Citat:
Ursprungligen postat av
DikT
Varför skulle jag inte få ge uttryck för mina känslor och förhoppningar på ett diskussionsforum?
Som jag sa - det är tidigt ännu. Jag hade hoppats på snabbare effekt/genombrott även om jag inser att det är svårt.
Det kallas kognitiv dissonans det du går igenom, du har blivit matad med bara en sida hela konflikten och lovad guld och gröna skogar men nu börjar du se verkligheten bakom sockervadden och du börjar tveka på informationen du en gång trodde på och framförallt ditt ego.
Det är en nödvändig process många går igenom, personligen gjorde jag det när jag var typ 15 men sen har jag ett uppmätt IQ på 138 så det skyndade säkert på processen.
Inte bara du går igenom denna process, även Oryx lägger nu ner sin propaganda för verkligheten kom ikapp;
https://t.me/the_Right_People/18954
LMAO, assmad Turks at Oryx thought they would be offered some sort of position at the Hoover Institute and green cards for the USA, but now that a job hasn't materialized, they are shutting down their ridiculous weapons-tracker in frustration from October 🤣