2023-07-06, 22:30
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
OM han förlorar jobbet får han säkert mellan 6 och 18 månadslöner, dvs runt 500 000:- till 1 500 000:-, så pengar kommer han att ha.

Sitter han på viktig säkerhetsklassad information är det antagligen bättre att låta honom behålla lönen och bara ge honom enklare arbetsuppgifter.

Hans sätt att leka agent och skryta om hemlig utrustning är idiotisk.
Citera
2023-07-06, 22:33
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Ja jag såg att hon har en lärarutbildning men inte att hon arbetar med det. Men vi får se vad som händer. Om hon stannar eller lämnar. Personligen tror jag hon stannar.
Tror också han fixar sig ur det här, relationen kanske redan är mest "praktisk" och byggd på ytliga ting. Vi får se vad som sker med anställningen, kanske en deal om enstaka uppdrag via sin enskilda firma? Svårt att veta, kanske knakade både relation och jobb i fogarna och han tröstade sig med sex...
Citera
2023-07-06, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Jag är inte så säker på det om han använt sina säkerhetsklassificerade arbetsredskap och arbetstid för att chatta och läcka information.
OM han är säkerhetsklassad, lönen tyder på att han är det och har en ganska hög position ändå, då kan nog digitala enheter och korrenspondans granskas även utifrån det han skrävlat om till "13-åringen".
Citera
2023-07-06, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Ja vi får se. Att hon tagit bort honom helt från FB, inklusive likes på hans bilder tyder dock på ett visst avståndstagande.

Var de kompisar på fb innan?
Kan inte se hon likat något heller. Inte ens innan han bytte bilder
Citera
2023-07-06, 22:41
Moderator
Citat:
OM han är säkerhetsklassad, lönen tyder på att han är det och har en ganska hög position ändå, då kan nog digitala enheter och korrenspondans granskas även utifrån det han skrävlat om till "13-åringen".
Rimligen borde man hitta någon nakenbild på jänta under 18 år, men då måste någon ha rätt att gå igenom enheterna.
Citera
2023-07-06, 22:47
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:

Idag krävs säkerhetsklassning för en simpel fångvaktare eller en assistent som jobbar med löneuppgifter inom diverse myndigheter typ Kriminalvården så det behöver inte betyda en hög position även om peddots löneläge tyder på det. Men idag har det gått inflation i säkerhetsklassning kan jag säga.
Citera
2023-07-06, 22:48
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Ja jag såg att hon har en lärarutbildning men inte att hon arbetar med det. Men vi får se vad som händer. Om hon stannar eller lämnar. Personligen tror jag hon stannar.
En kvinna med självrespekt stannar inte hos en man som kan tänka sig att vara otrogen genom att våldta en fjortis. I det här skeva förhållandet med så stor åldersskillnad ökar dock chansen att kvinnan bara fallit för flärden och kan tänkas fortsätta utnyttja honom för pengar som hon ser det. Vi får se men jag tror hon drar. Dumpen har stort inflytande. Hon är nog lättpåverkad och när vänkretsen tar avstånd från svinet så dunstar hon.
Citera
2023-07-06, 22:51
Medlem
lockig.surdeg.spiss avatar
Gädda #250 kommer få sparken från SAAB av ren självbevarelsedrift från företagets sida.

För att få delta i upphandlingar och samarbeten inom försvarsområdet krävs det att företaget har säkerhetsskyddsavtal. För att få ett sånt är det en massa krav som ska uppfyllas och behåller man en sån här uppenbar säkerhetsrisk så lär man få problem att behålla säkerhetsskyddsavtalen.

Han kommer alltså få en drastisk och mycket välförtjänt förändring i sin levnadssituation inom kort om han inte redan har fått det.

För den som vill läsa lite mer om Säkerhetsskydd osv finns bla den här länken:
https://sakerhetspolisen.se/verksamheten/sakerhetsskydd/sakerhetsskyddsavtal-vid-upphandlingar-och-samarbeten.html
Citera
2023-07-06, 22:52
Medlem
padrons avatar
Citat:

Vad har han i lön?
Citera
2023-07-06, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av padron
Vad har han i lön?
(FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!
Citera
2023-07-06, 22:54
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av padron
Vad har han i lön?
Någon postade tidigare i tråden: cirka 80 000:- i månaden.
Citera
2023-07-06, 23:04
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Någon postade tidigare i tråden: cirka 80 000:- i månaden.

Ung fru, fin bil, bra lön, fint boende, tung karriär ... och detta ville han svärta ner genom att erbjuda en limpa cigaretter mot sex.

När kommer satirbilden? Kommer gäddan att posera med en bazooka?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in