Citat:
Ursprungligen postat av
Blackwidow666
Vad är så viktigt för DIG att dom ska fortsätta hänga ut folk? Det är min åsikt att vi inte lever med arvssynd i det här landet. Att ingen anhörig ska behöva betala ett högre pris än nödvändigt. Jag har varit på sidan där jag drivits av hämnd till ett väldigt högt pris för oskyldiga. Om det är det som driver mig, då är det så. Tro inte att alla som skriver här är varken mer eller mindre skyldiga eller oskyldiga till varken det ena eller andra. Vi har väl alla en livshistoria som präglar vår syn på olika saker.
Är det svårt för dig att förstå? Jag gillar inte deras medtoder till 100%, tvärt om, men jag har blivit mer för dem med tiden av två anledningar. Ett - för jag läst här inne vad gäddlingarna skriver och det har stärkt min uppfattning om behovet att se hur enormt skevt perspektivet är hos vissa, som dig i din kommentar ovan. Två - det jag redogjorde för nyss, att de väckt debatt, belyst problemet och dragit ut det i ljuset, att de antagligen till stor del verkar avskräckande och stör en sjuk normaliserin vissa tycks hamna i, av att skriva sexuellt och skicka bilder till barn och unga och att de fått både MSM och politiker att reagera och agera.