2023-06-14, 21:13
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testkoll
Inte så mycket egentligen. Klurig figur. Hon pratar svenska med stora inslag av spanska, men jag skulle inte med säkerhet kunna säga om hon är från sydamerika, eller som ni spekulerar i, filippinerna. Utseendemässigt skulle en mix av detta passa perfekt.
Men min första reaktion när jag såg namnet här var, ”ja, det är inte alls omöjligt”. Så det säger väl allt egentligen. En människa som inte mår bra helt enkelt och som framstår som väldigt underlig när man pratar med henne.

även utseendemässigt kan vissa filippinare se ut som sydamerikaner
Citera
2023-06-14, 21:22
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ermex
Någon med + får jävligt gärna summera artikeln

Fynd vid husrannsakan
Annars räknas de fem överfallen upp
Citera
2023-06-14, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Vad är det för hen-män som bor i Ängelholm?

Har inga barn och bor inte i området så har hört noll och inget om vad som hänt där uppe förrän knivdådet.
Kan lova att vi är en hel del icke hen-män som kunde stoppat det här annars, men svårt när man inte vet om att det ens hänt.
Citera
2023-06-14, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trynet84
Du kanske ska prata med polisen om vilken bild som finns av henne? Hon var ju helt okänd för dom sen innan. Kanske blir till hjälp i någon pusselbit i utredningen….
Än så länge har ingen gått ut med att det är hon väl?
Citera
2023-06-14, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frankenstein1
kolla denna bilden

https://www.facebook.com/photo/?fbid=108491802676666&set=a.108491696010010

och se vilka som lämnat kärlekskommentarer mm..
personer från asien, afrika mmm

nästan inga svenskar., mestadels utländska kvinnor

Har han hämtat hem en utländska.. därav den stora ålderskillnaden.

Avdankad alkis? Livets hårda skola...

Jag kan med 100% säkerhet säga att detta inte är personen som bor med misstänkt gm .
Då jag vet vem personen ovan är ,även var personen bor och att åldern inte stämmer .
Citera
2023-06-14, 22:48
Medlem
Citat:
Inte så mycket egentligen. Klurig figur. Hon pratar svenska med stora inslag av spanska, men jag skulle inte med säkerhet kunna säga om hon är från sydamerika, eller som ni spekulerar i, filippinerna. Utseendemässigt skulle en mix av detta passa perfekt.
Men min första reaktion när jag såg namnet här var, ”ja, det är inte alls omöjligt”. Så det säger väl allt egentligen. En människa som inte mår bra helt enkelt och som framstår som väldigt underlig när man pratar med henne.

Det finns en Facebookprofil med hennes namn och en bild på fyra personer. Är hon en av dem på bild?
Citera
2023-06-14, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raevunge
Det finns en Facebookprofil med hennes namn och en bild på fyra personer. Är hon en av dem på bild?

Vet inte vilken profil du menar, men jag kan inte direkt hitta någon med henne.
Citera
2023-06-15, 01:03
Medlem
Citat:
Vet inte vilken profil du menar, men jag kan inte direkt hitta någon med henne.

Men om det är som du påstår, att hon pratar svenska blandat med en hel del spanska och med det namnet så är hon förmodligen från typ Centralamerika eller Peru eller nåt.

Vet du vad hon jobbar med?
Citera
2023-06-15, 01:07
Avstängd
Takpapps avatar
Citat:
Än så länge har ingen gått ut med att det är hon väl?

Nej, inget bekräftat. Men om du berättar vad du vet till polisen får de förstås bedöma vad som är viktigt och inte. Det är förstås omöjligt för dig och mig att veta vilken information som är värdefull för polisen och inte. Därför berättar man det man vet.
Citera
2023-06-15, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raevunge
Men om det är som du påstår, att hon pratar svenska blandat med en hel del spanska och med det namnet så är hon förmodligen från typ Centralamerika eller Peru eller nåt.

Vet du vad hon jobbar med?
Något med fotografering har jag för mig
Citera
2023-06-15, 08:20
Medlem
K.K.Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartheden
Etnicitet är oviktigt. Psykvården är problemet. Alldeles för många psykfall vistas ute. Krävs mycket för att bli inlåst ett tag. Ja typ knivöverfall, självmordsförsök etc.
Djävla tramsinlägg! Etnicitet är prio 1 då de flesta invandrare är inavlade sen generationer. Det är av yttersta vikt att etnicitet avslöjas.
Citera
2023-06-15, 08:49
Medlem
Man kan ana en viss avtrubbning hos sig skälv när en nyhet som denna knappt får en att höja på ögonbrynen.

Endast en reflektion såhär på morgonkvisten..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in