2023-07-05, 14:43
Medlem
Det är väldigt märkligt hur både Simon och Linn åker bort utan att nämna något om det överhuvudtaget under planeringsstadiet. Hon har väl fått fråga om sommarplaner under någon av sina frågestunder, men inte nämnt något om att åka bort. Har aldrig varit med om såhär dålig uppdatering från Linn. Eller Simon för den delen...

Hon har säkert fått många frågor om relationen under dagens frågestund, men väljer att inte ta med dem.

Hur som helst väldigt märkligt beteende just nu från både Linn och Simon. Helt plötsligt ganska tyst, tar bort varann från sina IG, inte en bild på den andra på nån månad. Om det är slut så kan jag delvis förstå beteendet, men om det är ett spel för gallerierna så är det otroligt barnsligt och... ja märkligt.
Citera
2023-07-05, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeLLa
Hahahahahah LInn ger som råd till någon(hon själv) i frågestunden " Ha inte som förväntning att varje person du träffar ska bli din livspartner" Hahahahah jag dör va kul!!! Det kom ju från rätt mun

Det är även lätt att bli kär i kärleken om man är desperat. … 😂

Undra om hon ens förstår att hon säger emot hela sin egna livsstil?

Linn om du är här inne, testa att följ ditt egna råd 😂
Citera
2023-07-05, 14:46
Avslutad
Citat:
Hahahahahah LInn ger som råd till någon(hon själv) i frågestunden " Ha inte som förväntning att varje person du träffar ska bli din livspartner" Hahahahah jag dör va kul!!! Det kom ju från rätt mun
Varje person du träffar behöver inte bli din livspartner … men kanske pappa till ditt barn?
Citera
2023-07-05, 15:04
Medlem
Någon skriver att Linn skulle passa som sjuksköterska…. Hahahahahaha, vrider mig av skratt! Vet denna följare vad en sjuksköterska är och gör? Och Linn svarar ungefär ”åh tack, ja det skulle jag nog passa som”.
Nej Linn har inte en enda lämplig egenskap för en sjuksköterska.
Mesig, räddhågsen, osäker, lättkränkt, ohändig, osjälvständig, överkänslig och rädd för att skita ner sig är inte direkt egenskaper man efterfrågar hos en sjuksköterska. Jag hade varit mycket orolig om jag var sjuk och Linn dök upp vid min sjuksäng.
Citera
2023-07-05, 15:05
Medlem
Hur som helst väldigt märkligt beteende just nu från både Linn och Simon. Helt plötsligt ganska tyst, tar bort varann från sina IG, inte en bild på den andra på nån månad. Om det är slut så kan jag delvis förstå beteendet, men om det är ett spel för gallerierna så är det otroligt barnsligt och... ja märkligt.

Simon har kvar bilder på Linn men hon har tagit bort alla på honom. Så barnsligt! Han har ju ändå varit en del av hennes liv. Så gör tonåringar när det tar slut med en kärlek. De kommer ju alltid att vara Belles föräldrar o det kan hon aldrig ändra på. Så ses lär de ju göra...varje vecka. Undrar hur länge hon kan rodda så att alla barnen har pappavecka samtidigt? Killarna måste väl också ha något att säga till om??!!
Citera
2023-07-05, 15:12
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:

Bli inte kär i kärleken...Hahahaha
Citera
2023-07-05, 15:12
Medlem
Citat:

Simon har kvar bilder på Linn men hon har tagit bort alla på honom. Så barnsligt! Han har ju ändå varit en del av hennes liv. Så gör tonåringar när det tar slut med en kärlek. De kommer ju alltid att vara Belles föräldrar o det kan hon aldrig ändra på. Så ses lär de ju göra...varje vecka. Undrar hur länge hon kan rodda så att alla barnen har pappavecka samtidigt? Killarna måste väl också ha något att säga till om??!!
Ja, här skulle ju Simon kunna gå in och hävda att han ska ha jämna veckor. Vore ju lite underhållande om han gör det 😄
Citera
2023-07-05, 15:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Han har säkert ett Ica-kort eller nåt kopplat till hennes konto där hon sätter in matpengar och får ta del av kvitton så hon kan ha koll på vad han handlar 😂

Hahah jo det låter som Linn🤣🤣
Citera
2023-07-05, 15:15
Medlem
”Åker till Gotland ensam” jaja men du ska ju träffa kompis där. Låter ju som att hon ska vara helt ensam där och det hade ju varit lite imponerande men att köra bil och åka färjan ensam för att sedan möta upp kompis tycker inte jag räknas som att resa ensam.
Citera
2023-07-05, 15:16
Medlem
Om det är så att de ska separera så är det ju garanterat Simons beslut. Kan vara så att hon åker iväg och lämnar Belle med Simon för att han ska se hur "jobbigt" det är att ta hand om ett barn själv och därmed inte vilja leva det livet och fortsätta vara en familj.
Citera
2023-07-05, 15:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
Någon skriver att Linn skulle passa som sjuksköterska…. Hahahahahaha, vrider mig av skratt! Vet denna följare vad en sjuksköterska är och gör? Och Linn svarar ungefär ”åh tack, ja det skulle jag nog passa som”.
Nej Linn har inte en enda lämplig egenskap för en sjuksköterska.
Mesig, räddhågsen, osäker, lättkränkt, ohändig, osjälvständig, överkänslig och rädd för att skita ner sig är inte direkt egenskaper man efterfrågar hos en sjuksköterska. Jag hade varit mycket orolig om jag var sjuk och Linn dök upp vid min sjuksäng.

Alla jobb på marknaden och dess olika ansvar kräver en viss personlighet. Och sjuksköterska platsar INTE in på en personlighet som Linn har. Hade skrikit om hon kom in i mitt förlossnings rum och kastat ut henne direkt. Hon är inkompetent. Oavsett om hon får godkänt på kurser så skulle hon inte kunna nått ändå. Hon skulle ta livet av folk och göra så mycket fel. Göra folk så otrygga av sin okunskap och inkompetens. Detta är ett jobb man måste tänka väldigt mycket i självständigt, hitta lösningar- agera snabbt och vara väldigt säker i sin roll. Hon skulle bli av med sin legitimation lika snabbt som hon fick den.
Hon är extremt trög, långsam och osjälvständig, hon kan inte tänka.
Citera
2023-07-05, 15:27
Medlem
Och att hon förr varit sån att hon varit kär i kärleken eller likn. Jo, en vecka sen eller 😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in