2023-06-21, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svartellervitt
OK. Jag själv gör tvärtom, har parkerat en gång i parkeringshuset.
Jag förmodar att du har en dyrbar eller bara en bil du är rädd om?
Men jag tvivlar själv på min teori.

Alla vet att parkeringshusen har videoövervakning.
Stämmer man träff på en sådan plats i skumrasksyfte? Det hade inte jag själv gjort.
Gör man det för att man känner sig mer säker där? Han har sin unge med.

Jag har ingen aning om hur de har resonerat eller tänkt överhuvudtaget.

Han har varit och handlat som alla människor måste göra. Någon har sett honom inne i butiken ringt ett snabbt samtal och fått betalning mot sin info. Han blir skjuten när han kommer tillbaka från handlingen och ska åka hem med ungen. Snabbt agerat av gärningsmännen så denna snubben lär varit väldigt eftersökt av sina opps som tog chansen direkt när dom fick den.
Citera
2023-06-21, 23:42
Medlem
Miskolino2.0s avatar
Enligt ryktena så ska mordet vara beställt av Dan1el st0kic även kallad ”råttan” han vart med och deltog i rånet i DK. Även vän med n1fe som frun blev klippt utav en av m0ghrab1 bröderna.. kan det vara hämnd för sin vän??
Citera
2023-06-21, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miskolino2.0
Enligt ryktena så ska mordet vara beställt av Dan1el st0kic även kallad ”råttan” han vart med och deltog i rånet i DK. Även vän med n1fe som frun blev klippt utav en av m0ghrab1 bröderna.. kan det vara hämnd för sin vän??

Kommer det att kicka igång en hämndspiral igen eller var det här ett avslut på något?
Citera
2023-06-22, 00:00
Medlem
Miskolino2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abidazz
Kommer det att kicka igång en hämndspiral igen eller var det här ett avslut på något?

Kommer säkert bli hämnd igen..
Citera
2023-06-22, 00:04
Medlem
Polisen gjorde idag tillslag mot en radhuslänga, ca 20 meter bort från mordplatsen, kan detta ha med mordet att göra? Totalt är 3 personer gripna.
Verkar inte som att Sydsvenskan har någon artikel ang detta. Här har ni artikel från pppress.

https://www.pppress.se/nyhet/polis-slog-till-mot-en-lagenhet-pa-kastanjegatan-tre-gripna/
Citat: Polis slog vid 21.20-tiden till mot en lägenhet på Kastanjegatan. Tre personer greps och hund sökte igenom lägenheten. Vad trion är misstänkt för är polisen förtegen om i nuläget. Flertalet både civila och uniformerade poliser deltog vid tillslaget.
Citera
2023-06-22, 00:22
Medlem
Citat:
Enligt ryktena så ska mordet vara beställt av Dan1el st0kic även kallad ”råttan” han vart med och deltog i rånet i Danmark. Även vän med n1fe som frun blev klippt utav en av m0ghrab1 bröderna.. kan det vara hämnd för sin vän??
Känns alltför långsökt. BILAL (isak numera) moghrabi satt häktad för mordet på karolin hakim. Skulle det inte underlätta, öga för öga, tand för tand och ta livet av sayed eller ahmed? Istället för deras kusin/släkting?
Citera
2023-06-22, 00:27
Medlem
Miskolino2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Känns alltför långsökt. BILAL (isak numera) moghrabi satt häktad för mordet på karolin hakim. Skulle det inte underlätta, öga för öga, tand för tand och ta livet av sayed eller ahmed? Istället för deras kusin/släkting?

Nja, det jag hört är från en källa som nog stämmer 99%. Tror det är för att dem ska få lida lite där deras tur kommer nog snart! Beställt av samma person.

Vill tillägga oxå att denna Dan1el St0kic är en utav de personer som beställde mordet på Sale i Köpenhamn.. men vägrade att betala efteråt. Så ryktas det på gatorna…
Senast redigerad av Miskolino2.0 2023-06-22 kl. 00:30.
Citera
2023-06-22, 00:35
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurrekurre
Eller så tog han med sig barnet som ”livförsäkring” - kan inget hända om jag har barnet med mig, typ?

Jag har sett hur narkotikaentreprenörer på en mindre ort ofta tar med barn i fordonen när de åker affärsärenden. Jag vet inte varför. Men min teori har varit att det gör det hela jobbigare för en ensam polisbil att hålla kvar dom längs vägen, eller att plocka in dom till stationen, mm, och att poliserna i högre grad inte orkar med krånglet med ungen, utan låter dom åka vidare.
Citera
2023-06-22, 00:39
Medlem
DonPapacito38s avatar
Citat:
Nja, det jag hört är från en källa som nog stämmer 99%. Tror det är för att dem ska få lida lite där deras tur kommer nog snart! Beställt av samma person.

Vill tillägga oxå att denna Dan1el St0kic är en utav de personer som beställde mordet på Sale i Köpenhamn.. men vägrade att betala efteråt. Så ryktas det på gatorna…
Vänta !? Får inte utföraren sina pengar innan han ska göra jobbet . Dvs avrätta någon. Inte konstigt det skjuts och mördas hela tiden. Detta kan ju inte vara speciellt bra för affärerna. Hade folk bara skött det lite snyggt och med stil så skulle vi slippa alla dessa skjutningar på gatorna . Men IQ nivån verkar låg på många håll tycker jag.
Citera
2023-06-22, 00:49
Medlem
https://ibb.co/J5xz8zG
https://ibb.co/s67V6hN
Citera
2023-06-22, 00:52
Medlem
Miskolino2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonPapacito38
Vänta !? Får inte utföraren sina pengar innan han ska göra jobbet . Dvs avrätta någon. Inte konstigt det skjuts och mördas hela tiden. Detta kan ju inte vara speciellt bra för affärerna. Hade folk bara skött det lite snyggt och med stil så skulle vi slippa alla dessa skjutningar på gatorna . Men IQ nivån verkar låg på många håll tycker jag.

Stämmer. utföraren brukar ta betalt i förväg ibland men om man känner personerna som gör jobbet så tar dem det för ditt ord.. men det är problemet nu förtiden folk håller ej sina ord därför blir det som det blir. Just därför kallas Dan1el St0kic för ”råttan” som han fick för många år sedan..
Citera
2023-06-22, 00:59
Medlem
Citat:
Stämmer. utföraren brukar ta betalt i förväg ibland men om man känner personerna som gör jobbet så tar dem det för ditt ord.. men det är problemet nu förtiden folk håller ej sina ord därför blir det som det blir. Just därför kallas Dan1el St0kic för ”råttan” som han fick för många år sedan..
Har bröderna moghrabi ngt våldskapital att hämnas? De verkar ju mest byta sida hit och dit?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in