2023-05-21, 12:36
Medlem
Vet någon om det fungerar att kombinera en 1-dagarsbiljett (onsdag) med en 3-dagarsbiljett? Har jag då inträde hela eventet?
Citera
2023-05-21, 22:15
Medlem
ralleBbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av samili97
Vet någon om det fungerar att kombinera en 1-dagarsbiljett (onsdag) med en 3-dagarsbiljett? Har jag då inträde hela eventet?
Ja de ska såklart funka. 3-dagars biljetten gäller ju tors-lörd så har du en onsdagsbiljett utöver de kommer du in alla dagar, de ända är att du kommer behöva hämta ut 2 olika armband ett för onsdagen och ett 3 dagars.
Citera
2023-06-03, 20:05
Medlem
Såg Children of the Sün på Gefle Skivmässa nu i maj, ska se dem nu på Sweden Rock. Kommer bli en av höjdpunkterna, de släppte en riktigt bra låt igår också. Kul med ungdomar och tjejer i bandet!
Citera
2023-06-05, 23:53
Medlem
Pekka-s avatar
Imorgon rullar bilen ner mot SRF. Spanade in Maidens setlist och det var lite av en besvikelse. Men vädret ser ut att vara bra så jag kommer nog inte vara besviken, ser ni en kille med Onkel Kånkel tröja på ghost så är det troligtvis jag!
Citera
2023-06-06, 09:00
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pekka-
Imorgon rullar bilen ner mot SRF. Spanade in Maidens setlist och det var lite av en besvikelse. Men vädret ser ut att vara bra så jag kommer nog inte vara besviken, ser ni en kille med Onkel Kånkel tröja på ghost så är det troligtvis jag!
Ni lär få bra väder i år. Ha det så trevligt!
Citera
2023-06-07, 19:24
Medlem
st0ckiss avatar
Vad var det för överraskning de hade på festivalen idag?
Citera
2023-06-07, 23:41
Medlem
Vad fan gör alla barn ihop med fulla föräldrar
Nej för fan lämna barnen hemma
Citera
2023-06-08, 01:58
Medlem
rtyuios avatar
30 års jubileet invigdes med fyrverkerier i regnbågens färger. Har Sweden Rock blivit en bögfestival?
Citera
2023-06-08, 09:27
Medlem
Dr_Dollars avatar
Hur pass dåliga var Mötley och Vince ni som såg dom?

Detta var en hyfsad kapning - https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/a/q1Ek6z/motley-crue-pa-sweden-rock-festival-recension

Citat:
Frontmannen sjunger dessutom lika illa som befarat. Ibland spottar han ut slumpmässiga stavelser snarare än regelrätta ord, andra gånger skriker han som en stucken gris. När det trots allt låter okej, som i nyskrivna ”The dirt (est. 1981)”, rör det sig troligtvis om förinspelad sång.

Det går inte att skylla på åldern. Def Leppards Joe Elliott, som är några år äldre än Neil, bevisade för en liten stund sedan att ålder bara är en siffra.

Och som om det inte var illa nog ser sångaren ut att vantrivas på scen. Man hade kunnat tro att han turnerar under pistolhot.

Det är så satans sorgligt.

Pajasen Tommy Lee gör det hela ännu värre.

Innan trummisen sätter sig vid pianot för att ackompanjera på ”Home sweet home” ber han kvinnliga åskådare att visa brösten. Sedan låtsas han som att någon i publiken ber honom att visa Petter-Nicklas.

Han blickar också ut över publikhavet och hävdar att han ser över 60-70 000 människor. Haha, you wish.

Lees storhetsvansinne vet inga gränser.

Det är både provocerande och patetiskt
Citera
2023-06-08, 11:35
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Nån som kan tipsa om det billigaste matstället på SRF?
Citera
2023-06-08, 15:28
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar

Detta var en hyfsad kapning - https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/a/q1Ek6z/motley-crue-pa-sweden-rock-festival-recension
Tycker de var bra mkt bättre än vad jag förväntat mig. Vince har väl aldrig haft någon kanonröst.

Tommy har uppenbarligen inte växt upp.
Citera
2023-06-08, 21:06
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar

Tänk hur många bra band de kunde fått för de miljonerna dessa avdankade gubbar får för sin spelning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in