2023-06-26, 19:20
Medlem
Till övriga läsare: ovanstående fyllesvammel om att AH hotat Runar kommer inte från mig
Citera
2023-06-26, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herbert.Spencer
Till övriga läsare: ovanstående fyllesvammel om att AH hotat Runar kommer inte från mig

Det förstår jag, och säkert alla andra också.
Citera
2023-06-26, 20:59
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Som jag förstår det så har AH varit ett stöd för Carola genom åren och de är ganska tajta. Gissningsvis så är AHs syn att han ska försöka tala lite vett med Runar. Men det är fullt möjligt att det är en obekväm sits för AH och att Carola inte gillar det. Man kan tänka sig att det hade varit mer stalking om inte AH fanns i hans nära omgivning
Även Carolas bekanta lär ju ha lagt märke till Runars ökade fokus på Carola.
Jag har ingen egentlig aning om vem AH är, men spontant känns det som en vettig insats att tillfälligt inhysa Runar, och kanske kunna försöka tala honom till rätta. Tror inte det leder nånvart, men han kanske iaf får nån slags insikt i hur illa däran dåren är?

Antar att det är Carola själv som till slut måste ansöka om kontaktförbud? Kanske går snabbare, ju fler vänner som vittnar mot avskummet
Citera
2023-06-26, 21:18
Medlem
Om nu rundar är så vidrig. Hur kommer det sig att det tog Carola tio år för att sluka sig från honom?
Citera
2023-06-26, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
Om nu rundar är så vidrig. Hur kommer det sig att det tog Carola tio år för att sluka sig från honom?

Därför att hon var hjärntvättad av svinen ulf ekman, robert ekh m fl och antagligen av svinet frank søgaards skithög till son att hon hamnar i den eviga helveteselden om hon tar ut skilsmässa.
Citera
2023-06-27, 06:45
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Även Carolas bekanta lär ju ha lagt märke till Runars ökade fokus på Carola.
Jag har ingen egentlig aning om vem AH är, men spontant känns det som en vettig insats att tillfälligt inhysa Runar, och kanske kunna försöka tala honom till rätta. Tror inte det leder nånvart, men han kanske iaf får nån slags insikt i hur illa däran dåren är?
Antar att det är Carola själv som till slut måste ansöka om kontaktförbud? Kanske går snabbare, ju fler vänner som vittnar mot avskummet
Håller med, ingen aning om vem AH är, verkar som en vettig insats att inhysa Runar. Både för Carola och träning, natur och vänligt samtal med Runar (utan att hota Runar tillrätta).
Senast redigerad av becko 2023-06-27 kl. 06:54.
Citera
2023-06-27, 06:51
Medlem
beckos avatar
Citat:
Som jag förstår det så har AH varit ett stöd för Carola genom åren och de är ganska tajta. Gissningsvis så är AHs syn att han ska försöka tala lite vett med Runar. Men det är fullt möjligt att det är en obekväm sits för AH och att Carola inte gillar det. Man kan tänka sig att det hade varit mer stalking om inte AH fanns i hans nära omgivning
Citat:
Ja vad menade du med
"försöka tala vett med Runar"
"det hade varit mer stalking om inte AH fanns i hans nära omgivning"
Senast redigerad av becko 2023-06-27 kl. 06:56.
Citera
2023-06-27, 07:07
Medlem
Denna c kändis som för länge sedan blev känd då han regelbundet knullade carola.

Nu Gammal, fet och fattig!

Vem bryr sig om denna fd c kändis!
Citera
2023-06-27, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ksitpeks
Därför att hon var hjärntvättad av svinen ulf ekman, robert ekh m fl och antagligen av svinet frank søgaards skithög till son att hon hamnar i den eviga helveteselden om hon tar ut skilsmässa.

Men skilsmässor var inte helt ovanliga i Livets Ord.
Citera
2023-06-27, 08:04
Medlem
Arne Bajses avatar
Grattis till Runar som fyller 56 år idag den 27 juni.

Hur firar Runar ? Finns det någon som bjussar på gräddtårta och köper presenter ?

Bor snyltgästen Runar hos en församlingsmedlem just nu eller sover han fortfarande i bilen ?

Kommer Carola och Amadeus att skicka grattis-meddelande på facebook ?
Citera
2023-06-27, 18:49
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Grattis till Runar som fyller 56 år idag den 27 juni.
Hur firar Runar ? Finns det någon som bjussar på gräddtårta och köper presenter ?
Bor snyltgästen Runar hos en församlingsmedlem just nu eller sover han fortfarande i bilen ?
Kommer Carola och Amadeus att skicka grattis-meddelande på facebook ?
Den som vet om Runar får gräddtårta, presenter och grattis-meddelande på Facebook eller om Runar fortfarande snyltgästar hos en församlingsmedlem och får sova i en lånad bil, när han fyller 56 år, det är Herbert.Spencer
Fast Herbert verkar själv mest fyllesvammla om att AH hotat Runar, vilket inte kommer från Herbert som menar att AH brottar ner HA-medlemmar och "försöker tala vett med Runar" och att "det hade varit mer stalking (av stackars Carola) om inte AH fanns i hans nära omgivning" och att AH inte hotar Runar.
Senast redigerad av becko 2023-06-27 kl. 19:01.
Citera
2023-06-27, 19:16
Medlem
Hur många ärligt förtjänade svenska och norska kronor har Runar får ihop nu på 56 år?

För han kanske har provat på någon gång i sin ungdom, och insett att det där med arbete inte är hans grej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in