Citat:
Ursprungligen postat av
w8m8
Hej,
Anledningen till titeln är för att jag var nyfiken på att få den där legendariska trippen där folk ser mönster, färger och får insikter om deras liv.
Så jag beställde ett svampodlingspaket från nätet och odlade upp några svampar som jag provade samt några magiska tryfflar och microdosing paket.
Första gången jag provade något var microdosing tryfflar, de gav mig ett mindre välbefinnande endast och inte så mycket mer.
Andra gången så hade jag odlat upp ett gäng Psilocybe Cubensis Colombian, torkat dem och pulviserat dem till totalt 6g torkat pulver som jag drack upp med ljummet vatten och lite honung. Det gav mig mycket starkare effekt av välbefinnande, uppskattning för musik och ett härligt pirr i kroppen... men inte mer än så. Inte ätit något på hela dagen heller, gjorde detta runt lunch hyfsat nyvaken.
Tredje gången så beställde jag Utopia magiska tryfflar torkade dem (ca. 22g otorkat) och åt upp hela paketet utan nåt i magen förutom en multivitamin-tablett och vatten, nyvaken runt lunchtid.
Effekten var ungefär som tripp 2, men eftersom jag kände igen den typen av rus så blev jag faktiskt lite besviken efter ca 2-3 timmar och avbröt den.
Har ett paket torkade High Hawaiian tryfflar(ca. 22g otorkat) kvar att prova. Även om de säger att det är en av de starkare sorterna så tvivlar jag på att det kommer ge mig nån effekt.
Nu till min fråga. Tror ni att jag är resistent på nåt sätt, eller bör jag äta choklad till det hela för att höja effekten eller dubbla dosen av torkad svamp kanske? Tillägg, det var flertalet veckor mellan dessa tillfällen.
Kan vara att du behöver öka dosen, dock borde 6 g torkat ge de flesta en dundertripp. 22 g otorkat är dock ganska lågt då def är 2,2 g torkat.
Du kan ju pröva 10 g torkat men om det inte ger så mycket så är du antagligen en non responder, du har antagligen weed i närheten som kan boosta effekten om du får någon.