2023-06-26, 13:05
Medlem
Dom har alltid med sig en sandlåda hem från förskolan säger hon men ligger ju massa socker och godis på golvet. Hennes barn som ”inte ens gillar godis”, undrar hur det hade sett ut med sockerintaget ifall dom ”hade gillat godis”.
Citera
2023-06-26, 13:08
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
Hon är nog bra på att producera sopor i alla fall😂

Ja det är nog hennes största talang. Har hon en ångmaskin för glasrutorna till duschen? Har hon en egen eller hyr hon en när det ska städas? Lär bli dyrt isf. Hon vill göra sken av att vara sådan pedant men hemmet är rörigt, bilen såg ut som ett vrak och ingen som städar badrummet nån gång i veckan om ens så ofta behöver använda en ångtvätt för att få bort kalkfläckar och dylikt från sina duschväggar. Tror knappast hon sitter med den ångtvätten varje gång hon städar badrummet. Jo om hon typ städar en gång om året kanske.
Citera
2023-06-26, 13:13
Medlem
Så fjantigt att skriva ”2 mammor städar bilen”, snygg pik till Simon på deras årsdag!
Citera
2023-06-26, 13:27
Medlem
Med tanke på hur det såg ut i bilen, så kanske det inte är så konstigt att hon i princip inte visar någonting från hemmet.
Citera
2023-06-26, 13:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Ja det är nog hennes största talang. Har hon en ångmaskin för glasrutorna till duschen? Har hon en egen eller hyr hon en när det ska städas? Lär bli dyrt isf. Hon vill göra sken av att vara sådan pedant men hemmet är rörigt, bilen såg ut som ett vrak och ingen som städar badrummet nån gång i veckan om ens så ofta behöver använda en ångtvätt för att få bort kalkfläckar och dylikt från sina duschväggar. Tror knappast hon sitter med den ångtvätten varje gång hon städar badrummet. Jo om hon typ städar en gång om året kanske.

Vad jag förstått så har hon en helt egen köpt från Clas Ohlson
Citera
2023-06-26, 13:46
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Vad jag förstått så har hon en helt egen köpt från Clas Ohlson

Känns ju väldigt onödigt för hemmabruk
Citera
2023-06-26, 14:59
Medlem
Vi har ju aldrig fått någon house tour som lovat, förmodligen för att dom inte har det särskilt fint hemma. Tycker deras hem ser kalt och tråkigt ut samt stökigt
Citera
2023-06-26, 15:08
Medlem
Hon har inte lagt ut nånting om deras årsdag? Undrar om det är början på slutet trots allt
Citera
2023-06-26, 15:09
Medlem
Jag tror att det faktiskt är över mellan dom. Vore intressant att se vad hon svarar om folk skulle spamma henne med kommentarer/gratulationer på deras tvåårsdag.
Citera
2023-06-26, 15:18
Medlem
Har man fått se hur det blev i Juvelias rum som hon fixade så med i våras?
Citera
2023-06-26, 15:48
Avslutad
Ni som har fött flera barn och består av erfarenheten av både traumatisk förlossning och en dröm förlossning blir det som så att man älskar sitt barn mindre när man genomgick en traumatisk förlossning vs jämfört med sitt barn där man hade en ”dröm förlossning med? .
Tänker bla på Linns tjafs angående juvelias förlossning. Och hur hon behandlat juvelia jämfört med de andra.
Citera
2023-06-26, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Ni som har fött flera barn och består av erfarenheten av både traumatisk förlossning och en dröm förlossning blir det som så att man älskar sitt barn mindre när man genomgick en traumatisk förlossning vs jämfört med sitt barn där man hade en ”dröm förlossning med? .
Tänker bla på Linns tjafs angående juvelias förlossning. Och hur hon behandlat juvelia jämfört med de andra.

Första och sista förlossningen var traumatiska (med första fick jag dessutom en skada skada som inte går att åtgärda och ger mig men för livet, ej spricka) och en drömförlossning. Älskar alla mina barn lika mycket. De flesta dagar i alla fall 😉
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in