2023-06-06, 20:12
Medlem
SnutteFia03s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Computerz
Carro får spel över några jävla spikar och kräver omedelbart egentid för att "återhämta" sig...Lina ser fullständigt miserabel ut och hugger på allt som Alex säger. Dom verkar vara helt omöjliga att ha o göra med. De borde skaffa sig ett par husdjur och nöja sig så.

Carro har haft svårt för Arvid redan från början, det där med spikandet fick bägaren att rinna över för henne. Det hela tycks bottna i avsaknad av attraktion från hennes sida och antagligen en besvikelse(?) över matchningen, samt att hon inte verkar ha varit redo för att gifta sig egentligen. Dock så tycker jag inte att hennes sätt att hantera det hela blir särskilt konstruktivt.

Det har varit jobbigt att se hur Lina har hackat på Alex över saker som hur han ser på ett rapsfält, hur han äter hämtmat och så vidare, helt meningslösa och onödiga konflikter där hon förminskar honom på olika sätt. Det blir inte bättre av att Alex inte står upp för sig själv riktigt utan låter henne fortsätta köra över honom. Han var ju på väg att lämna efter bråket om tröjan, men det blev inget med det.

Husdjur har de förövrigt båda två. Carro har en katt och Lina har en hund.
Citera
2023-06-06, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Nu kan inte jag uttala mig och Lina och Carro individuella fall men rent generellt är dålig hälsa ett resultat av valet av livsstil.

Eller gener.
Citera
2023-06-06, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Självklart är det Arvid, varför skulle hon annars visa en känslomässig reaktion? Han kommer fortsätta pusha gränserna eftersom hon inte är svartsjuk och hittills inte gett honom den reaktionen han vill komma åt.
Du hade rätt. Jag har nu sett på svtplay att det är Arvid som Ida pratar med. Det missade jag när jag tittade på avsnittet igår, tittade bara med ett halvt öga. Ja, då får man se vad den konversationen betyder.
Citera
2023-06-06, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meredith
Du hade rätt. Jag har nu sett på svtplay att det är Arvid som Ida pratar med. Det missade jag när jag tittade på avsnittet igår, tittade bara med ett halvt öga. Ja, då får man se vad den konversationen betyder.

Det kan ju vara så att det förra samtalet kom upp igen och att hon förklarar vad som inte hade varit okej, var gränsen går. Å andra sidan låter hon faktiskt besviken och arg.
Citera
2023-06-06, 20:28
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av q-wxyz
Nej, vill inte att du ska pissa på henne också. Ett tips är att bli mer ödmjuk.

Ja det kan du tipsa Carro om. Inte jag som pissar på August.
Citera
2023-06-06, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
Carro har haft svårt för Arvid redan från början, det där med spikandet fick bägaren att rinna över för henne. Det hela tycks bottna i avsaknad av attraktion från hennes sida och antagligen en besvikelse(?) över matchningen, samt att hon inte verkar ha varit redo för att gifta sig egentligen. Dock så tycker jag inte att hennes sätt att hantera det hela blir särskilt konstruktivt.

Det har varit jobbigt att se hur Lina har hackat på Alex över saker som hur han ser på ett rapsfält, hur han äter hämtmat och så vidare, helt meningslösa och onödiga konflikter där hon förminskar honom på olika sätt. Det blir inte bättre av att Alex inte står upp för sig själv riktigt utan låter henne fortsätta köra över honom. Han var ju på väg att lämna efter bråket om tröjan, men det blev inget med det.

Husdjur har de förövrigt båda två. Carro har en katt och Lina har en hund.

Ida har en hingst 🤭
Citera
2023-06-06, 20:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av meredith

Har man falkögon för duperande beteende så har man .
Citera
2023-06-06, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc

Agust öppna bildörrar i farten och spikar i takbjälkar i hyrda stugor, borde lugna ner sig lite.
Citera
2023-06-06, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av q-wxyz
Eller gener.

Endast i undantagsfall i den åldern. Det är inga 90-åringar vi pratar om.
Citera
2023-06-06, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Endast i undantagsfall i den åldern. Det är inga 90-åringar vi pratar om.

Modern forskning visar att gener är i princip allt.
Citera
2023-06-06, 20:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc

Det verkar deltagarna och produktionen glömt.
Citera
2023-06-06, 20:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Det kan ju vara så att det förra samtalet kom upp igen och att hon förklarar vad som inte hade varit okej, var gränsen går. Å andra sidan låter hon faktiskt besviken och arg.

Visste att han inte skulle ge sig förrän han lyckades med att göra henne besviken och arg. Och han kommer fortsätta, oavsett om hon är cool och ser oberörd ut eller blir jättearg och ledsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in