2023-06-04, 13:46
Medlem
Halloween2s avatar
Skriva friskt på internet om att Mane vill tillbaka till Liverpool.

Är inte liverpool fan men jag hade inte velat ha tillbaka honom. Verkar vara riktigt ”toxic”.

Och vem skulle han peta? Eller bara för att få en färgstarkare bänk?
Citera
2023-06-04, 13:53
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2

Är inte liverpool fan men jag hade inte velat ha tillbaka honom. Verkar vara riktigt ”toxic”.

Och vem skulle han peta? Eller bara för att få en färgstarkare bänk?

Det där var väl lite rasistiskt ändå?

Nej Liverpool har ju redan bra täckning på de 3 offensiva positionerna så kan inte tänka mig att en återkomst för Mané står högt upp. Dessutom har man ju redan Salah på fett kontrakt och man vill ju inte ha för många spelare över 30 på stora kontrakt.
Citera
2023-06-04, 14:59
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2

Nog för att det ryktats, men aldrig bekräftats, att han och Salah hade problem ett tag. Inget som sågs allvarligt på av fansen och han var älskad. Så smällen i Bayern kom förvånade. Trots det påverkar det inte. Jag gillar honom, men nej. Vill inte ha tillbaka honom nu. Jag ville inte att han skulle lämna när han gjorde det. Men nu när det är gjort är det för sent. Klubben har gått vidare.
Senast redigerad av Alex P. Keaton 2023-06-04 kl. 15:08.
Citera
2023-06-04, 15:06
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
kan du försöka ta detta igen på svenska jag förstod 0
Merparten av det han skriver borde ignoreras (men det klarar ni ju inte) men det är inte svårt att förstå vad han syftar på. Oavsett vad man tycker om klubben eller vissa av dess fans så är det en imponerande insats att gå igenom en hel säsong utan att förlora. Inte nödvändigtvis det mest imponerande men ändå imponerande. Nu föll det även samman med ligavinst och då blir det ännu lite större.
Citera
2023-06-04, 15:34
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
För två säsonger sen kom United 2:a i ligan, ingen brydde sig. Men när Arsenal kommer 2:a är det tydligen startskottet på en episk framgångsepok 🤔

Generalen kommer antingen från Norge eller har tillbringat extremt mycket tid där som sillrensare eller liknande, för jag har länge lagt märke till norska tendenser i hans språk. Det är därför han skriver så sjukt.
1. Saken är klar, Man Utd var inte ens i närheten av att utamana om titeln under 20-21. Och vem har egentligen påstått att våran 2:a plats är startskottet på en ny storhetsepok för AFC? Poänget är att vi har tagit enormt stora kliv under de sista två åren, samma sak kan dock inte sägas om MU.

2. Hur i helvete har du fått för dig att jag ska vara från Norge!?
Citera
2023-06-04, 17:19
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
1. Saken är klar, Man Utd var inte ens i närheten av att utamana om titeln under 20-21. Och vem har egentligen påstått att våran 2:a plats är startskottet på en ny storhetsepok för AFC? Poänget är att vi har tagit enormt stora kliv under de sista två åren, samma sak kan dock inte sägas om MU.

2. Hur i helvete har du fått för dig att jag ska vara från Norge!?
För sista gången! Arsenal var inte heller i närheten 22/23, City gick kräftgång under lång period och vaska dessutom sista 2 omgångarna så siffrorna är mer smickrande än de är i verkligheten vilket matchen i Manchester påvisade hur långt det är mellan lagen. Så egentligen är det 9 p kontra 12 p så skillnaden är liten.

Vänta nu!!
20/21 A 8:a M 2:a
21/22 A 5:a M 6:a
22/23 A 2:a M 3:a, cup-guld & silver

Summa poäng dessa tre säsonger.
A - 214 p (84,69,61)
M - 207 p (75,58,74)

Är det bättre vara sopig först innan klättring än vara omkring på samma plats? Sett till allt har MU gjort det bättre.

Sett till sista åren finns det bara ett lag som utmanat City på allvar, gissa vilket? Jajamänsan visst är det Liverpool FC. L 228 p C 268 p

Han antar väl Norge för att du är ett skämt.
Citera
2023-06-04, 17:24
Medlem
Skarparattarns avatar
Hahaha hur orkar ni veva med generalen dag ut och dag in?
Citera
2023-06-04, 17:28
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Hahaha hur orkar ni veva med generalen dag ut och dag in?
Nu kastar vi inte sten i glashus eller skjuter pil i gummibåten
Citera
2023-06-04, 17:30
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Nu kastar vi inte sten i glashus eller skjuter pil i gummibåten

Haha jag har lagt ner tjafsandet. Man orkar inte tillslut. Spelar ingen roll vad man skriver
Citera
2023-06-04, 17:43
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Haha jag har lagt ner tjafsandet. Man orkar inte tillslut. Spelar ingen roll vad man skriver
Sant, tog själv ett sista tag innan tråden stänger..

Hamnar Kane i Real?
Citera
2023-06-04, 17:48
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Sant, tog själv ett sista tag innan tråden stänger..

Hamnar Kane i Real?

Jag hoppas det för hans egen skull. Skulle göra ont se honom i tex United tröjan.

Tror dessutom han vill prova på vingarna i utlandet
Citera
2023-06-04, 17:50
Medlem
Citat:
Jag hoppas det för hans egen skull. Skulle göra ont se honom i tex United tröjan.

Tror dessutom han vill prova på vingarna i utlandet

Tror du inte att han är mer sugen på att klå Shearers gamla rekord? Två såna här säsonger till så är han ju där!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in