2023-06-08, 23:51
Medlem
Hur går det i tungviktsklassen?
Citera
2023-06-09, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Kommer inte in på streamen.. Är det någon som kunnat se någonting?
Testat då och då under eftermiddagen kvällen. Det skulle börja kl 15, ändrades till 16, sen till kl 20.
Varje gång jag testat står det Offline på webkamerorna samt en text att de har tekniska problem och att det ska starta senare.
Jag tror inte de har sänt nåt ännu men i så fall har jag missat det. Det lär inte bli nåt förrän fredag lunch/ eftermiddag tidigast gissar jag.
Citera
2023-06-09, 14:16
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjungelJumbo
Testat då och då under eftermiddagen kvällen. Det skulle börja kl 15, ändrades till 16, sen till kl 20.
Varje gång jag testat står det Offline på webkamerorna samt en text att de har tekniska problem och att det ska starta senare.
Jag tror inte de har sänt nåt ännu men i så fall har jag missat det. Det lär inte bli nåt förrän fredag lunch/ eftermiddag tidigast gissar jag.

Logga du in?

Som jag fattade så måste man logga in. Så kunde man se gratis 15 minuter. Sedan måste man betala 22 euro eller något.
Citera
2023-06-09, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Logga du in?

Som jag fattade så måste man logga in. Så kunde man se gratis 15 minuter. Sedan måste man betala 22 euro eller något.
Nej jag loggade inte in, jag fattade det som att man kan se 15 min utan att logga in men du kanske har rätt. Ska skapa ett konto och logga in.
Men det står hela tiden att det inte börjat än på första sidan så jag vet inte.
Citera
2023-06-09, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Logga du in?

Citat:
Ursprungligen postat av DjungelJumbo
Nej jag loggade inte in, jag fattade det som att man kan se 15 min utan att logga in men du kanske har rätt. Ska skapa ett konto och logga in.
Men det står hela tiden att det inte börjat än på första sidan så jag vet inte.

Nu testade jag att skapa konto och logga in. Streamen är inte igång och wenkamerorna är fortfarande offline. Det var gratis att skapa konto iaf
Citera
2023-06-09, 17:15
Medlem
SamuraiBennys avatar
Vafan är domarjäveln blind? Det där var ju foreskinchecking så det skriker om det!
Citera
2023-06-09, 17:16
Medlem
Ulf-Knulldells avatar
Hur vinner man?
Citera
2023-06-11, 10:49
Medlem
Grekisk-Romersk stil?
Citera
2023-06-11, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neksnor
Enklast är väl att bara kopiera brottningsreglerna med mindre anpassningar. Fast "grekisk-romersk stil" ger mig homofoba tankar.
Och hur kommer offsideregeln att tillämpas?
Sorry, du hann före mig med "grekisk-romersk stil"...
Men är han finnen, Jukka, med och tävlar i år?
Citera
2023-06-11, 20:36
Medlem
Blev det någonsin något av det här?
Citera
2023-06-13, 13:25
Medlem
Verkar ha floppat totalt, dom hade 2 dagar utan streams, fick igång skiten några dagar sen har dom inte testat vissa som är med och dom gnäller att dom inte tjänar nog med pengar, alla verkar då ha lämnat huset efter förhandlingar gått surt, går se på Talias instagram live.

https://www.instagram.com/p/CtZUTLRqi5d/?utm_source=ig_web_button_share_sheet&igshid=MzRlO DBiNWFlZA%3D%3D

Funkar inte länken går den pastea på denna sida och ladda hem första videon
https://saveinsta.app/en/instagram-reels-video-download
Senast redigerad av Perssons90 2023-06-13 kl. 13:28.
Citera
2023-06-13, 14:57
Medlem
Dille24s avatar
Är det någon som satt sig in i reglerna? Är det sex alla med alla. Klippet här ovan verkade ju handla om att det var någon där som inte testat sig för STI innan.

Känns lite som någon form av prostitution .. hur kunde detta ske i Sverige av alla länder?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in