2023-07-09, 10:06
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bhadrakali
Samma här, följt detta med spänning men nu är jag less. Dom fixar frågestunder för dom vet att dom kommer få frågan om det är slut och sedan totalt ignorerar dom frågorna. Om detta är ett PR trick bör dom lägga av nu.

Dåligt PR-trick isåfall då ingen ökat i följare
Citera
2023-07-09, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Dåligt PR-trick isåfall då ingen ökat i följare

Ett pr-trick där hon enbart framställer sig själv i dålig dager. I så fall inte vunnit ett skit på det.
Citera
2023-07-09, 11:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jojojoo01
Så sjukt fint det Simon skrev i frågestunden om att blodsband inte spelar någon roll. Sådan bonuspappa han är och Linn borde vara rädd om honom. Jag tror hon kommer ångra sig när hon är äldre om hon slänger bort honom nu.
Sen tror jag förvisso han skrev lite just för att det skulle låta fint också. Att det inte spelar någon som helst roll … Jag tvivlar inte ett dugg på att han är väldigt fäst vid T och J och älskar dem, men nog är det vanligaste att det är en viss skillnad känslomässigt när det är ens eget barn och i synnerhet när bonusarna har sina egna pappor i sitt liv eftersom relationen de facto är en annan. Det är varken konstigt eller fel och tar inte bort kärleken till bonusarna, det är bara vanligtvis inte exakt samma.
Citera
2023-07-09, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Totti2013
Det är något allvarligt fel på Linn. En vuxen människa som har ett behov av att få höra hur vacker och perfekt hon är hela tiden.
När min man säger sådana saker blir jag mest obekväm.
Hur kan hon inte förstå att hon behöver söka hjälp? Normalt så blir människor (särskilt unga) vuxna av att få barn. Men hon är kvar i sin fluffiga fantasivärld med prinsessor och tyll. Bara en sådan sak att hon är 25 år och kallar sig för Tiingelinn. Herregud alltså, det är bortom pinsamt. Det finns liksom ingen värdighet, ingen grace alls hos henne.
Får en känsla av att Simon försöker bevisa hur bra han är så att de skall kunna hålla ihop. Stackars kille, men ännu mer stackars barn. Och så hennes så kallade frågestunder🙈 Alltså nog för att medelintelligensen hos hennes följare nog inte är särskilt hög, men kom igen!
Ständigt dessa ser upp till dig du är så framgångsrik och dessutom världens bästa mamma. Du är så vacker. Ingen är en större inspirationskälla än du. Kom igen! Hon skriver det där om sig själv. Och så alla adlinks. Att Linn Andersson kallar sig för influenser är ett hot mot hela den yrkesgruppen.
Hon behöver stänga ner sina sociala medier, sluta sukta efter komplimanger likt en omogen 15 åring, gå i parterapi och få det att funka med Simon samt sluta upp med att tvinga döttrarna klä ut sig till prinsessor.
Då och bara DÅ kan hon bli en riktigt bra mamma.
Hennes beteende på sistone är under all kritik.
Var nästan komiskt när hon skrev att hon döms ut för att hon som mamma tar sig ett par dagar av egentid. Nej linn, det är inte det du döms för. Du döms för att du exploaterar dina barn, behandlar dina partners illa osv.
Så bra skrivet! Jag hoppas att Linn läser det här och tar åt sig vad du skriver och tar tag i sig själv och sitt liv.
Citera
2023-07-09, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bhadrakali
Samma här, följt detta med spänning men nu är jag less. Dom fixar frågestunder för dom vet att dom kommer få frågan om det är slut och sedan totalt ignorerar dom frågorna. Om detta är ett PR trick bör dom lägga av nu.

Jepp har också tröttnat nu på detta trams. Var tillsammans eller inte, avföljer dom båda 😆.
Citera
2023-07-09, 11:40
Medlem
Tvättstugan, Linns mysställe enligt hennes story. Ja, kanske efter S städade upp den röran som var.
Citera
2023-07-09, 11:44
Medlem
Nu har Simon ändrat i sin bio
-pappa till Belle

Ingenting om Linn. Så det är nog slut.
Citera
2023-07-09, 11:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Nu har Simon ändrat i sin bio
-pappa till Belle

Ingenting om Linn. Så det är nog slut.
Just formuleringen i den meningen är nog ändrad men det var veckor sedan han tog bort Linn från bion
Citera
2023-07-09, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Tvättstugan, Linns mysställe enligt hennes story. Ja, kanske efter S städade upp den röran som var.

Haha, ja jag tänkte lika som dig 😂
Citera
2023-07-09, 12:08
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av backuphallihallo
”Under 2022 föddes 410 barn där mamman var 19 år eller yngre.”

”Enligt Integrationsverkets rapport har ungefär 20 procent av alla 20–24-åringar i Sverige barn.”

”På nio år har antalet unga "fattiga" ensamstående föräldrar fyrdubblats, visar statistik från Försäkringskassan.”
Och vad har det med " det är vanligt att unga skaffar barn efter en vecka tillsammans" att göra? Ungt mödraskap blir bara ovanligare och ovanligare. Många av de unga mammorna idag är från typ Mellanöstern och de brukar inte precis hoppa i säng efter en vecka. Som med det mesta annat fattigdomsrelaterat så kan det kopplas till invandringen.
Dessutom,hur unga är 20+ ? De är vuxna.
Citera
2023-07-09, 12:16
Medlem
Ojojoj!! Nu slår Linn på stort!!!! Ett fantastiskt unikt recept på en macka med 4 ingredienser!!!! Tack snäääääällaaa Linn!!! Det hade jag aldrig klarat mig utan!!!

P.S. Senaste bilden på B i story är hon en total kopia av S!!! Har inte sett det så tydligt innan!! Måste ju reta gallfeber på Linn! 😂
Citera
2023-07-09, 12:41
Avslutad
Och återigen har hon utsatts för sabotage! Hon har en skruv i sitt däck och de har inga skruvar där de bor …
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in