2023-06-08, 16:27
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grynet45
Vem skulle annars ha bokat fel? My som sagt att hon skulle kunna vara konsult på att organisera flyttar o är självutnämd expert? Och varför skickar hon iväg den flyttfirman som var först på plats och som hon påstår var top notch? My virrpanna

Ja det är väl ändå bara den som bokat en för mycket som kan avbeställa den och göra upp ekonomin?
Och ja pensionspengsinvesteringarna är hon visst klar med nu, ingen mer flytt på 15 år minst. Så nu kan hon luta sig tillbaka och leva på avkastningen? My bad....
Citera
2023-06-08, 16:55
Avslutad
Jag hoppas av hela mitt hjärta att Jobas behåller sin lägenhet. Om han hyr ut den till skådespelare eller nakenbadare spelar ingen roll. Läs sista meningen vad han fru skriver på bilden. https://postimg.cc/hJ6VxhVR
Citera
2023-06-08, 17:07
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Jag hoppas av hela mitt hjärta att Jobas behåller sin lägenhet. Om han hyr ut den till skådespelare eller nakenbadare spelar ingen roll. Läs sista meningen vad han fru skriver på bilden. https://postimg.cc/hJ6VxhVR

"Nu ska jag fan slå rot". Jag chansar på att hon söker nytt inom ett år.
Citera
2023-06-08, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Ja det är väl ändå bara den som bokat en för mycket som kan avbeställa den och göra upp ekonomin?
Och ja pensionspengsinvesteringarna är hon visst klar med nu, ingen mer flytt på 15 år minst. Så nu kan hon luta sig tillbaka och leva på avkastningen? My bad....
Inte lätt att hänga med i svängarna. Så här lät det för ett tag sedan
"Herregud! Vem klättrar inte på bostadsmarknaden i stockholm med några års mellanrum😅 Ett av få sätt att tjäna pengar och trygga sin pension genom just bostadsaffärer 😅

My får nog jobba på sitt pensionsspar på något annat sätt 💰💰💰
Citera
2023-06-08, 17:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
"Nu ska jag fan slå rot". Jag chansar på att hon söker nytt inom ett år.
”Och som jag kämpat för att skapa detta till mig och Lilleman.” Fly Jobas, fly!!!!
Citera
2023-06-08, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
”Och som jag kämpat för att skapa detta till mig och Lilleman.” Fly Jobas, fly!!!!
Hon skrev ”som jag kämpat för att skapa mig dessa mig & lilleman” men snällt att du renskriver åt henne 😅
Citera
2023-06-08, 20:12
Medlem
TPLs avatar
Är det för Jobas kläder som dom nu ska ha en hel garderobsvägg i sovrummet och en jättestor klädkammare vägg i vägg? 🤔
I övrigt finns 5 garderober varav 4 i ett av dom andra sovrummen.

Förstår mig inte på den där flytten. Dom har bott så nära och har haft tillgång till den nya lägenheten rätt länge och kunnat köra dit en massa saker men på själva flyttdagen har dom en flyttfirma som pedantiskt sitter och lindar in besticken ett och ett. 🙄
Dom har ju ändå ätit ute varje dag bortsett från mysfrukosten framför TV:n.
Nu när dom väl flyttat in sitter Jobas och äter ur en matlåda... Varför inte Pont nu när dom bor nästan granne med restaurangen?

#pensionssparande #onlyfans #kramkram
Citera
2023-06-08, 20:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Är det för Jobas kläder som dom nu ska ha en hel garderobsvägg i sovrummet och en jättestor klädkammare vägg i vägg? 🤔
I övrigt finns 5 garderober varav 4 i ett av dom andra sovrummen.

Förstår mig inte på den där flytten. Dom har bott så nära och har haft tillgång till den nya lägenheten rätt länge och kunnat köra dit en massa saker men på själva flyttdagen har dom en flyttfirma som pedantiskt sitter och lindar in besticken ett och ett. 🙄
Dom har ju ändå ätit ute varje dag bortsett från mysfrukosten framför TV:n.
Nu när dom väl flyttat in sitter Jobas och äter ur en matlåda... Varför inte Pont nu när dom bor nästan granne med restaurangen?

#pensionssparande #onlyfans #kramkram
Det ser ut som Jobas äter hämtat maten från en restaurang. Plastlådan är tunn som man får då man vill äta hemma. Dom måste väl vara hemma för snart kommer väl betjänterna från Sigtuna och packar upp lådorna för trötta My. Hon saknar nog Anna en sådan här dag då huset är fullt med kartonger och sängen behöver göras i ordning inför natten.
Citera
2023-06-08, 21:44
Avslutad
Den där dubbelbokningen av flyttgubbar/grabbar, jag undrar hur hon menar att det ska ha gått till. Skulle nån av firmorna själva ha bestämt att de ska flytta åt henne och bokade det utan att hon (eller Jobas, eller kordinatorn) ens kontaktat dem? Eller har hon kanske bokat båda för att försöka få till nåt samarbete och sen tänkt boka av de som gav sämsta erbjudandet men gömt det?
Citera
2023-06-08, 22:03
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blomman987
Jonas klättrar på väggar.
Klart han har en vilding i sig, han är ju Mys indian.
Det är inte Jonas, killen som klättrar heter Matthew Jang. Han har 250k följare på Facebook.
Citera
2023-06-08, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Det är inte Jonas, killen som klättrar heter Matthew Jang. Han har 250k följare på Facebook.

Klart det inte var.
Har My Martens taggat originalet nånstans?
Citera
2023-06-08, 22:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Den där dubbelbokningen av flyttgubbar/grabbar, jag undrar hur hon menar att det ska ha gått till. Skulle nån av firmorna själva ha bestämt att de ska flytta åt henne och bokade det utan att hon (eller Jobas, eller kordinatorn) ens kontaktat dem? Eller har hon kanske bokat båda för att försöka få till nåt samarbete och sen tänkt boka av de som gav sämsta erbjudandet men gömt det?
Klart hon själv bokat båda. Dom kan ju inte boka sig själva. Men som du säger så har hon glömt bort att avboka det ena. Allt som hon gör blir ju fel. Hon har ju kaos i - på huvudkontoret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in