2023-06-10, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Lukaku har självklart haft en fantastisk karriär om än en smula överskattad, ja. Men, det har vi mången av. Måste bara adressera denna, om än inget med CL-finalen att göra. Vad anser ni om att McGuire skall gå till Spurs och att detta månne skulle få Kane att stanna? Vad fasiken, detta torde få Kane att dra fort som fasiken! Eller, så kanske McGuire får en nytändning, vad vet jag...

Min Harry Boy till Spurs? Har du säkra källor på det? Kan inte Levy fotboll?
2023-06-10, 23:40
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Angående Haaland så är det så att han är enkel att "stänga ner" i enskilda matcher, men oerhört svårt under en hel säsong... Mängder med kamper där han varit totalt osynlig, men ändå har dessa sjuka siffror. Han är ett monster, men enkom över tid...

Lite som Salah!!
2023-06-10, 23:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat

Nja, vi är mitt uppe i Silly Season, men läste detta någonstans, på flera sidor - skall kolla om jag hittar detta igen - återkommer...
2023-06-10, 23:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat

https://www.google.com/search?q=mcguire+till+tottenham&oq=mcguire+till+to ttenham&aqs=chrome..69i57j0i546l2.831062614j0j15&s ourceid=chrome&ie=UTF-8
2023-06-10, 23:44
Medlem
Tycker det var en ganska väntad final. Ingen slår italienska lag taktiskt. Sen att city är bättre på pappret på varje position avgör i slutändan. Med betydligt bättre skärpa i avsluten hade inter oavgjort, minst. Men man har inte det spelarmaterialet. Ingen killer däruppe som behöver en halv chans för att göra mål. Om Mbappe går till real Madrid vinner de nästa år men annars ser framtiden ljus ut för city.
2023-06-10, 23:45
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Oduglig i PL är väl ändå att ta i? 121 PL mål och då har ju många av dem kommit när han spelat i Everton eller WBA t.ex. Det är ändå top20 av målskyttar i PL totalt. Sen gör inte det honom till någon världsspelare men om Lukaku är en sopa med 121 PL mål, vad är då Ian Wright med endast 113?
Lukaku var OK i Everton, men i Chelsea, West Brom och Man Utd så var han medelmåtta som bäst. Jag hade hellre spelat med 10 spelare och hämtat en rutten toalett hos den lokala soptippen och placerat toan i anfallsposition, framför att ha 10 spelare + Lukaku i 11:an. Är helt säker på att WC:n ifrån soptippen hade gjort mer nyttja av sig än vad Lukaku hade gjort.

Största delen av Ian Wright’s karriär var innan EPL grundades, not compareable.
Senast redigerad av Generalandersson 2023-06-10 kl. 23:52.
2023-06-10, 23:45
Medlem
Citat:
Angående Haaland så är det så att han är enkel att "stänga ner" i enskilda matcher, men oerhört svårt under en hel säsong... Mängder med kamper där han varit totalt osynlig, men ändå har dessa sjuka siffror. Han är ett monster, men enkom över tid...

Lite som Salah!!

Och motsatsen till milito!
2023-06-10, 23:50
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Du har helt makalöst dålig koll på fotbollens fakta. Lukaku har över 100 mål i PL totalt och majoriteten av dessa i Everton. Du gräver en djupare grav åt dig själv än vad självaste lukaku gjort med sin framtida karriär i Chelsea. Det säger allt om dig.
Jag har större koll på fotboll än vad du någonsin kommer att ha. Och jag gör inget annat än att bara minna dig på vad du själv har skrivit. Du är en oslagbar expert på att skjuta dig själv i foten.
2023-06-10, 23:52
Avstängd
Äcklas ändå av att när reportrar runt arenan och andra ställen runt om i världen gör ett svep så är det 95% barn- och ungdomar, samt någon stofil. Plast- och oljeklubb, de luxe visade sig verkligen efter matchen...
2023-06-10, 23:53
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Intressant analys.

Men Haaland syntes ju knappt i kvällens final.

Var väl exakt det TS skrev...?
2023-06-10, 23:55
Avstängd
Ännu en gång där negern fallerar... Är det inte på läktaren, så är det på planen! Denna gång Negkaku!
2023-06-10, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Vilken målsumpare han är Lukkaku, precis som i Belgiens landslag.

Förutom mot Sverige..

Citat:
Ganska sjukt som för Haaland att vinna i princip ALLT, första året i klubben! Många hedersspelare får inte ens vinna en av dessa troféer. Han har redan vunnit de största... Förutom EM, och VM då...

Bättre flyt med "Champions" än Zlatan..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in