2023-06-01, 21:05
Medlem
Saltkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unoboss
Polacker Ukrainare och Rumäner är hala personer. Lätt för att få sne fylla och bli gapiga. Ofta låg etik och moral. Mycket muskler lite hjärna.

Beskriver mina kollegor som är polacker väldigt bra
Citera
2023-06-01, 21:28
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Är brudarna snygga?
Oja, vita och utan hucklen. Som Sverige var förr, innan Sverige infesterades av bruningar som spökar ut sig i hijaber och burqor.
Citera
2023-06-01, 21:32
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormpiskare
Möjligt att det är just vita eller kanske till och med polska män som lockat ts. Har lite dålig koll på hur accepterat det är med homosexualitet i Polen. Men om nu ts är en man, och trivs där, så är det väl bara att flytta och leva livet med dessa vita män.
Homofobin i Polen är omfattande, framför allt på landsbygden.
Citera
2023-06-01, 21:33
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fulslickare
Vadå inga babbar/utlänningar i Polen? Är ju fan fullt med utlänningar, bara massa polacker
Jag använde aldrig ordet "utlänningar", så lägg inte ord i min mun. Du får uppenbarligen läsa på vad definitionen av vad en "babbe" är.
Citera
2023-06-01, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Oja, vita och utan hucklen. Som Sverige var förr, innan Sverige infesterades av bruningar som spökar ut sig i hijaber och burqor.

Men är de slanka och sexiga?

Polska tjejer har man ju en bild av.

Blonda och småkåta som tar väl hand om sig. Och gubben som hon är ihop med.
Citera
2023-06-01, 21:37
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Homofobin i Polen är omfattande, framför allt på landsbygden.
Antagligen därför vissa i forumet ser Polen som drömlandet.
Citera
2023-06-01, 21:39
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Blonda och småkåta som tar väl hand om sig. Och gubben som hon är ihop med.
Kan det vara så att de är söta, rara och kåta för att "gubben" försörjer dem?
Citera
2023-06-01, 21:40
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willysplus
Var i krakow med ett gäng arbetskamrater en weekend för 2 månader sen. Mycket trevlig stad och man undrade just vara alla turkar och afrikaner höll hus? Så ljust så långt ögat kunde nå! Inte som en svensk storstad där man kan tro att man har åkt utomlands!? Inget problem att gå runt där full på kvällarna, kändes väldigt tryggt!
Känns som det är rätt kört här i Sverige! Två döttrar har man också, fy fan känns inte bra🫤
Haha, verkligen, konstigt att inga negrer har flyttat/"flytt" till Polen. Istället fortsatte de för att komma ännu längre ifrån MENA, upp till kalla Sverige. Undrar vad som lockade

I svenska städer känns det som att man är på en utländsk bazar. Riktigt tattig känsla.

Tack för ditt inspel. Bekräftar hur bra Polen är jämfört med Sverige gällande demografi och trygghet.

Citat:
Ursprungligen postat av XaXa13
Jag kan garantera att du inte hade flyttat. Deras löner ligger på kanske på 8000 - 11 000 kr.
Jag tänker i sådana fall jobba distans med svenska kunder, så blir det win-win. Svensk lön, men slipper leva bland babbarna.
Citera
2023-06-01, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormpiskare
Kan det vara så att de är söta, rara och kåta för att "gubben" försörjer dem?

Det går hand i hand. Kolla bara på al Pacino. Man ska inte förakta stålar.
Citera
2023-06-01, 21:43
Medlem
SnilleFixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordsj
Vann slaverna kriget emot germaner egentligen? knappast men tragiskt att det diskuteras.. Men dom är bättre än blattar och skit iaf. Personligen åker jag till Norge och Island och Estland. Och bidar ro - innan vi tar tillbaka våra länder., som är vårt folks blod. Polen och Ungern är schyssta och en inspiration för Europeiska länder. Jag gillar dom. Vår lillebrödrafolk. Så det är bara att vi samarbetar för att gemensamt kasta ut blattarna från Europa.. Det funkar lätt med bondförnuft. Fort Europa!
Japp, inga mer krig mellan oss européer! Vänskap är starkare än något vapen!
Citera
2023-06-01, 21:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av termometern
Wow! Hoppas du får en skön babbefri resa!

Enda negativa med babbefria resmål är väl chocken när man kommer hem till Sverige igen. Vi trodde att planet hade landat någonstans i Afrika av misstag när vi kom till Arlanda!

Hahahahaaa!
Vi skrattade så gott åt din kommentar så att kvällsfikat ramlade ur munnarna !!! 😀
Citera
2023-06-01, 21:56
Medlem
awoke11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av civilalien
Frågan blir; Är det bara hudfärgen och att ni vet att de kan prata ett annat språk som stör er eller är det något mer?

Människor som befinner sig i stockholm kan vara hur schyssta som helst, men visst det finns en nivå av dumma människor och därav er kam?

Jag tror det framförallt är kulturen babbeluringarna drar med sig, samt ev. intelligensen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in