Citat:
Ursprungligen postat av
Rastapunx
Fan vad man längtar söderut. Flesta haschrökare brukar inte ha pistol men kanske de som säljer har? Inga jag känner dock. Kanske de i parkerna?
jag har stött på becknare som rockat runt med järnnia på daglig basis, men skulle säga att de flesta gör det mest p.g.a. inbillad noja snarare än faktiskt behov. men nä, jag kan inte påstå att ens många av de som slänger röka brukar vara beväpnade. de flesta är genomtrevliga och säljer för att finansiera sitt eget bruk. blir värre när det är multibecknare som håller på med kola och horse och så. så fort pengarna eller potentialen till stora pengar blir så stor så suger det åt sig värsta sortens människor som en magnet.
efter ett tag lär man sig sålla och undviker de som beväpnar sig. som kund tjänar man inget på att ha en sån kran. säljare som kör så blir heller aldrig gammal i gamet (aldrig sett någon själv iaf) utan antingen slutar, dör eller torskar.
fattar inte hur folk kan bli så rädda av cannabis. kolla trådstartaren, han har ju panik. smarta människor stöter hellre på ett gäng som sitter och röker zutt än ett gäng som sitter och dricker öl. fast de flesta svenskar är ju puckade får, så därför är risken större för 1984-angiveri om man är artig rökare än om man är hotfull drickare.
jävla pajassamhälle, och TS exemplifierar detta på fler än ett sätt. peace.