2023-07-02, 08:07
Medlem
Hazizas avatar
Vilken jävla kropp, många här som blir avis såklart.

Precis som med Zyzz så har han väl pumpat i sig en massa mindre bra preparat.
Citera
2023-07-02, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagSettKungenNaken
Jävla anti vaccin cp.

Pulsåderbråck Är en vanlig bieffekt från att ta testosteron. De höga doserna testosteron leder till höga nivåer av östrogen som leder till pulsåderbrock.

Alla som tar höga doser testosteron riskerar att dö som honom.

Absolut. Ett antivaccin CP som råkar på att veta att kardiovaskulära problem är mRna experimentets akilleshäl.

Överdödlighet är ett faktum dum-jvel.

Men det har du lyckats missa. Blodproppar stoppade Astra Zeneca, Pfizer hade samma problem likaså moderna. Men du förstår det kommer dom aldrig erkänna fullt ut. Det skulle innebära att allt förtroende för farmakologiska scam-verksamheten skulle urholkas fullständigt. Alla lobbypengar , alla reklampengar, alla löften om dina positioner, inflytande och annan vit korruption skulle vara som bortblåst.

Brought to you by Schiizer.
Senast redigerad av pro-vaxx 2023-07-02 kl. 08:20.
Citera
2023-07-02, 08:12
Avslutad
.

Citat:
Ursprungligen postat av Zantori
Hoppas Zyzz "lets go gym and do tren blabla" kidsen får en reality check av detta, ger man sig in i spelet får man tåla spelets regler också.

Kort liv, tråkigt, säkert en härlig kille, vila i frid.

Tyvärr ser det inte så ljust ut för de som har påbörjat sin gymresa. Iaf för många utav dem som lider av kropps-dysforia. Instagram späder på denna osäkerheten med killar såsom Lindner.

På gymmet jag gymmar på, kan jag räkna på två händer de som har gått på steroider. Ganska uppenbart då de går upp i vikt så snabbt, utan att lägga på sig kroppsfett. Lyssnade på en kvinnlig podcast för några veckor sen där de tog upp hur vanligt det är med att gym-killar är på steroider.

Två av mina polare är också på steroider. Det är så lätt att märka av det nu. Man kan automatiskt se vem som är på om man går till gymmet dag in och dag ut. Vissa på mitt gym har varit tvungen att hoppa av då de har fått rygg-acne över hela ryggen.
Senast redigerad av Vultz 2023-07-02 kl. 08:15. Anledning: .
Citera
2023-07-02, 08:24
Medlem
Är Jason Genova eller Big Lenny next to go tro??
Citera
2023-07-02, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zvazi
Synd fan.

Håll dig borta från steroider. När ska folk lära sig? Aldrig.
Nej, aldrig. Belöningen är nämligen (relativt) snabb och man ser ”bra” ut i sociala medier, vilket betyder allt för fåfänga människor som inte ser någon annan mening med livet än dess begränsade yta. De beundrande följarna är ännu värre, de har ingenting, annat än sekundärlevnad. I sanning tragiskt.
Citera
2023-07-02, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nidhoogen
Gillade Lindner, väldigt sympatisk och avrådde alltid folk att göra som han gör (paradoxalt gör folk vad oftast vad du gör och inte det du säger).

Han hade nog aldrig blivit äldre än 50 något men 4 doser vaxx skyndande på processen ordentligt. Han fick ju rena sitt blod efter vaxxet enligt egen utsago.

Japp han själv blev så kallade antivaxxers efter att ha sett sin egen blodanalys. Han blev ordentligt sjuk av vaccinet.
Citera
2023-07-02, 09:31
Medlem
Tror bara också man måste se skillnaden på prepp idag och kunskapen, kontra prepp när den gyllene eran var..

Som Arnold, de fick sina grejer utskrivet av läkare.. Alltså helt andra regler kring produktion med sanitet och andra kontroller.

Skiten idag kokas i badkar i Serbien mm.... av människor som inte allt för oftast har någon medicinsk bakgrund eller koll på sanitet mm.

Alltså förr, rätt doserat och ren/kvalitativ.

idag ( från svarta marknaden ) du har inte en jävla aning om vad det är du stoppar i dig.

Ofta under/överdoserat. Alltså inte samma vid varje tillfälle vilket också blir mer slitsamt på kroppen.

Lite som att jämföra äpplen med päron...

Hur som haver så är det en tråkig utveckling pga sociala medier...

Hoppas att Joe inte slösat sitt liv och att det faktiskt gör något med synen på detta idiotiska preppande, med framförallt unga män utan kunskap som bara börjar injicera...
Citera
2023-07-02, 09:46
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Låter som att du lever ett ganska tråkigt och innehållslöst liv🤣
Låter som om du inte har ett riktigt bra motargument till mitt.
Citera
2023-07-02, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nittiprocent
Flera av dom jag följt har dött senaste året. Jerry Ward(bios3training), Bostin Loyd, Leo longevity och nu Joesthetics.

Det Joe var känd för var ju att han alltid var knackhård året runt. Det är inte hälsosamt att ligga på den låga fettprocenten konstant, år efter år. Riktiga kroppsbyggare har ju alltid en offseason och undviker trennet samt fatburners när det inte är tävlingssdiet, tillskillnad från dessa Instagram profiler.

Leos död hade inget med hans tidigare bruk att göra. Han verkar ju ha blivit mördad. Om inget nytt har framkommit nyligen?
Citera
2023-07-02, 10:02
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Här ger han ett bra intryck när han delar vad han tänker: https://www.youtube.com/watch?v=sYUcdmlojJ8

Sprucket blodkärl som först utvidgat sig, symptomet var ont i nacken. Sedan gick blodkärlet sönder (i huvudet vad jag förstår) och döden inträffade.

Dessa personer ger intrycket av att konstant ligga på mycket förhöjt blodtryck och så dessa spikar när de kontinuerligt tränar.

Jag kan personligen tycka att kroppen borde klara högt blodtryck under lång tid. Vad kan det vara som gör att dessa faller knall fall ändå? Jag förstår alltså inte varför steroider är så farliga för kroppens blodkärl.

Hade en bekant som dog av det, men det var genetiskt betingat och han fick diagnosen i samband med att hans pappa dog av det. Det är inget som går att operera och det enda man kan göra är att ta blodtrycksmedicin och avstå från hård ansträngning.
Citera
2023-07-02, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Här ger han ett bra intryck när han delar vad han tänker: https://www.youtube.com/watch?v=sYUcdmlojJ8

Sprucket blodkärl som först utvidgat sig, symptomet var ont i nacken. Sedan gick blodkärlet sönder (i huvudet vad jag förstår) och döden inträffade.

Dessa personer ger intrycket av att konstant ligga på mycket förhöjt blodtryck och så dessa spikar när de kontinuerligt tränar.

Jag kan personligen tycka att kroppen borde klara högt blodtryck under lång tid. Vad kan det vara som gör att dessa faller knall fall ändå? Jag förstår alltså inte varför steroider är så farliga för kroppens blodkärl.

Högt blodtryck kan vara dödligt på flera sätt. Det kan leda till stroke och en massa hjärtproblem. Jag vet inte hur högt blodtryck han hade så klart, men personligen (40+ på TRT normal kroppsbbyggnad aldrig kurat som ung) så har jag haft så högt blodtryck att jag låg i farozonen om jag gick med det under lång tid enligt läkare.
Citera
2023-07-02, 10:04
Medlem
Gymkulturen är fucked up!
Träna rent och behåll era gains, må bättre, lev längre.
Super tragiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in