Citat:
Ursprungligen postat av
Carlbom
Handlar det om ett bilbälte eller något annat ointressant så är han ovanligt dum i huvudet som drar det till rättegång istället för att bara betala sin bot. Hans ord mot en polismans kommer väga lätt.
Gädda #246 Coach-Janne
Jag har fått Stämningsansökan.... Hade hoppats på något roligt och smaskigt att ligga och runka till. Tyvärr är det lika spännande som att torka målarfärg.
Det avser grovt bidragsbrott. Han har tydligen blåst försäkringskassan på en halv miljon i aktivitetsersättning. Dvs han har fått ersättning för att han är arbetslös, trots att han jobbat och tjänat pengar.
Han erkänner brott, men anser att det ska vara av normalgraden. Ingen dom ännu.
Coach-Janne som människa? Med tanke på hans ålder, jobb, ekonomi, boendesituation, Dumpen och allt annat. Han blir just nu knullad där bak av en dildo stor som Kaknästornet. Det är tveksamt om han någonsin kommer att gå igen.
Hade jag varit i hans kläder hade jag gått och satt på första bästa unge. Gjort det grundligt och ordentligt. Kanske gett mig på flera ungar. Så att jag är garanterad minst 12 år av gratis mat och husrum, och sedan rehabilitering och pension när jag kommer ut (han är 58år). Det hade löst mycket av Coach-Jannes kommande problem. Jag har viss talang som jobb-coach och terapeut?
Stämningsansökan. Står inget märkvärdigt.
https://anonfiles.com/a4Ua1ez4z4/Nacka_TR_B_3997_23_Aktbil_1_ST_MNINGSANS_KAN_pdf
Lite kuriosa, enligt en kompis så ska anonfiles tydligen vara en av de största fildelningstjänsterna för barnporr.
Citat:
Ursprungligen postat av
brunnslock
Åtalad för grovt bidragsbrott. Ingen dom ännu.
Du hade rätt. Du vet inget mer om Janne som inte redan framkommit?