Citat:
Ursprungligen postat av
notknapparen
Jag vet inte det, men tack.
Och du är själv duktig analytiskt. Du plockar inte sällan fram sådant som ingen annan har tänkt på.
Ja, i FUP verkar man fokusera på städningen av bilen som en punkt, men som du säger är det ju konstigt att skriva att man ska prata med sin kompis.
Möjligt att de andra punkterna som finns med är från tidigare:
"Kl. 10:17:42 öppnas applikationen Anteckningar (Notes) och en anteckning med rubriken
”☑Att göra” göra redigeras.
Anteckningen skapades 2022-10-08.
Innehållet är"
"☑Att göra
Mån
Tis
Ons
Tors
Fre
Lör
Sön
Komma igång me telia streaming
Gå med i hyresgästföreningen?
15 nov gallan maja spelar, kan ej…
Läggan, pappas kontor, städa bilen, snacka me maja, sova tidigt
Att se:
House of dragons
Dumma mej 4
After 4 (”After Ever Happy”)"
"Kl. 10:17:42 redigeras anteckningen men det
går inte utröna vad som redigeras mer exakt
från texten.
Intressant är att ”städa bilen” finns med."
Ja, vad betyder "Läggan". Det pratade vi om tidigare. Och vad handlar pappas kontor om?
Och nu ser jag att 15 nov står ju under söndag? Men det är ju 16:e ju.
Men den länga raden "Läggan, pappas kontor, städa bilen, snacka me maja, sova tidigt ", känns ju aktuell med de tre punkterna: städa bilen, snacka med maja och sova tidigt...ja.
Några i tråden menade attJ inte var angelägen om att prata med M den dagen eftersom hon väntade till kvällen, men eftersom J skriver upp det som en anteckning i mobilen tänker jag att hon var det. Och J hade ju lite annat att 'greja' med under dagen...
Aha då kanske de första notiserna är från ett tidigare tillfälle. Jag tänkte annars att de eventuellt kunde visa på en viss lättnad från Js sida (som mördare ibland kan känna efteråt), att hon nu tog tag direkt i vissa vardagliga saker som att tänka på hyresgästföreningen.. Men det är nog långsökt då.
Men pappas kontor är ju intressant. Så först till lägenheten och därefter till gården. Kan det gälla greppen hon lade ut?
Verkligen synd att det inte går att se vad som redigerades.