Citat:
Ursprungligen postat av
arboristjavisst
Någon skriver att Linn skulle passa som sjuksköterska…. Hahahahahaha, vrider mig av skratt! Vet denna följare vad en sjuksköterska är och gör? Och Linn svarar ungefär ”åh tack, ja det skulle jag nog passa som”.
Nej Linn har inte en enda lämplig egenskap för en sjuksköterska.
Mesig, räddhågsen, osäker, lättkränkt, ohändig, osjälvständig, överkänslig och rädd för att skita ner sig är inte direkt egenskaper man efterfrågar hos en sjuksköterska. Jag hade varit mycket orolig om jag var sjuk och Linn dök upp vid min sjuksäng.
Alla jobb på marknaden och dess olika ansvar kräver en viss personlighet. Och sjuksköterska platsar INTE in på en personlighet som Linn har. Hade skrikit om hon kom in i mitt förlossnings rum och kastat ut henne direkt. Hon är inkompetent. Oavsett om hon får godkänt på kurser så skulle hon inte kunna nått ändå. Hon skulle ta livet av folk och göra så mycket fel. Göra folk så otrygga av sin okunskap och inkompetens. Detta är ett jobb man måste tänka väldigt mycket i självständigt, hitta lösningar- agera snabbt och vara väldigt säker i sin roll. Hon skulle bli av med sin legitimation lika snabbt som hon fick den.
Hon är extremt trög, långsam och osjälvständig, hon kan inte tänka.