2023-06-10, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
Hur mycket tid tjänar man egentligen på att ta en helikopter istället? Man har ju inte massa helikoptern i luftrn ovanför dessa junglar till förorter.

Man tjänar snabbt.det långt mellan Farsta och Solna karo
Citera
2023-06-10, 18:44
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamisl
Såg det ut som att det rörde sig om gängkriminella som blivit träffade?

Är väl extremt sannolikt…
Citera
2023-06-10, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian

Det är också ganska sannolikt att civila träffas, om man pangar i centrum en lördag eftermiddag…
Citera
2023-06-10, 18:45
Medlem
IngenKlimatkriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raytheon
Hur ska vi veta det?

Vad tror du Einstein? Det är mitt på ljusa dagen en lördag, säkert många vittnen och någon har säkert ett flashbackkonto och har en uppfattning om hu skadade personerna verkar vara.

Eller så har kanske någon läst andra medier än vad jag har som uppger skadeläge
Citera
2023-06-10, 18:46
Medlem
Ambulanshelikoptern kom med en jävla fart över vårt hus. Vi bor under passagen mellan Huddinge och Solna så vi är vana men nu kom den med full fart och i fel riktning. Jag var ute med ena barnet och sa, nu har det hänt något för den där hade bråttom. Sekunden efter plingar det från expressen att det har skjutits i Farsta C. Lite obehagligt då maken och ena barnet var där för bara ett par timmar sen. Får man inte stopp på detta kommer oskyldiga drabbas för de blir råare och råare 😢
Citera
2023-06-10, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Om man skjuter fyra stycken kl 18 en varm sommardag så skulle jag nog vilja påstå att risken att även oskyldiga träffats är relativt stor.
Citera
2023-06-10, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JatteBrottarLena
Klassisk western-shootout mitt bland Svenssons? Skadade från två sidor en konflikt, eller en snubbe som blivit triggerhappy?

Kan vara civila offer här med.
Citera
2023-06-10, 18:47
Medlem
Nu landar ambulans helikopter 2 i centrum
Citera
2023-06-10, 18:48
Medlem
Raytheons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngenKlimatkris
Vad tror du Einstein? Det är mitt på ljusa dagen en lördag, säkert många vittnen och någon har säkert ett flashbackkonto och har en uppfattning om hu skadade personerna verkar vara.

Eller så har kanske någon läst andra medier än vad jag har som uppger skadeläge

Du tror inte att någon som vet skriver det utan att du ställer frågan i varje tråd?
Citera
2023-06-10, 18:49
Medlem
Ambulans Helikoptern landar

https://streamable.com/85m25d
Citera
2023-06-10, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde
Hur mycket tid tjänar man egentligen på att ta en helikopter istället? Man har ju inte massa helikoptern i luftrn ovanför dessa junglar till förorter.
Jag tror även de har mer utrustning i helikoptern än i vanlig ambulans. Men jag svär inte på det.
Citera
2023-06-10, 18:51
Medlem
såg en video på crimesweden på insta 2 ligger på marken helt livlösa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här