2023-06-23, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jooorn
OT: Förkortningar skrivs inte med stora bokstäver. XD
KAN ske om man vill ge eftertryck och det inte handlar om en högskole-uppsats
Citera
2023-06-23, 23:39
Medlem
snurresprettiss avatar
https://www.youtube.com/watch?v=WMbDG_Qa6Sw

Är det Gert Fylking?
Citera
2023-06-25, 04:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cucciola
Och den reklamen för Swiffer är ju bland det fånigaste jag sett också! Man visar hur bra swiffer-moppen är jämfört med att sopa ett blankt trägolv med någon slags sopborste med mjuk nylonborst eller vad det är. Dammsugare, någon?
Och dammvippan där "dammet sitter som klister" - kan man bara använda den en gång då? För hur ska du få bort det klistriga dammet sen?
Har heller aldrig gillat Swiffer-reklamen men på sistone har jag kunnat uppskatta den och dom har med en snygg tjej i reklamen. Då blir reklamen helt ok. På Youtube finns en något längre version än den som visas på TV och det är samma tjej 😛

https://youtu.be/xlhmnVhlL_E
Senast redigerad av Aibut 2023-06-25 kl. 04:30.
Citera
2023-06-25, 13:06
Medlem
JH1960s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rigor Mortis
Fy för helvete för den… Den stackars kameramannen måste ha stått där med kameran i dajmkrysset på det håriga monstret hela dagen.
Med all säkerhet var fotografen frivilig. Ingen gör något sådant beordrad, inte ens Wagnergruppens chef eller chefen för Auswitsch. Antar att fotografen har spolat ändtarmen på sitt foto-objeket noga. Vad som hände efter foto-sessionen vill jag inte veta.
Citera
2023-06-26, 01:52
Medlem
ceyifam2s avatar
Film och film. Varje gång jag lyssnar på Flashback Forever kommer det ett reklamklipp med några galningar som med munnarna fulla av varma potatisar skanderar "Nu tar vi hen! NU tar vi hen!" osv; vad är det för jäkla fasoner, och vad är det för stackars hen de talar om? Jag mutear i panik så får aldrig höra svaret. Tycker så fantastiskt illa om denna reklam att jag drar mig för att lyssna på podden som jag annars tycker är ganska bra.
Citera
2023-06-27, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JH1960
Med all säkerhet var fotografen frivilig. Ingen gör något sådant beordrad, inte ens Wagnergruppens chef eller chefen för Auswitsch. Antar att fotografen har spolat ändtarmen på sitt foto-objeket noga. Vad som hände efter foto-sessionen vill jag inte veta.

Hur tror ni det är filmat??
Hur ser ni reklamen, framifrån, bakifrån??
Citera
2023-07-02, 19:21
Medlem
_Strebers avatar
Folksams gapiga störiga reklam med sjungande möbler… varför?? Detta när man trodde botten var nådd med Sambla - som för övrigt sjunger på med sitt töntiga samla med Sambla.

Just nu är det även en vansinnigt irriterande trailer för en kommande Gyllene tider dokumentär! Stressigt som faaaaeeen.
Citera
2023-07-05, 00:28
Medlem
Zoologens avatar
Jag blir irriterad till max av Arlas nya reklam, där en massa bönder sjunger "Du är det finaste jag vet" på mer eller mindre bra småländska. Låten i sig är väl inte så dålig, det är väl en Nick Borgen-låt.
Men att höra den här bedrövliga Björn Afzelius-imitationen ger mig kalla kårar. Jag gillade aldrig Afzelius.
Citera
2023-07-07, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hallalingen
Hur tror ni det är filmat??
Hur ser ni reklamen, framifrån, bakifrån??
Philips borde engagera sig lite i marknadsundersökningar innan man släpper sån här reklam. Eller vill man få äcklade kunder att köpa något annat än Philips? Ingen kan väl tycka att den är rolig, hoppas jag...
Citera
2023-07-08, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ceyifam2
Film och film. Varje gång jag lyssnar på Flashback Forever kommer det ett reklamklipp med några galningar som med munnarna fulla av varma potatisar skanderar "Nu tar vi hen! NU tar vi hen!" osv; vad är det för jäkla fasoner, och vad är det för stackars hen de talar om? Jag mutear i panik så får aldrig höra svaret. Tycker så fantastiskt illa om denna reklam att jag drar mig för att lyssna på podden som jag annars tycker är ganska bra.

Sjunger dom inte: Nu tar vi helg? xD
Citera
2023-07-09, 09:17
Medlem
AlucardaLuciferas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbolasse
Philips borde engagera sig lite i marknadsundersökningar innan man släpper sån här reklam. Eller vill man få äcklade kunder att köpa något annat än Philips? Ingen kan väl tycka att den är rolig, hoppas jag...

Jag råkade nyss ut för denna på Youtube och vad i helvete? Hur tänkte dom där?
Citera
2023-07-09, 20:13
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlucardaLucifera
Jag råkade nyss ut för denna på Youtube och vad i helvete? Hur tänkte dom där?

Motbjudande, idiotisk och inte ett dugg rolig. Vilket iofs kan sägas om rätt mycket reklam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in