Citat:
Ursprungligen postat av
Ali-Ahmed-Ghanem
Nej, jag har inte hittat någon som flytt från pågående tjänst d.v.s. deserterat. Men alltid finns det väl någon stjärna.
Det jag har sett är liberala snöflingor i massor som flyr för att de lever i villfarelsen att de ens skulle bli uttagna till militärtjänst.
Och ja, jag raljerar inte. Det är Ukraina som har stora problem att fylla ut förlusterna och jag tror att man är inne på tvåsiffrigt antal mobiliseringar. Ganska många videos finns därute på tvångskommenderingar och alla kan inte vara fejk helt enkelt.
Ungern tackade precis för att man fått hem POW:s som varit tvångskommenderade till ukrainska armén och sedan haft turen att bli tagna av ryssarna.
Tvåsiffriga mobiliseringar?
Du har nog inte riktigt alla hästar i stallet?
Ungern? Ja, det lever en jäkla massa ungrare i Ukraina med ukrainska fruar och även de vill försvara sitt lic och framtid. Sverige skulle också tacka för att få hem en någon som försvarar ukraina och levt där halva sitt liv.
Hur jävla dum är du?
På riktigt?
Att du sedan inte har sett ryssar som deserterat säger en hel del om ditt intresse att verkligen få kunskap om vad som händer detta krig.
Dina inlägg och projektioner är helt meningslösa! Därav raderas de också ofta.
Något att tänka på kanske?