Citat:
Ursprungligen postat av
plastdunkk
Du är en stor dumfan då isåfall.
Z stod för de östra styrkorna och v för de västra.
Det finns fascister och nazister som du som redan delat upp ryssland enligt de önskemål du har, man skulle nästan kunna tro att det har varit en långsiktig agend.. pådriven av ett specifikt land.
om du kallar det ett påhittat problem med att den ryska diasporan i det nuvarande nazistiskt styrda ukraina ine vill tillhöra den delen, på goda historiska grunder, utan istället vill luta sig åt det ryska hållet.
om du inte begripit grundproblemet kanske du inte skall yttra dig så tvärsäkert.
putin slog till, eftersom under 8 år hade ukraina byggt upplager och fortifierat gränsen mot de områden som enligt minskavtalet skulle få viss autonomitet, men ukrainas nazister sattes in med militära medel och terroriserade den ryska delen av ukraina, ukra var nästan redo för att gå till anfall, då valde putin att anfall är bästa försvar. som du och de dina alltid skryter med NATO och liknande har tränat ukrainska soldater länge osv, stöttat med utrustning.. under alla dessa år,
där har du varför Putin anföll. (du vet kanske inte om att Putin själv inte kan förklarar krig, men en SMO fick han göra med hänsyn till detta, det går genom "DEt federala rådet" som godkänner hans beslut, aller avslår.
Nej dumfan!
Jag vet vad plastdunk betyder men du kan ha en specifik innebörd och det är lika ointressant som vad ni pizzryssar tror att Z betyder.
Pseudodiskussioner om vad Z är du nog bättre på än att övertyga någon tänkande människa att,jodå Ryzzland har rätten på sin sida. Dumfan.
Varför jag använder zzzzzzzz det har jag redan förklarat.
Varför ni gör det och tror att vi ska använda det som ni tänkt kan du glömma pizzluffare.
Z står för din dvärgs diktatur lika mycket som hakkorset står för adolfs.
Du verkar inte fatta att fram till 1990 så var ryzzen vår fiende no1 militärt. Efter det var vi naiva och trodde att ett naturresursrikt land som Ryssland var, skulle med hjälp av väst och på den tiden en ganska stor del välutbildade i landet (bade kvinnor och män).
Sen kom putin och roffade åt sig med sina oligarker i princip all produktion i landet. Ryssarnas visioner om frihet efter murens fall och kontakter med väst och demokrati grusades.
Allt som inte gynnade putin gäng måste motarbetas.
Militärtjänst gjorde jag i Lappland. Enda hotbilden då som nu Ryzzland. Hade primärmål i utbildningen att döda ryzzjävlar som beträder svensk mark i militära syften.
Troligen därför jag är engagerad i denna konflikt. Sverige hade till skillnad från Ukraina ett oerhört starkt försvar och väl förberedda.
Precis det som hände i Ukraina med eran kolonn av utsvultna militärer och bränslebrist i fordonen.
Skillnaden var att Ukraina inte hade våran förberedda försvarsförmåga, lik förbannat havererade den illa förberedda invasionen.
Sen dina efterkonstruktioner om vad erat nasse Z betyder är för mig egalt.
För mig betyder Z ondska, inkompetens och pizzlufferi