2023-05-30, 13:48
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Han är en bättre målskytt till att börja med, bättre spelfördelare, har en bättre passningsfot. Vad är skillnaden på Bellingham och Kane då? Det sades liknande saker om Sancho, och titta hur ostabilt hans psyke var.
Jaaasså? Har du statistik på det också eller? Benzema var ju hur grym som helst för Real bakom Ronaldo som spelfördelare/slitvarg sen när Ronaldo lämnade så visade han att han kan bära laget och göra massa mål och viktiga mål..
Kan du inte se skillnaden på Kane och Bellingham? Jag sa inget om Sancho..
Citera
2023-05-30, 14:22
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Liverpool missar alltsa spel i UCL kommande sasong. Inte illa for en klubb som skulle ta och dominera EPL de nasta 10 aren, och satta en helt ny standard inom varldsfotbollen. Samt att van Dijk skulle vinna Ballon d’or, och att Nunez skulle outshina Haaland.

Man slutar aldrig att bli imponerad av Bottlepool

Finns dessa personer vars uttalanden du ständigt hänvisar till i rummet hos dig nu?
Citera
2023-05-30, 14:30
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Finns dessa personer vars uttalanden du ständigt hänvisar till i rummet hos dig nu?

Vi är flera som efterfrågat en källa på påståendet. Ska bli intressant och se svaret.
Citera
2023-05-30, 16:32
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Han är en bättre målskytt till att börja med, bättre spelfördelare, har en bättre passningsfot. Vad är skillnaden på Bellingham och Kane då? Det sades liknande saker om Sancho, och titta hur ostabilt hans psyke var.
Benzema denna säsong 42 30 6
Kane denna säsong 49 32 5
Benzema förra säsongen 46 44 15
Kane förra säsongen 50 27 10

På vilket sätt är Kane en bättre målskytt och en bättre spelfördelare?
Citera
2023-05-30, 21:58
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Vem har skrivit så? Aldrig sett det..
90% av alla Liverpool fans.
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Har fått det inlägget några gånger nu utan att den har kunnat backa upp det med fakta.
Har heller inte sett den beskrivningen, den enda beskrivningen jag har sett är någon skulle vinna ligan efter halva säsongen men fick krypa till korset efter ett sällan skådat ras när det väl gällde.
Man toppar mindre smickrande tabell och dessutom innehar överlägset flest placeringar på topp 7 listan.
Jassa..? Var det inte en viss anvandare som for en 2-3 ar sedan skrev att covid-titeln var bara starten pa en ny och lang epok av Liverpool? Haha....😂
Citera
2023-05-30, 22:04
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Finns ett flertals liknande uttalanden av div medlemmar av Liverpool-klanen pa detta forum.

Annars sa hittar man sakert 300 miljarder uttalanden/kommentarer av den sort ifran Liverpool fans pa sociala medier osv.
Citera
2023-05-30, 22:05
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Finns ett flertals liknande uttalanden av div medlemmar av Liverpool-klanen pa detta forum.

Annars sa hittar man sakert 300 miljarder uttalanden/kommentarer av den sort ifran Liverpool fans pa sociala medier osv.

Var så god att presentera dessa uttalanden då, tack.
Citera
2023-05-30, 22:08
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Jaaasså? Har du statistik på det också eller? Benzema var ju hur grym som helst för Real bakom Ronaldo som spelfördelare/slitvarg sen när Ronaldo lämnade så visade han att han kan bära laget och göra massa mål och viktiga mål..
Kan du inte se skillnaden på Kane och Bellingham? Jag sa inget om Sancho..

Nej jag går efter eget omdöme, du frågade ju vad jag ansåg Kane vara bättre på?
Citera
2023-05-30, 22:08
Medlem
Free12s avatar
Citat:

Om man aktivt letar så kan man hitta dumma uttalande från supportrar av alla lag men för att hitta dumma uttalanden om Arsenal så behöver man bara trycka på "hitta alla inlägg i denna tråd"...
Citera
2023-05-30, 22:10
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Nej jag går efter eget omdöme, du frågade ju vad jag ansåg Kane vara bättre på?
Ahjjfan, det gjorde jag. Du har rätt i att du anser det
Citera
2023-05-30, 22:42
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
90% av alla Liverpool fans.

Jassa..? Var det inte en viss anvandare som for en 2-3 ar sedan skrev att covid-titeln var bara starten pa en ny och lang epok av Liverpool? Haha....😂
Vilken användare syftar du på? Står inte!

Om du menar mig ser du till och citerar mina inlägg där det står så som du påstår, om inte så slutar du skriva dynga.

Vilket är det enda laget som har vunnit ligan och flåsat City i örat sista 6 åren?

Jättebra att bli tvåa vilket vi blev förra året men bara 1 p efter utöver det vinst i 2 inhemska cuper och finalförlust i CL. Lägg till vi spelade säsongens alla matcher som gick att spela. Sen har du mage att gnälla på Liverpool led av det denna säsong, titta på ditt eget lag hur man misslyckades trots bara spel i ligan sista veckorna.

Ps ska du bara svara med trams/svammel utan saklighet hoppa då över och citera detta inlägg.
Citera
2023-05-30, 23:39
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Om man aktivt letar så kan man hitta dumma uttalande från supportrar av alla lag men för att hitta dumma uttalanden om Arsenal så behöver man bara trycka på "hitta alla inlägg i denna tråd"...
Naturligvis. Men Liverpool fansen ar bara i en helt egen liga. Tror fan inte ens att gudarna vet hur manga idiotlijliga uttalanden som har de kommit med genom arens gang.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in