2023-06-13, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AidanHunt
Nu låter det som om vi kommer någon vart. Berätta mer snälla!
I FB-gruppen raderar moderatorerna alla inlägg som namnger MGM. Önskar de kunde komma hit och droppa namnet istället.

Citat:
Ursprungligen postat av Vendetta87
Första gången som polisen är väldigt förtegen om att inte gå ut med någon information. Skrämmande

#m#li# B som MGM?
#= E
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cruxet
De har ju fortfarande inte vetat vem det. Kan man varna mer än de gjorde i söndags då? De borde gjort det tidigare kan jag tycka men de har ju inte direkt kunnat gå ut med bild.

Om du begår flera brott i samma område mot unga människor måste man varna allmänheten mycket tidigt
Citera
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.S
Så var det väl ändå inte riktigt. Tre st attacker resulterade inte i att de behövde uppsöka sjukvård. Det var bla att kvinnan drog en i håret. Väldigt obehagligt förstås, men jag ser inte hur man kan motivera att gå ut med varning på stan för att nån dragits i håret. Den som uppsökte läkare hade gjort det, då en Sten använts som tillhygge.

Du anser inte att man ska gå ut med en varning när en vuxen människa ger sig på flera barn, dessutom med tillhyggen, enbart för att de inte behöver läggas in på sjukhus? Varför går man ut med en varning när byns lokala pervo smyger omkring i buskarna och blottar sig framför barn, det är ingen som behöver uppsöka läkare i det fallet heller?

Givetvis ska alla riskfyllda element offentliggöras och varnas för. En sådan person är bevisat potentiellt farlig med tanke på beteendemönstret. Det är samma slappa mentalitet som medför att psyksjuka individer får röra sig fritt i samhället, eftersom de inte hunnit mörda någon ännu, trots alla varningsflaggor.

Men bevisligen krävs det att en 10-åring huggs ner innan ni vågar kränka den här sortens farliga individer.
Citera
2023-06-13, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L8
#m#li# B som MGM?
#= E

Fattar du inte? Nej det är det inte. Läs tråden.
Citera
2023-06-13, 13:04
Medlem
TheGretaResets avatar
Citat:
De har ju fortfarande inte vetat vem det. Kan man varna mer än de gjorde i söndags då? De borde gjort det tidigare kan jag tycka men de har ju inte direkt kunnat gå ut med bild.
Men nu finns det en icabutik i området som alla besöker. Har man verkligen frågat på coop och ica efter den beskrivning som finns att tillgå? Det bor inte jättemånga personer i området och inte allt för många asiater.

Jag skulle börjat med kassapersonalen om jag ville ha tag i någon i området. Nästa självklara instans jag skulle fråga om de har någon asiat som drar folk i håret och slår stenar i huvudet är psykiatrin på södersjukhuset. Även dessa skulle antagligen omedbart kunna ge besked om vem detta är.

Att flyga runt på måfå med drönare verkar snarare ingå in något slags diffust trygghetsarbete.
Senast redigerad av TheGretaReset 2023-06-13 kl. 13:08.
Citera
2023-06-13, 13:04
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vendetta87
I USA går man ut direkt i all media och varnar hela allmänheten för en människa som anses farlig.
I USA har man bollar, i Sverige är det raka motsatsen, här är det cucks & kärringstyrt!
Citera
2023-06-13, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheGretaReset
Men nu finns det en icabutik i området som alla besöker. Har man verkligen frågat på coop och ica efter den beskrivning som finns att tillgå? Det bor inte jättemånga personer i området och inte allt för många asiater.

Har där ens funnits en beskrivning mer än kvinna?
Citera
2023-06-13, 13:07
Medlem
Blackmonks avatar
Om det varit uppe på fb bör någon sett namnet på mgm
Citera
2023-06-13, 13:07
Medlem
Fibonaccitals avatar
Jag tycker att polisen kanske har gjort en husis hemma hos GM.

Det borde ju halva stan ha sett.

Snart tror jag att vi får snart veta vem GM är.
Citera
2023-06-13, 13:09
Medlem
TheGretaResets avatar
Citat:
Ja, det verkar ha funnits asiatisk kvinna.
Citera
2023-06-13, 13:12
Medlem
MissMitsoukos avatar
Citat:
Redan i går skrev en i tråden att det är en asiatisk kvinna. Dock verkar folk inte ha tagit detta till sig.
Kan ingen som känner till Ängelholm söka på ratsit eller dyl efter en 34-årig kvinna på de troliga gatorna? Hon ska bo i området.
Citera
2023-06-13, 13:13
Medlem
okok1s avatar
Hur går det för barnet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in