2023-06-15, 02:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin
Håller med påverkankampanj som vi även har här på sidan
man undrar ju vilka som hade intresset av att programmet gjordes?
Så fult av honom att inte ta med alls att M gick in fler än en gång på nöjet för att kolla upp Tove

Maja var tyvärr en stor del till att de fick med sig Tove över huvud taget. Tror absolut inte hon enbart gått hem med JJ.
Citera
2023-06-15, 02:53
Medlem
Citat:
Precis men det får vi inte säga
Toves rädsla här trollas bort som ovecentligt

Exakt när det är två mot en har man all anledning att vara rädd 😟
Citera
2023-06-15, 02:55
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Alltså det är bara så fel att göra ett sådant här program under pågående väntan innan Hovrättsförhandling. Det skulle göras efteråt i stället.

Fel är bara förnamnet. Men det kommer sannolikt en uppföljare efter domen i HR. TV4 betalar nog dyrt för detta. Men de tjänar ännu mera. Det hela blir pinsamt.
Citera
2023-06-15, 02:58
Medlem
Citat:
Ja han börjar bli skrupplig men jag tror att det är fler som har haft intresse av att han gör det här programmet
Vad tycker åklagaren och T familj om att han undanhåller bla det att M som ser arg ut springer in på nöjet för att ha koll på T

Håller med och som du säger hon var inne fler än 1 gång och letade efter T. Så det verkade väldigt viktigt att få med sig henne de ville ge igen helt enkelt efter Nöjet kosta vad det kosta ville. Vakterna lyssnade inte, polisen lyssnade inte så de tog lagen i egna händer
Citera
2023-06-15, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sybel
Att M skulle lärt sig hemifrån att allt är någon annans fel tror jag är så långt ifrån sanningen man kan komma. Hennes föräldrar förefaller väldigt klarsynta, väl insatta i hennes problematik och hur hon bör bemötas.

I adhd-problematiken ligger svårigheter att greppa sammanhang, samband och att se sin egen roll I ett skeende. Det är individuellt hur uttalat det är, men för M framstår det ganska tydligt.

Ja det stämmer den del du beskriver om adhd problematiken men har M adhd? Jag trodde hon har add?
Det finns ju många likheter men jag bara undrar om jag uppfattat det rätt att mamman sa add
Jjag tycker också att i fup låter föräldrarna kloka likaså så ser jag inga fel i förhören av J föräldrar heller

Men skenet kan bedra
Jag ska inte utveckla det mer här för då får jag skit
men jag har erfarenheter av när skenet bedrar och att de mest vältaliga också kan ha en helt annan sida

Här spekulerar jag endast på magkänsla och sanningen är att vi vet ingenting
Senast redigerad av Anedin 2023-06-15 kl. 03:10.
Citera
2023-06-15, 03:05
Medlem
Citat:
Alltså det är bara så fel att göra ett sådant här program under pågående väntan innan Hovrättsförhandling. Det skulle göras efteråt i stället.

Det där håller jag verkligen med om, allt ska väl för fasen vara helt neutralt innan slutgiltiga domen har kommit.
Citera
2023-06-15, 03:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blavinge
Maja var tyvärr en stor del till att de fick med sig Tove över huvud taget. Tror absolut inte hon enbart gått hem med JJ.

Jag tror inte heller att hon hade följt med J

Det är väl därför de inte har med den delen i programmet
Citera
2023-06-15, 03:12
Medlem
Citat:
Jag tror inte heller att hon hade följt med J

Det är väl därför de inte har med den delen i programmet

Detta visste JJ om det var därför hon skickade in MH. De saknas viktiga bitar i programmet och därför är det inte tillförlitligt till fullo.
Citera
2023-06-15, 03:13
Medlem
Citat:
Håller med och som du säger hon var inne fler än 1 gång och letade efter T. Så det verkade väldigt viktigt att få med sig henne de ville ge igen helt enkelt efter Nöjet kosta vad det kosta ville. Vakterna lyssnade inte, polisen lyssnade inte så de tog lagen i egna händer

Precis det borde GW fått med att det var ett samspel mellan J och M att få med T
Citera
2023-06-15, 03:15
Medlem
Citat:
Precis det borde GW fått med att det var ett samspel mellan J och M att få med T

De samarbetade och hade en gemensam plan att skada Tove därför gick det så långt som till mord.
Citera
2023-06-15, 03:15
Medlem
Citat:
Detta visste JJ om det var därför hon skickade in MH. De saknas viktiga bitar i programmet och därför är det inte tillförlitligt till fullo.

Ja tyvärr men så är det när man inte vill vara ärlig
GW har en agenda
Citera
2023-06-15, 03:20
Medlem
Citat:
Gissa hur rädd Tove har varit. Hon var nog rädd som ett asplöv.
Ja får man sån ångest som T fick vid dessa tillfällen så borde alla fatta att även M kunde betee sig så illa och i förhören med M och den där kompisen hon hade med sig så tror jag att de ljuger om händelsen
Jag litar mer på Albin och fotbollstränaren
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in