Citat:
Ursprungligen postat av
Reviews
Vilka belägg har du för att med jämna mellanrum återkomma med dessa illasinnade spekulationer och antydningar om hennes föräldrar?
har läst FUP och vittnesmålen så framgår det tydligt att bägge gör allt för sin dotter och att de är både intelligenta, pålästa och kloka när det gäller att hantera hennes svårigheter. Den sortens föräldrar är guld värda, både för ungdomen själv och när det kommer till samarbete med myndigheter.
Okej, M har en dominant pappa och en undergiven mamma? - Citera gärna ur FUP så att det går att följa din tankegång, för det är väl inte taget ur luften?
Jag hoppas att du ser att jag gissar/spekulerar precis som andra gör även har det gjorts av skribenter om J pappa
Men du kanske har upomärksammat även det som illasinnat?
Min spekulation och det är absolut ingenting jag läst om i fup däremot har jag också läst pappan och mammans förhör i fup
Och tyvärr så har jag sett allt för många föräldrar som uttåt socialt ser helt perfekta ut
men att det finns tråkigheter innanför dörren
Skenet kan bedra ibland
Och det är absolut ingen illvilja från min sida
men här har det i tråden diskuterats ganska flitigt om M svårigheter och diagnoser
och ibland finns det en grund med helt andra orsaker som kan ge barn liknande problematik
Det har även diskuterats en hel del om J varför blev hon ond
Det finns flera sidor av ett mynt och det är väl det våra spekulationer går ut på
Att vända och vrida på detta mynt