2023-06-10, 23:01
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Var det inte en viss Didier som för dryga två år sedan skrev att Lukaku skulle bli PLs nya skyttekung?

Vilket var helt realistiska förväntningar på en av världens bästa anfallare när han värvades till Chelsea. Jag skulle kunna säga att jag i teorin hade rätt eftersom Lukaku var skadad ett tag och sög av Inter i den där intervjun vid årsskiftet. Alltså var han inte sig själv och hade vunnit skytteligan om allt ovan inte inträffat.

Men till skillnad från dig kan jag erkänna att jag hade fel.

130% säker på att Arsenal inte vinner en enda ligatitel eller Champions League på minst 5 år.
Senast redigerad av DidierDrogba02 2023-06-10 kl. 23:04.
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Ganska sjukt som för Haaland att vinna i princip ALLT, första året i klubben! Många hedersspelare får inte ens vinna en av dessa troféer. Han har redan vunnit de största... Förutom EM, och VM då...
Medlem
När man vill se efterspelet så kör dom reklam i 10 min
2023-06-10, 23:02
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Att City tillåts vinna påminner mig om Lance Armstrong. Skillnaden är att då var alla dopade så Lance hade egentligen ingen fördel gentemot sina motståndare. Får bara hoppas domstolen gör sitt jobb och stryker alla citys trofeer och kastar ut dom ur fotbollens finrum. Fuskare ska aldrig tillåtas!
2023-06-10, 23:02
Avslutad
En tragedi för fotbollen... Bra jobbat, Lukaku.
2023-06-10, 23:03
Medlem
Drickbacks avatar
220905

Vem kan tänkas lyfta bucklan 22/23? Själv lägger man rösten på Man City.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fritz12
När man vill se efterspelet så kör dom reklam i 10 min

Tv4, vilka jävla kuksugare
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
Att City tillåts vinna påminner mig om Lance Armstrong. Skillnaden är att då var alla dopade så Lance hade egentligen ingen fördel gentemot sina motståndare. Får bara hoppas domstolen gör sitt jobb och stryker alla citys trofeer och kastar ut dom ur fotbollens finrum. Fuskare ska aldrig tillåtas!

Kom igen nu, allt vinnande har lite fuskande iblandat. Det är som det är ibland, ljusblåt på himlen såsom det ska vara på sommaren.
2023-06-10, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teren
Tv4, vilka jävla kuksugare

Haha kollade på BT sport.
2023-06-10, 23:05
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Så kan det vara. Men jag tror att hela vårat lag påverkades negativt av Saka’s miss mot Villa, och att det hade en viss betydelse för resultaten i de sista matcherna.
Det var runt den perioden ni börjar fallera. Var på någon presskonferens i slutet han sa det.
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Slog ut Bayern och Real på vägen fram till finalen.. Inter gled på räkmacka.

Du menar Bayern som sabbade sin egen säsong med att sparka Nagelsmann och Real som varit sämre än på länge med flera åldringar i laget? Detta årets CL är nog svagaste på länge...
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Vilket var helt realistiska förväntningar på en av världens bästa anfallare är han värvades till Chelsea. Jag skulle kunna säga att jag i teorin hade rätt eftersom Lukaku var skadad ett tag och sug av Inter i den där intervjun vid årskiftet.

Men till skillnad från dig kan jag erkänna att jag hade fel.

130% säker på att Arsenal inte vinner en enda ligatitel eller Champions League på minst 5 år.
När var/blev Lukaku en av världens bästa anfallare? Det måste jag ha missat..🙃

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in