2023-07-02, 21:10
Medlem
ngingos avatar
Mina favoriter är dock 229 och 239, vilket är den skånska knarklangarblatten som blir så arg och sen den där troglodyten från Lappland. Jag hoppas innerligt att de har en jobbig tillvaro nu efter att ha blivit outade som pedofiler i sina hemtrakter. Men den där lappen måste ju ha haft ögonen på sig sen förut om inte hela hans krets är likadana förstås. Han kanske är som en normal lapp är? Vad vet jag....
Citera
2023-07-02, 21:22
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
249 skröt om sin käre apparat. Men på bilderna såg det fan ut som det va hundens kuk han tagit bilder på. Han va nog inte riktigt sanningsenlig med måtten på den.
Vilket avskräde.
Hur många gäddor är det inte som haft varselkläder på sig? Verkar som några specifika yrken har väldigt många pedofiler.
Alla dessa efterblivna varselpedofiler som Dumpen har fångat hade garanterat nöjt sig med en vuxen kvinna. Deras problem är att de aldrig haft någon kvinna överhuvudtaget. De förstår inte ett smack om attraktion. De har inte utvecklat någon empati för någon eller något eftersom de är utvecklingsstörda. De är tretton år i hjärnan och det slutar med att de lättare hittar mer likasinnade (dvs med lika fattigt ordförråd) bland barn. Förutom utvecklingsstörningen har de en sak gemensamt, de köper sina finkläder på Jula.
Citera
2023-07-02, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDope
fyfan så den såg ut

Haha jaa 🤣 fick kolla några ggr innan man uppfattade att det var en dase 😅
Citera
2023-07-02, 21:42
Medlem
BeachBobs avatar
Dom flesta killarna dumpen har tagit hade om dom velat och lagt lite tid på att fixa sitt utseende sett helt ok ut. Men dom flesta skiter i sin kropp och sitt utseende och vansköter det totalt. Tandläkare, frisör och klädinköp är ju inget dom lägger några större summor på. Därför träffar dom ingen där ömsesidigt tycke uppstår.
Citera
2023-07-02, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
249 skröt om sin käre apparat. Men på bilderna såg det fan ut som det va hundens kuk han tagit bilder på. Han va nog inte riktigt sanningsenlig med måtten på den.
Vilket avskräde.
Hur många gäddor är det inte som haft varselkläder på sig? Verkar som några specifika yrken har väldigt många pedofiler.
"Jaktintresse"
Citera
2023-07-02, 21:43
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Klart att han är hebefil! Men efter att ha nekat träff i två års tid, så går det väldigt snabbt fram när han idoliseras , vet iofs inte om det är ett nytt grepp fiskaren tar, men det känns väldigt märkligt att han ska klämma in en träff genom att låtsas gå på toa. Han hade alltså max hunnit känna lite på tjejen ifråga om scenariot varit på riktigt, då ett toabesök knappast tar mer än ett par minuter. Men "tjejen," skrev ju när han åter tvekade, att det skulle vara något stort för henne att endast SE honom.

Nej, det här var ett bottennapp. Han hade inte kunnat snärja någon alls på KiK, det är nog många överens med mig om. En trettonåring tjatar sig inte till sex med en multisjuk snart 80-åring.

Extra fräscht att de träffades utanför en simhalls fönster och att han hade en systemkamera hängande runt halsen...
Citera
2023-07-02, 22:12
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leuraedinez
Den senaste gäddan har fan den fulaste kuken jag någonsin skådat ….
- "Vill du rida den här?"

- "Nej, jag vill operera bort den"

Den är sönderrunkad, omskuren och infektiös.
Citera
2023-07-02, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Dom flesta killarna dumpen har tagit hade om dom velat och lagt lite tid på att fixa sitt utseende sett helt ok ut. Men dom flesta skiter i sin kropp och sitt utseende och vansköter det totalt. Tandläkare, frisör och klädinköp är ju inget dom lägger några större summor på. Därför träffar dom ingen där ömsesidigt tycke uppstår.

De är totalt handikappade vad gäller det sociala spelet som även innefattar att vara hel, ren och prydlig vid en dejt. Är säker på att majoriteten av varselmännen haft ovanligt få sexpartners. Som de beter sig online är de ju även chanslösa vad gäller vuxna kvinnor. Om Anna 45 får Dick pics på en kuk som dessutom ser maläten ut, blockas han ju direkt! Att de inte bryr sig om att de chattar med ungdomar beror nog ofta på att de inbillar sig att majoriteten av fjortisar är lättlurade.

Den senaste gäddan är ett praktexempel på vad låg IQ i kombination med psykisk ohälsa kan ställa till med.
Citera
2023-07-02, 22:15
Medlem
Crankyshake2s avatar
Tycker nästan senaste gäddans snorre ser omskuren ut. Men kan ju vara en synvilla. Förövrigt är han nog bland de coolaste jag sett i solglasögon. Han borde gå med i HA 😂😂
Citera
2023-07-02, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2
Tycker nästan senaste gäddans snorre ser omskuren ut. Men kan ju vara en synvilla. Förövrigt är han nog bland de coolaste jag sett i solglasögon. Han borde gå med i HA 😂😂

Den såg omskuren ut alternativt söndernött av allt runkande han säger sig pyssla med.
Citera
2023-07-03, 00:19
Medlem
F3ttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Alla dessa efterblivna varselpedofiler som Dumpen har fångat hade garanterat nöjt sig med en vuxen kvinna. Deras problem är att de aldrig haft någon kvinna överhuvudtaget. De förstår inte ett smack om attraktion. De har inte utvecklat någon empati för någon eller något eftersom de är utvecklingsstörda. De är tretton år i hjärnan och det slutar med att de lättare hittar mer likasinnade (dvs med lika fattigt ordförråd) bland barn. Förutom utvecklingsstörningen har de en sak gemensamt, de köper sina finkläder på Jula.

Haha! Det där gav mig ett gott skratt. 110% sanning!
Citera
2023-07-03, 00:23
Medlem
F3ttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knutingrid
Om pappan hade gett fan i att kontakta barn så hade dottern aldrig behövt se sin far sitta och rycka i snorren vid en Dumpenkonfrontation, och inte behövt skämmas för honom alls.

Tog mr X livet av sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in