2023-07-07, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incel-pelle90
Jaha, det ryktas om en att en fin fångst ska presenteras idag. Proseccon är på kylning och skagenröran är färdigblandad men var är showen?

Dumpen borde ha en countdown inför sina publiceringar o hypa lite mer.
Kanske en pixlad bild eller en duk som dras undan vid ett klockslag.

Någon som läst artikeln om mr X i etc?
Han var ju sällsynt vidrig så det måste vara svårt att få läsarna att känna sympati med det aset och hans syster.

Är det inte intervjun från ETC som menas? Eller skrev Sara att det var en ny fångst på Twitter?
Citera
2023-07-07, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gasmoln
Jag gillar normalt ETC men här är de ute och cyklar.
Jag håller med dem om att rättvisa ska skipas av rättssamhället men när man lyssnar på deras reporter så undrar jag vad han har (eller borde ha) för diagnos. Han är ju helt omänsklig och lyssnar inte alls på Sara.
När det går utanför hans manus så fattar han ingenting.

Man undrar vad som ligger bakom de här hätska tonerna från ETC? Deras inställning är ju rent rabiat. Vad är det frågan om?
Citera
2023-07-07, 18:57
Medlem
Inthemoves avatar
Citat:
Jag gillar normalt ETC men här är de ute och cyklar.
Jag håller med dem om att rättvisa ska skipas av rättssamhället men när man lyssnar på deras reporter så undrar jag vad han har (eller borde ha) för diagnos. Han är ju helt omänsklig och lyssnar inte alls på Sara.
När det går utanför hans manus så fattar han ingenting.

Han vill inte förstå. Alltmer desperat då han inser att det inte blir minsta lilla cynism från Sara som han önskat rubriksätta sin nidkrönika om Dumpen.
Sara var grymt saklig och bra, lät sig inte provoceras av hans ledande frågor. Kudos!
Citera
2023-07-07, 19:22
Medlem
padrons avatar
Nån prenumerant som kan slänga upp artikeln från ETC?
Citera
2023-07-07, 19:46
Medlem
padrons avatar
Citat:
Behövs ingen prenumeration för det.

https://www.etc.se/inrikes/tredje-bekraeftade-sjaelvmordet-efter-dumpen-uthaengning

Låst hos mig.
Citera
2023-07-07, 19:46
Medlem
Incel-pelle90s avatar
Citat:

https://www.etc.se/inrikes/tredje-bekraeftade-sjaelvmordet-efter-dumpen-uthaengning
Jo. Artikeln är ju låst.
Citera
2023-07-07, 19:49
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av padron
Nån prenumerant som kan slänga upp artikeln från ETC?
Här är ett Instagram-inlägg från ETC.
Enda inlägget där de har inaktiverat kommentarer. Peddokramande fegisar.

Personen som begick självmord var skyldig.
https://www.instagram.com/p/CuZQiV9I4W_/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Citera
2023-07-07, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove
Han vill inte förstå. Alltmer desperat då han inser att det inte blir minsta lilla cynism från Sara som han önskat rubriksätta sin nidkrönika om Dumpen.
Sara var grymt saklig och bra, lät sig inte provoceras av hans ledande frågor. Kudos!

Det var ju inte en riktig intervju för att utröna något utan som du säger en jakt på att få en flashig rubrik bara. Sara talar om att förövare av olika slag ofta tar livet av sig men det är ju ingenting andra kan ta ansvar för. De blir avslöjade och står inte ut och tar livet av sig eller försöker.

Den här lusten att använda den döda gäddan av ETC är lite läbbig. Jag vet inte var Martina Montelius kom in i det här när det tidigare diskuteras. Tror hon skrev om detta i Expressen också. Det var innan hon fick sin dom och barnen omplacerade. Kanske det finns något hat mot folk som står upp för utsatta? Att de är arga för att de inte får begå brott mot andra som den här Montelius?
Citera
2023-07-07, 20:00
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
(Angående gädda #248 GamleGurra)

Du kanske tänker på Wall-Enberg i Jönssonligan?

Haha, vafan. Likt ju!
Citera
2023-07-07, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Det var ju inte en riktig intervju för att utröna något utan som du säger en jakt på att få en flashig rubrik bara. Sara talar om att förövare av olika slag ofta tar livet av sig men det är ju ingenting andra kan ta ansvar för. De blir avslöjade och står inte ut och tar livet av sig eller försöker.

Den här lusten att använda den döda gäddan av ETC är lite läbbig. Jag vet inte var Martina Montelius kom in i det här när det tidigare diskuteras. Tror hon skrev om detta i Expressen också. Det var innan hon fick sin dom och barnen omplacerade. Kanske det finns något hat mot folk som står upp för utsatta? Att de är arga för att de inte får begå brott mot andra som den här Montelius?
Jag håller med, verkligen trycka på systern. Samma sak gjorde de väl med den anhöriga tidigare? Verkligen vrida om kniven i dem för att få snask att skriva för att tjäna pengar.
Citera
2023-07-07, 20:02
Medlem
Citat:

Låst.
Citera
2023-07-07, 20:03
Medlem
Rumpkorvens avatar
Skulle det inte släppas en ny gädda idag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in