skulle få cigg och presenter. Mer som ett försök till sexköp där.
Citera
2023-07-09, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Och grejen är ju att exakt så har ALLA gäddor som argumenterat om KIK sagt, att de typ aldrig använt det på tio år.

Jag vet. Men karategäddan ändrade sig ju på slutet att han chattade, han träffade inte barn. Trots att han nyss erkänt att han var på väg för att träffa ett barn. Det är inte smarta grabbar vi snackar om här.
Citera
2023-07-09, 13:44
Medlem
Citat:
Jag vet. Men karategäddan ändrade sig ju på slutet att han chattade, han träffade inte barn. Trots att han nyss erkänt att han var på väg för att träffa ett barn. Det är inte smarta grabbar vi snackar om här.
Instämmer. Skrämmande många har ändå hamnat på högavlönade tjänster och lyckats föröka sig.
Citera
2023-07-09, 13:44
Avslutad
ETC är en extremistblaska och Expressen ett propagandahus likt CNN. Ej oväntat att dessa avskum står på pedofilers sida.
Hans anhöriga verkar inte läst chattloggarna eller sett hans konfrontationsvideo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in