2023-07-04, 20:56
Medlem
nidhoogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas49
Ju mer text ju mindre trovärdighet. Varför så rädd för att Ukrainas offensiv skall lyckas? Ukraina har ju inga imperialistiska drömmar så ryssar behöver def. inte oroa sig. Och den nazistiska terrorgruppen Wagner som i strid mot Genèvekonventionen stridit för Ryssland i Ukraina gör ju nu varken till eller ifrån för Ukraina. Fast Haag får i alla fall allt mer ryska krigsbrott att gå igenom när allt lugnat ner sig.

Att önskedrömma är ju faktiskt gratis så keep on.

Idag är det en månad sen "offensiven" påbörjades.. hur många byar har man tagit? Hur många par kilometer? För 17.000 - 20.000 dödade Ukrainare..

Snackar ens Ukrainska kanaler om "offensiven" längre? Eller snackar de om någon Rysk brand i någon stad och hävdar hur Ukraina vinner?
Citera
2023-07-04, 20:56
Medlem
Senilixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaay
När det kommer till ryssen skiter dom i vilket håll vinden blåser åt, så länge det inte är väster ut, annars kan folk dö hur mycket som helst, men blåser det västligt med NATO varning så tänker dom till
Ostsydostlig vind avser den riktningen som vinden kommer ifrån...
Citera
2023-07-04, 20:57
Medlem
Kaptagons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nidhoogen
Prigo blev lovad att Wagner flaggan skulle hissas först över Kiev.

Nu är han 20 mil från Kiev och Vitrysska armén får träning av Wagner som körde ut 130.000 AFU från Bakhmut (med spadar).

Så nu hoppas du på att juden Prigozhin ska vara först att inta Kiev framför en slavisk general. Har du någon tidsplan så vi vet när detta kommer att ske?

nidhoogen❤judeprigozin=sant
Citera
2023-07-04, 20:58
Medlem
nidhoogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Backan52
Det enda som inte kommer att tryta i det här kriget är dom ryska lögnerna, enda grenen där dom är i särklass världsbäst.

Och Ukrainska/NATO tårar.

https://t.me/zoka200/11762?single

On the Zaporizhzhya Front, Russian forces eliminated a group of members of the Armed Forces of Ukraine. One is captured.
Citera
2023-07-04, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BWisser
Uppenbart inte eftersom priggo fick tillbaka sina miljoner som de beslagtog, hur förklarar du det?

En vanlig ryss som går ut på gatan och håller upp ett blankt papper, riskerar upp till 15 års fängelse för att sprida ”falsk information.

https://sverigesradio.se/artikel/ny-strafflag-i-ryssland-fangelse-for-att-sprida-falsk-information

Förstår att ryssarna blir förbannade när "rättvisan" är så olika beroende på vem du är.
Man silar mygg och sväljer kameler, allt efter det passar eliten.
Senast redigerad av porslinslandet 2023-07-04 kl. 21:12.
Citera
2023-07-04, 21:02
Medlem
Jack.Elams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Senilix
Märkligt- om det inträffar just när vinden beräknas vara ostsydostlig...

Man kan även backa bandet och se vad dom sa att dom skulle göra för en vecka sedan och från det dra slutsatser att orcherna kommer att spränga Zaporizhzhia nuclear power plant. (Nej, det är ingen false flag. Det är Orcher som kommer att bete sig som Orcher...)

Vilket väcker frågan. Om man kan se hur orcher beteer sig som orcher... Borde man inte som en förnuftig person här i den fredliga delen av världen börja ladda på och försvara sig mot orcherbeteende?

Jag vet att NATO har gått hårt detta orcherbetende. Om ni era dumma jävlar försöker er på att spränga det kärnkraftverket så kommer vi gå hårt åt.. Allt? Om det inte vore en varning nog så vet inte jag.
Citera
2023-07-04, 21:05
Medlem
Citat:
Ostsydostlig vind avser den riktningen som vinden kommer ifrån...

Jag har fel, jag erkänner va för snabb på knapparna, och jag flyger flygplan på fritiden. Fel av mig ber om ursäkt
Citera
2023-07-04, 21:05
Medlem
Kaptagons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nidhoogen
Idag är det en månad sen "offensiven" påbörjades.. hur många byar har man tagit? Hur många par kilometer? För 17.000 - 20.000 dödade Ukrainare..

Snackar ens Ukrainska kanaler om "offensiven" längre? Eller snackar de om någon Rysk brand i någon stad och hävdar hur Ukraina vinner?

Har du någon källa på att 17.000-20.000 ukrainare har dödats. Du får ha lite tålamod ryssen kommer att förlora.

nidhoogen❤multikulti=sant
Citera
2023-07-04, 21:08
Medlem
Senilixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Elam
Man kan även backa bandet och se vad dom sa att dom skulle göra för en vecka sedan och från det dra slutsatser att orcherna kommer att spränga Zaporizhzhia nuclear power plant. (Nej, det är ingen false flag. Det är Orcher som kommer att bete sig som Orcher...)

Vilket väcker frågan. Om man kan se hur orcher beteer sig som orcher... Borde man inte som en förnuftig person här i den fredliga delen av världen börja ladda på och försvara sig mot orcherbeteende?

Jag vet att NATO har gått hårt detta orcherbetende. Om ni era dumma jävlar försöker er på att spränga det kärnkraftverket så kommer vi gå hårt åt.. Allt? Om det inte vore en varning nog så vet inte jag.
Givetvis skulle vi med facit i hand, tagit av dansskorna för länge sedan istället för att lalla.
Citera
2023-07-04, 21:09
Medlem
Glenn-Matthewss avatar
Citat:
Hur tänker Du nu?
De ligger i område för att få rester av det radioaktiva på sig
Citera
2023-07-04, 21:10
Medlem
Senilixs avatar