2023-06-26, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IcyHeart
Ägarna, som för övrigt är miljardärer? De borde väl föregå med gott exempel…. 😂😬 De har varit jäkligt tysta under hela detta fiasko. Men de var väl även rätt tysta när deras anställda vargakötare dog på Kolmården… och likaså när deras personal sköt stackars chimpanser på Furuvik…

Kanske borde till lite bättre kontroller i denna bransch…. 😞

Låter som en alldeles förträfflig idé, hade i alla fall ökat min respekt gentemot dem. Ja, det borde det verkligen. Sen tycker jag att det inte är så märkligt att det händer en olycka då och då, det kan inte vara helt enkelt att bygga en berg- och dalbana… å andra sidan kan jag knappt snickra ihop en enkel bänk så kanske är fel person att fråga…
Citera
2023-06-26, 16:37
Medlem
SuspiciusMinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaklypan
Han flög ut enligt vittne

https://www.expressen.se/tv/nyheter/alla-borjade-skrika-och-springa-runt/
Då är han den enda som inte skadades av de som flög ut från vagnen.
Citat:
Ursprungligen postat av ErikPerSullivan
Mm, det finns en 4K ultra slowmotion video på hela händelseförloppet. Sjukt blodig.
Men minns inte var jag såg den nu.
Mytoman.
Citera
2023-06-26, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SskEwAq
Har du hittat den?

Han driver ju
Citera
Medlem
Och jag instämmer med de som kritiserar hur ni pratar om mannen på balken… respekt är ju dessvärre inget man kan förvänta sig av flashback, men vad fan?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av termometern
Tycker det räcker med VD:n och ”Trosan”, informationschefen

Tycker dock att informationschefen mer verkar ha en roll som bl a innefattar att kommunicera med pressen och allmän information? Tror inte att hon sitter på ens en bråkdel av kakan.
Citera
2023-06-26, 16:39
Medlem
SuspiciusMinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frede1610
Och jag instämmer med de som kritiserar hur ni pratar om mannen på balken… respekt är ju dessvärre inget man kan förvänta sig av flashback, men vad fan?
Slungades han ut från vagnen så finns det inget dåligt att säga.
Citera
2023-06-26, 16:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av susozs
Har någon video på när den döde flyger ur vagnen? isf skicka PM!

Hon var väl enligt uppgift vid liv fram till själva nedslaget?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masmo
To be fair så var det SVT reportern som var ögonvittne och påstod att hon sett detta med egna ögon som sa det väldigt tidigt.

Tror det lät när den där hjulgrejen föll ner och folk kanske antog att det var en vagn. Speciellt när man ser dom kvar på spåret vara lite ur gängorna och snea.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Hela styrelsen vore kul att se skrika arslet av sig.

Håller med. Vem tar vagnen längst bak där det är lite extra drag? ;-)
Citera
2023-06-26, 16:41
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Jag gjorde jämförelsen då en farsa skrev i tråden att han skulle ta med sina ungar på kanottur i stället för Grönan pga olyckan. Jag vill hävda att det är MYCKET farligare för ungar att vistas på vattnet än på Grönan. Men du får gärna motbevisa mig.

Jag menar endast att det inte ska kunna hända. Det är någon allvarlig brist i kontrollerna när en åkanordning kan rämna på detta sätt.
Citera
2023-06-26, 16:41
Medlem
Masmos avatar
Citat:

Håller med. Men folket verkar tro att han var en, och jag citerar "Autistisk bög som sprang och hoppade 6 meter upp på en pelare med sina flipflops liksom Superman" utan vidare men sen helt plötsligt så kan inte Superman ens ta sig ner av någon märklig anledning.

Det jag menar är att folk inte verkar tro att han är ett offer här.
Citera
2023-06-26, 16:42
Medlem
Citat:
250+ sidor och ingen vet fortfarande inte namnet på den avlidne kvinnan?

Nadja har flera personer påstått. Men inget efternamn eller ort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in